Prawie 38 proc. jeżdżących po polskich drogach samochodów osobowych ma powyżej 20 lat, co jest najwyższym odsetkiem w Unii Europejskiej – wynika z danych Eurostatu.
a gdzie te samochody z Irlandii trafiają po 2 latach ?
am
Zjadają je.
kierowca
Zamienić dobrze utrzymany i sprawny technicznie samochód i co ważne – technologicznie w miarę prosty jeżeli chodzi o naprawy, na nowoczesne g….no nafaszerowane psującą się elektroniką, zaprogramowaną na ileś cykli pracy, z którym na wymianę żarówki trzeba jechać do serwisu, bo producent robi tak, aby właśnie serwis miał z czego żyć – to raczej głupota niż rozsądek. Niestety sporo z tych starych aut jest w kiepskim stanie technicznym, bo właściciele oszczędzają także i na naprawach, kupując najtańsze części zamienne o niskiej trwałości. I potem wszystko wychodzi, jak zakręt jest ciut „za ostry” i taki delikwent ląduje w rowie, bo do tego jeszcze miał opony na których było widać ślad bieżnika.
'89 sukces od tyłu
Widac te 30 lat sukcesu i bogactwa po okrągłostołowych sku*******ach. Polacy nie mają już praktycznie nic – oprócz DŁUGU i haraczu podatkowego i szmaty na gębie.
Ani stoczni, ani kopalni, ani pgr’ów, ani sieci dystrybucji, sklepów, magazynów, ani produkcji. Wszystko w łapach obcych korporacji. Nam tylko opłaca się być najtańszym i najgłupszym białym niewolnikiem jewropy, której też za chwile już nie będzie.
uuuuu
Bo już otwarcie zrobią folwark, z tańszymi niewolnikami z Afryki i Azji, i to mają ich w takich liczbach że będą niedługo za miskę zupy pracować.
Wolność i niepodległość = Feudalizm i niewolnictwo.
Rgsnic nie
Nie sztuka kupić młody wiekiem samochód jak zabraknie na jego serwis
????
Jak mi się bardzo podoba to pisowskie wstawanie z kolan.
andy
wolisz biedronia i spurka
kk
czarnuchy jewropy – to nasz sukces osiagniety po 89 roku , brawo solidaruchy, historia was rozliczy
a gdzie te samochody z Irlandii trafiają po 2 latach ?
Zjadają je.
Zamienić dobrze utrzymany i sprawny technicznie samochód i co ważne – technologicznie w miarę prosty jeżeli chodzi o naprawy, na nowoczesne g….no nafaszerowane psującą się elektroniką, zaprogramowaną na ileś cykli pracy, z którym na wymianę żarówki trzeba jechać do serwisu, bo producent robi tak, aby właśnie serwis miał z czego żyć – to raczej głupota niż rozsądek. Niestety sporo z tych starych aut jest w kiepskim stanie technicznym, bo właściciele oszczędzają także i na naprawach, kupując najtańsze części zamienne o niskiej trwałości. I potem wszystko wychodzi, jak zakręt jest ciut „za ostry” i taki delikwent ląduje w rowie, bo do tego jeszcze miał opony na których było widać ślad bieżnika.
Widac te 30 lat sukcesu i bogactwa po okrągłostołowych sku*******ach. Polacy nie mają już praktycznie nic – oprócz DŁUGU i haraczu podatkowego i szmaty na gębie.
Ani stoczni, ani kopalni, ani pgr’ów, ani sieci dystrybucji, sklepów, magazynów, ani produkcji. Wszystko w łapach obcych korporacji. Nam tylko opłaca się być najtańszym i najgłupszym białym niewolnikiem jewropy, której też za chwile już nie będzie.
Bo już otwarcie zrobią folwark, z tańszymi niewolnikami z Afryki i Azji, i to mają ich w takich liczbach że będą niedługo za miskę zupy pracować.
Wolność i niepodległość = Feudalizm i niewolnictwo.
Nie sztuka kupić młody wiekiem samochód jak zabraknie na jego serwis
Jak mi się bardzo podoba to pisowskie wstawanie z kolan.
wolisz biedronia i spurka
czarnuchy jewropy – to nasz sukces osiagniety po 89 roku , brawo solidaruchy, historia was rozliczy
Widać jak dbamy o swoje cztery kółka
Niemcy mogą na tylko pozazdrościć ??