Jedni przecierają oczy ze zdumienia, inni zastanawiają się, czy mają jechać, czy stać dalej. Niektórzy cieszą się licząc, że zmniejszą się kroki w tym miejscu. Nietypowe, choć stosowane już w kliku miastach rozwiązanie, wprowadzono na pl. Bychawskim w Lublinie.
powinny być bliżej siebie a nawet złączone – nie było by problemu z zagadką
rolnik co nieznalazł żony
powinien być jeden F-11 który wskazuje dozwolone, zgodnie ze strzałkami umieszczonymi na znaku, kierunki jazdy z pasa ruchu, nad którym znak został umieszczony. Jeden znak dla jednego pasa ruchu.
ConMan
dwie sygnalizacje pod jednym znakiem. to by się dopiero niedouczeni zorientowali o co chodzi…
Driver
A kiedy jakiś mądry urzędnik wyda nakaz odsłonięcia znaku ZAKAZU SKRĘTU za tunelem w stronę dworca PKP.Przez to że od oddania skrzyżowania przy Gali i rozładowania Ul.Kunickiego nadal znak jest zasłonięty i dalej tam skręcają powodując blokadę pasa ruchu do jazdy na wprost .A przez to pozostaje jeden pas do jazdy do skrzyżowania.W godzinach rannych i popołudniowego szczytu MASAKRA.
Kierowca
A może fotoradar na wjazd na wprost z 1-go Maja w Kunickiego? I budżet by się trochę podładował.
Adam
Jak ktos ma do roboty blacharke albo chce skasować auto to juz wie gdzie moze to zrobic xD będzie więcej wypadkó niż pod Makro :]
abc
Właśnie tych jadących prosto z 1 Maja powinna policja zatrzymywać, bo stwarzają realne zagrożenie. Ale lepiej stanąć na Krańcowej i łapać za brak zatrzymania się na stopie skręcając w prawo.
ok
Oznakowanie prawidłowe i czytelne (przynajmniej dla tych co samodzielnie zdali egzamin na prawo jazdy). A dla pozostałych co za wypchaną kopertę sobie prawko załatwili, to i tak bez znaczenia, bo jakie by nie było oznakowanie to oni i tak będą na drogach baraninę odwalać.
Krzysztof,, Ochota,,
Bardzo dobre rozwiązanie, tylko kierowcy jadący w prawo że środkowego niech zaczną używać kierunkowskazów wreszcie.
Krzysztof,, Ochota,,
Żaden znak F-11, bo wówczas należałoby inny sygnalizator zastosować.
Krzysztof,, Ochota,,
Można było to bardziej dopracować optycznie, żeby już intuicyjnie wiadomo było, że dotyczy pasa środkowego.
tatarski
Takie rozwiązania sprawdzają się w innych miastach -Wrocław ma takie skrzyżowania i naprawdę super rozładowuje korki.Coś takiego przydało by się na początku Al. Spółdzielczości Pracy na pasie do skrętu w Smorawińskiego.Większa część stojących w korku jedzie prosto w stronę Lubartowa. Można w ten sposób odblokować skrzyżowanie Unicka -Obywatelska
Czekam na wykładnię prawną FRANIA
powinny być bliżej siebie a nawet złączone – nie było by problemu z zagadką
powinien być jeden F-11 który wskazuje dozwolone, zgodnie ze strzałkami umieszczonymi na znaku, kierunki jazdy z pasa ruchu, nad którym znak został umieszczony. Jeden znak dla jednego pasa ruchu.
dwie sygnalizacje pod jednym znakiem. to by się dopiero niedouczeni zorientowali o co chodzi…
A kiedy jakiś mądry urzędnik wyda nakaz odsłonięcia znaku ZAKAZU SKRĘTU za tunelem w stronę dworca PKP.Przez to że od oddania skrzyżowania przy Gali i rozładowania Ul.Kunickiego nadal znak jest zasłonięty i dalej tam skręcają powodując blokadę pasa ruchu do jazdy na wprost .A przez to pozostaje jeden pas do jazdy do skrzyżowania.W godzinach rannych i popołudniowego szczytu MASAKRA.
A może fotoradar na wjazd na wprost z 1-go Maja w Kunickiego? I budżet by się trochę podładował.
Jak ktos ma do roboty blacharke albo chce skasować auto to juz wie gdzie moze to zrobic xD będzie więcej wypadkó niż pod Makro :]
Właśnie tych jadących prosto z 1 Maja powinna policja zatrzymywać, bo stwarzają realne zagrożenie. Ale lepiej stanąć na Krańcowej i łapać za brak zatrzymania się na stopie skręcając w prawo.
Oznakowanie prawidłowe i czytelne (przynajmniej dla tych co samodzielnie zdali egzamin na prawo jazdy). A dla pozostałych co za wypchaną kopertę sobie prawko załatwili, to i tak bez znaczenia, bo jakie by nie było oznakowanie to oni i tak będą na drogach baraninę odwalać.
Bardzo dobre rozwiązanie, tylko kierowcy jadący w prawo że środkowego niech zaczną używać kierunkowskazów wreszcie.
Żaden znak F-11, bo wówczas należałoby inny sygnalizator zastosować.
Można było to bardziej dopracować optycznie, żeby już intuicyjnie wiadomo było, że dotyczy pasa środkowego.
Takie rozwiązania sprawdzają się w innych miastach -Wrocław ma takie skrzyżowania i naprawdę super rozładowuje korki.Coś takiego przydało by się na początku Al. Spółdzielczości Pracy na pasie do skrętu w Smorawińskiego.Większa część stojących w korku jedzie prosto w stronę Lubartowa. Można w ten sposób odblokować skrzyżowanie Unicka -Obywatelska