W ubiegłym roku się nie udało, urzędnicy mają nadzieję, że tym razem przetarg zostanie rozstrzygnięty, a budowa będzie mogła ruszyć. Brakujący odcinek trasy znacznie usprawni ruch w tej części miasta.
Przecież to tylko zwiększy problemy, bo fakt na wprost od stadionu będziemy mieli luźniej – aż to tej estakady i ronda Krochmalma- Nadbystrzycka-Jana Pawła gdzie już teraz tworzą się mega-korki. Chyba, że całkowicie przebudowane zostanie i to skrzyżowanie. Ale z tego co wiem to po prostu jeszcze większa liczba samochodów utknie w obecnym wąskim gardle.
Pt
Zgadzam się w całej rozciągłości. Z trzech pasów na owej trasie nagle robi się jeden do Jana Pawła i gówniane skrzyżowanie przed rondem z Nadbystrzycką, które bez przerwy jest zatkane, za wąski most na Bystrzycy. W drugą stronę też nie jest lepiej. Tak więc cała ta inwestycja bez poszerzenia mostu na Bystrzycy i przebudowy ronda Nadbystrzycka Jana Pawła, jest zupełnie bezsensowna. Ale co to kogo obchodzi w ratuszu, dla nich najlepiej jak każdy wsiądzie do smierdzącego MPK
jasio
może tak zaproponuj rozwiązanie ?
umysł błyskotliwy, może się uda
Wieprzek nie Wieprz
Potrzebne to jak świni siodło.
taka prawda
no ale na stadion żużlowy jest 350 mln zł + 7.5 mln zł za sam projekt ! , na park ludowy 44 mln zł + 8 mln zł na naprawy było! na arenę za 250 mln zł było , na mosiry baseny + ice manie kilkaset mln było, na wrotków kiladziesiąt baniek było , na dworzec ala singapur za 350 mln było !! + parę misowych projektów za mln zł było! NA DROGE nie ma , i inne ważne remonty dróg nie ma! dług juz 2 mld zł i nadal rośnie CHLEBA nie igrzysk! chore nierządy peło= dno!
Albert
Ważne, że możesz podziwiać tor rowerowy na Janowskiej 😉
olo
co prawa w oczy kole lewaczku?
Heniek
Skoro w dobie rosnącej inflacji w 2021roku nie udało się znaleźć wykonawcy tejże inwestycji, to wątpię żeby znalazł się wykonawca w tym roku w dobie utrzymyjącej się inflacji. To są tylko moje spostrzeżenia skierowane do samorządu.
xxx_l
Porażka te planowanie na tak ważną inwestycję nie było, a na most na Bystrzycy (Żeglarska) się znalazło, bo miał być gotowy w listopadzie 2022, a Miasto łaskawie im o 5 miesięcy przedłużyło co powoduje paraliż w godzinach szczytu na Diamentowej i przyległych ulicach.
Trzeba najpierw pomyśleć i zmienić trochę organizację ruchu i sygnalizację świetlną na rondzie pod nowym wiaduktem i na skrzyżowaniu z Nadbystrzycka bo będą jeszcze większe korki w tamtej okolicy.
Kiedyś (znaczy przed pandemią) jak się z ronda pod nowym wiaduktem wyjeżdżało już w stronę Diamentowej światła na przejściu dla pieszych były na przycisk, po zmianach jak już się ruszy na rondzie przejeżdża się kilkadziesiąt metrów i znów się czeka, a tam prawie nikt nie przechodzi, to się nazywa płynność ruchu.
xxx_l
Niestety błędem było nie przyjęcie oferty wtedy bo teraz będzie jeszcze drożej, ale może o to chodziło aby B……. więcej zarobił.
Albert
Tor żużlowy na pewno usprawni wszystko 😀
Bart
To pewnie teraz lepiej się jeździ Krochmalną? Ta trasa powinna być gotowa zanim pierwszy autobus ruszy z nowego dworca.
Poczekają na okrągłą rocznicę do 2080.
Przecież to tylko zwiększy problemy, bo fakt na wprost od stadionu będziemy mieli luźniej – aż to tej estakady i ronda Krochmalma- Nadbystrzycka-Jana Pawła gdzie już teraz tworzą się mega-korki. Chyba, że całkowicie przebudowane zostanie i to skrzyżowanie. Ale z tego co wiem to po prostu jeszcze większa liczba samochodów utknie w obecnym wąskim gardle.
Zgadzam się w całej rozciągłości. Z trzech pasów na owej trasie nagle robi się jeden do Jana Pawła i gówniane skrzyżowanie przed rondem z Nadbystrzycką, które bez przerwy jest zatkane, za wąski most na Bystrzycy. W drugą stronę też nie jest lepiej. Tak więc cała ta inwestycja bez poszerzenia mostu na Bystrzycy i przebudowy ronda Nadbystrzycka Jana Pawła, jest zupełnie bezsensowna. Ale co to kogo obchodzi w ratuszu, dla nich najlepiej jak każdy wsiądzie do smierdzącego MPK
może tak zaproponuj rozwiązanie ?
umysł błyskotliwy, może się uda
Potrzebne to jak świni siodło.
no ale na stadion żużlowy jest 350 mln zł + 7.5 mln zł za sam projekt ! , na park ludowy 44 mln zł + 8 mln zł na naprawy było! na arenę za 250 mln zł było , na mosiry baseny + ice manie kilkaset mln było, na wrotków kiladziesiąt baniek było , na dworzec ala singapur za 350 mln było !! + parę misowych projektów za mln zł było! NA DROGE nie ma , i inne ważne remonty dróg nie ma! dług juz 2 mld zł i nadal rośnie CHLEBA nie igrzysk! chore nierządy peło= dno!
Ważne, że możesz podziwiać tor rowerowy na Janowskiej 😉
co prawa w oczy kole lewaczku?
Skoro w dobie rosnącej inflacji w 2021roku nie udało się znaleźć wykonawcy tejże inwestycji, to wątpię żeby znalazł się wykonawca w tym roku w dobie utrzymyjącej się inflacji. To są tylko moje spostrzeżenia skierowane do samorządu.
Porażka te planowanie na tak ważną inwestycję nie było, a na most na Bystrzycy (Żeglarska) się znalazło, bo miał być gotowy w listopadzie 2022, a Miasto łaskawie im o 5 miesięcy przedłużyło co powoduje paraliż w godzinach szczytu na Diamentowej i przyległych ulicach.
Trzeba najpierw pomyśleć i zmienić trochę organizację ruchu i sygnalizację świetlną na rondzie pod nowym wiaduktem i na skrzyżowaniu z Nadbystrzycka bo będą jeszcze większe korki w tamtej okolicy.
Kiedyś (znaczy przed pandemią) jak się z ronda pod nowym wiaduktem wyjeżdżało już w stronę Diamentowej światła na przejściu dla pieszych były na przycisk, po zmianach jak już się ruszy na rondzie przejeżdża się kilkadziesiąt metrów i znów się czeka, a tam prawie nikt nie przechodzi, to się nazywa płynność ruchu.
Niestety błędem było nie przyjęcie oferty wtedy bo teraz będzie jeszcze drożej, ale może o to chodziło aby B……. więcej zarobił.
Tor żużlowy na pewno usprawni wszystko 😀
To pewnie teraz lepiej się jeździ Krochmalną? Ta trasa powinna być gotowa zanim pierwszy autobus ruszy z nowego dworca.