Sobota, 20 kwietnia 202420/04/2024
690 680 960
690 680 960

Kolejne zdarzenie na tym zakręcie. Volvo uderzyło w w bariery energochłonne (zdjęcia)

Po raz kolejny na łuku jezdni na wysokości młyna Krauzego miało miejsce zdarzenie drogowe. Tym razem na szczęście nikt nie odniósł obrażeń ciała. Na miejscu pracują policjanci.

Do zdarzenia doszło w czwartek około godziny 17:30 na ul. Mełgiewskiej w Lublinie. Na wysokości młyna Krauzego samochód osobowy uderzył w bariery energochłonne. Na miejscu interweniowała straż pożarna, zespół ratownictwa medycznego oraz policja.

Jak wstępnie ustalono, kierująca volvo kobieta jechała w kierunku centrum. Na łuku drogi straciła panowanie nad pojazdem, w wyniku czego auto wpadło w poślizg, a następnie uderzyło w bariery energochłonne.

W zdarzeniu nikt nie odniósł obrażeń ciała. Badanie alkomatem wykazało, że kobieta była trzeźwa. Na miejscu pracują policjanci, którzy ustalają szczegółowe okoliczności kolizji. Zablokowany jest jeden pas jezdni. Nie ma większych utrudnień w ruchu.

Kolejne zdarzenie na tym zakręcie. Volvo uderzyło w w bariery energochłonne (zdjęcia)

Kolejne zdarzenie na tym zakręcie. Volvo uderzyło w w bariery energochłonne (zdjęcia)

Kolejne zdarzenie na tym zakręcie. Volvo uderzyło w w bariery energochłonne (zdjęcia)

(fot. lublin112)

19 komentarzy

  1. Zdjęcie opon z bliska sporo by wyjaśniło , z użyta w 30% traci 50% swoich właściwości , zwłaszcza zimowa , a z użyta w 50% traci 70% stąd te tanie dobre gumy z zachodu a u nas jezdzi się aż slicki się zrobią i pierwsza głębsza kałuża w koleinie zrobi robotę

  2. Tylko fotoradar i ograniczenie do 50km/godz poskromi wszelkiej maści pseudo-kierowców

    • Jak widać sami się poskramiają. Ten zakręt świetnie weryfikuje prawdziwe umiejętności kierowcy. Praw fizyki nie oszukasz: gdy siła odśrodkowa jest większa niż przyczepność opon … kończysz na latarni lub ogrodzeniu, Kto nie patrzy na znaki i przecenia możliwości swoje i auta ten zostaje tutaj publicznie skarcony. Pozostali powinni wyciągać wnioski.

  3. Jest tam kilka miejsc z jezdnią,ale największy wpływ na te wypadki ma stan techniczny aut i prędkość.

  4. Ja naprawdę już wszystkiego tam próbowałem. I jak pada deszcz i jak pada śnieg. I przy 80 i przy 100. I bliżej lewej i bliżej prawej.

    I ni cholery nie umiem tam wpaść w poślizg i wylecieć na barierki.

    Może który baran mi pokaże co trzeba zrobić bo ja nie potrafię, s próbuję już od dwudziestu lat codziennie.

  5. Toyota uderzyla …
    Fiat pojechal …
    Audi dachowalo …
    To nazywa sie ANTROPOMORFIZM.
    Dla mnie zawsze bedzie TEN pojazd .

Z kraju