Jakby to był słup tylko latarni to by tylko przez święta nie świeciła, to dzięki trakcji trolejbusów słup jest taki „bezpieczny” że i on przyczynia się do zgaśnięcia człowieka.
Jacko
Delikatny łuk a go wyniosło, koło 100 mogło być plus szarpnięcie kierownicą i pozamiatane. Opony nic nie dały.
dawid
Czy wy ludzie komentując nie możecie wpierw sprawdzić o czym piszecie? wiecie jak wyglądają samochody po testach zderzeniowych ze słupem przy prędkości 30 km/h?? i jak obejrzycie to pamiętajcie, że zniszczenia nie przyrastają liniowo z prędkością tylko z jej kwadratem! https://www.youtube.com/watch?v=usca6hXymqY
yiyator12345
Na filmie volwo ma wgniecenie jakieś 10 cm, a w toyota do połowy samochodu. Pewnie ponad 60 miał przy uderzeniu, zapewne ze 100 jechał
Co za typ
Zatrudnij się w milicji
50/90minus
„Jeżdżę szybko ale bezpiecznie”.
Los
O kur… zapiał !!! Ale skucha … I to na same święta . Panowie i panie … zwolnijcie !!! Lepiej 10 min . później ale w całym kawałku .
igor
A takie mocne te toyoty , prawie jak amerykańskie.
truyiyui
Tego już nawet polski handlarz nie naprostuje.
nickt
w testach NCAP nie uderzają bokiem w słup widac,auto pewnie ma dużo gwiazdek na papierze
bart
co to za model Yaris sedan ?? święta ma już z głowy
Andrzej
Jechał z 90 km przy 50 myślę, że nawet mógłby wyjść bez szwanku, a tak wszedł w latarnie jak dzik w sosne. Zresztą nie oszukujmy się. , od kiedy zlikwidowali radary Pierogów, ludzie dostali mialpiego rozumu, na Jana Pawła średnia to z 90 km na godzinę , tam jak jedziesz 50km to każdy cię wyprzedza. Fotoradary jednak robiły swoje i ludzie jeździli wolniej.
dawid
cofnijmy się i jeździjmy maluchami skoro mamy za mało rozumu żeby poruszać się szybciej i bezpieczniej!
Marcin
No i tu Andrzeju muszę przyznać Ci rację. Działanie prewencyjne, zapobieganie zdarzeniom. Parę razy próbowałem jeździć po mieście jak kodeks drogowy nakazuje-prędkości ale stawało się to momentami niebezpieczne…
Ale latarnia cala,nawet farba nieodpadla.
Jakby to był słup tylko latarni to by tylko przez święta nie świeciła, to dzięki trakcji trolejbusów słup jest taki „bezpieczny” że i on przyczynia się do zgaśnięcia człowieka.
Delikatny łuk a go wyniosło, koło 100 mogło być plus szarpnięcie kierownicą i pozamiatane. Opony nic nie dały.
Czy wy ludzie komentując nie możecie wpierw sprawdzić o czym piszecie? wiecie jak wyglądają samochody po testach zderzeniowych ze słupem przy prędkości 30 km/h?? i jak obejrzycie to pamiętajcie, że zniszczenia nie przyrastają liniowo z prędkością tylko z jej kwadratem!
https://www.youtube.com/watch?v=usca6hXymqY
Na filmie volwo ma wgniecenie jakieś 10 cm, a w toyota do połowy samochodu. Pewnie ponad 60 miał przy uderzeniu, zapewne ze 100 jechał
Zatrudnij się w milicji
„Jeżdżę szybko ale bezpiecznie”.
O kur… zapiał !!! Ale skucha … I to na same święta . Panowie i panie … zwolnijcie !!! Lepiej 10 min . później ale w całym kawałku .
A takie mocne te toyoty , prawie jak amerykańskie.
Tego już nawet polski handlarz nie naprostuje.
w testach NCAP nie uderzają bokiem w słup widac,auto pewnie ma dużo gwiazdek na papierze
co to za model Yaris sedan ?? święta ma już z głowy
Jechał z 90 km przy 50 myślę, że nawet mógłby wyjść bez szwanku, a tak wszedł w latarnie jak dzik w sosne. Zresztą nie oszukujmy się. , od kiedy zlikwidowali radary Pierogów, ludzie dostali mialpiego rozumu, na Jana Pawła średnia to z 90 km na godzinę , tam jak jedziesz 50km to każdy cię wyprzedza. Fotoradary jednak robiły swoje i ludzie jeździli wolniej.
cofnijmy się i jeździjmy maluchami skoro mamy za mało rozumu żeby poruszać się szybciej i bezpieczniej!
No i tu Andrzeju muszę przyznać Ci rację. Działanie prewencyjne, zapobieganie zdarzeniom. Parę razy próbowałem jeździć po mieście jak kodeks drogowy nakazuje-prędkości ale stawało się to momentami niebezpieczne…
przy 30 km/h i trochę inna klasa auta https://www.youtube.com/watch?v=usca6hXymqY