Czwartek, 02 maja 202402/05/2024
690 680 960
690 680 960

Kierowcy zdezorientowani czterema sygnalizatorami dla trzech pasów jezdni. Ma to poprawić płynność ruchu

Jedni przecierają oczy ze zdumienia, inni zastanawiają się, czy mają jechać, czy stać dalej. Niektórzy cieszą się licząc, że zmniejszą się kroki w tym miejscu. Nietypowe, choć stosowane już w kliku miastach rozwiązanie, wprowadzono na pl. Bychawskim w Lublinie.

65 komentarzy

  1. Czekam na wykładnię prawną FRANIA

  2. powinny być bliżej siebie a nawet złączone – nie było by problemu z zagadką

    • rolnik co nieznalazł żony

      powinien być jeden F-11 który wskazuje dozwolone, zgodnie ze strzałkami umieszczonymi na znaku, kierunki jazdy z pasa ruchu, nad którym znak został umieszczony. Jeden znak dla jednego pasa ruchu.

      • dwie sygnalizacje pod jednym znakiem. to by się dopiero niedouczeni zorientowali o co chodzi…

  3. A kiedy jakiś mądry urzędnik wyda nakaz odsłonięcia znaku ZAKAZU SKRĘTU za tunelem w stronę dworca PKP.Przez to że od oddania skrzyżowania przy Gali i rozładowania Ul.Kunickiego nadal znak jest zasłonięty i dalej tam skręcają powodując blokadę pasa ruchu do jazdy na wprost .A przez to pozostaje jeden pas do jazdy do skrzyżowania.W godzinach rannych i popołudniowego szczytu MASAKRA.

  4. A może fotoradar na wjazd na wprost z 1-go Maja w Kunickiego? I budżet by się trochę podładował.

  5. Jak ktos ma do roboty blacharke albo chce skasować auto to juz wie gdzie moze to zrobic xD będzie więcej wypadkó niż pod Makro :]

    • Właśnie tych jadących prosto z 1 Maja powinna policja zatrzymywać, bo stwarzają realne zagrożenie. Ale lepiej stanąć na Krańcowej i łapać za brak zatrzymania się na stopie skręcając w prawo.

  6. Oznakowanie prawidłowe i czytelne (przynajmniej dla tych co samodzielnie zdali egzamin na prawo jazdy). A dla pozostałych co za wypchaną kopertę sobie prawko załatwili, to i tak bez znaczenia, bo jakie by nie było oznakowanie to oni i tak będą na drogach baraninę odwalać.

  7. Krzysztof,, Ochota,,

    Bardzo dobre rozwiązanie, tylko kierowcy jadący w prawo że środkowego niech zaczną używać kierunkowskazów wreszcie.

  8. Krzysztof,, Ochota,,

    Żaden znak F-11, bo wówczas należałoby inny sygnalizator zastosować.

  9. Krzysztof,, Ochota,,

    Można było to bardziej dopracować optycznie, żeby już intuicyjnie wiadomo było, że dotyczy pasa środkowego.

  10. Takie rozwiązania sprawdzają się w innych miastach -Wrocław ma takie skrzyżowania i naprawdę super rozładowuje korki.Coś takiego przydało by się na początku Al. Spółdzielczości Pracy na pasie do skrętu w Smorawińskiego.Większa część stojących w korku jedzie prosto w stronę Lubartowa. Można w ten sposób odblokować skrzyżowanie Unicka -Obywatelska