Niedziela, 28 kwietnia 202428/04/2024
690 680 960
690 680 960

Kierowcy narzekają na gorsze oświetlenie parkingu w CH „Lublin Plaza”. Administracja twierdzi, że panuje nad sytuacją (zdjęcia)

Nasi czytelnicy zasygnalizowali, że pewien czas temu oświetlenie na obydwu poziomach podziemnego parkingu pod CH „Lublin Plaza” zostało częściowy wyłączone.

– Administracja „Plazy” pokaźnie zmniejszyła liczbę lamp oświetlających podziemne boksy dla samochodów – skarży się jeden kierowców korzystających z parkingu. – W pomieszczeniach panuje półmrok, który nie zapewnia bezpieczeństwa zarówno samych manewrów pojazdami, jak i powoduje wzrost prawdopodobieństwa ich uszkodzenia podczas parkowania czy wyjazdu.

– Nie tylko jest mniej bezpiecznie w trakcie manewrowania autem – uzupełnia inny czytelnik – ale również wzrasta łatwość potencjalnej kradzieży pojazdu. Aż tak oszczędzają czy co?

Jednak administracja obiektu odpiera te zarzuty i uspokaja korzystających z parkingu.

– Zapewniamy, że bezpieczeństwo i komfort klientów są dla nas priorytetem – czytamy w przesłanej nam notatce Biura Prasowego Klépierre. – W odpowiedzi na uwagi Państwa czytelników dotyczące oświetlenia w garażach, przekazaliśmy tę sprawę naszemu serwisowi technicznemu do ponownej dokładnej weryfikacji. Podejmujemy wszelkie niezbędne działania w celu podnoszenia satysfakcji naszych klientów.

I rzeczywiście, reakcja nastąpiła stosunkowo szybko. Obecna sytuacja oświetleniowa na parkingu podziemnym pod CH „Lublin Plaza” powinna już zadowolić kierowców.

Od 1 marca br. w „Lublin Plaza” działa nowy system parkingowy, który wprowadzono, aby usprawnić komunikację i zwiększyć wygodę klientów galerii, korzystających z parkingu.

– System jest bezbiletowy, dzięki czemu przy wjeździe numery rejestracyjne pojazdu sczytywane są automatycznie i następuje otwarcie szlabanu – przypomina Biuro Prasowe Klépierre. – Opłaty za parking można dokonać gotówką, kartą płatniczą lub BLIK-iem w jednej z kas znajdujących się przy wyjściach z galerii na parking. Dla wygody klientów przy wyjeździe z parkingu zainstalowano również terminale płatnicze, za pomocą których można bezgotówkowo uiścić opłatę parkingową. Początkowo klienci Lublin Plaza byli zaskoczeni zmianą i stopniowo przyzwyczajali się do korzystania z nowego rozwiązania. Jednak system bezbiletowy jest na tyle intuicyjny, że szybko zyskał aprobatę wśród naszych klientów. Z perspektywy czasu możemy stwierdzić, że znacząco usprawnił on nie tylko ruch na parkingu, ale też umożliwił naszym klientom łatwe dokonywanie płatności.

Kierowcy narzekają na gorsze oświetlenie parkingu w CH „Lublin Plaza”. Administracja twierdzi, że panuje nad sytuacją (zdjęcia)

fot. Leszek Mikrut

 

Kierowcy narzekają na gorsze oświetlenie parkingu w CH „Lublin Plaza”. Administracja twierdzi, że panuje nad sytuacją (zdjęcia)

fot. Leszek Mikrut

 

Kierowcy narzekają na gorsze oświetlenie parkingu w CH „Lublin Plaza”. Administracja twierdzi, że panuje nad sytuacją (zdjęcia)

fot. Leszek Mikrut

 

Kierowcy narzekają na gorsze oświetlenie parkingu w CH „Lublin Plaza”. Administracja twierdzi, że panuje nad sytuacją (zdjęcia)

fot. Leszek Mikrut

 

Kierowcy narzekają na gorsze oświetlenie parkingu w CH „Lublin Plaza”. Administracja twierdzi, że panuje nad sytuacją (zdjęcia)

fot. Leszek Mikrut

 

Tekst: Leszek Mikrut

19 komentarzy

  1. To jest nic.
    Proszę przyjechać sobie do Jamowa Lubelskiego! Tam praktycznie jest ciemno cały czas. Po wymianie oświetlenia ulicznego na lampy led ZAMALEJ mocy w tym miasteczku zrobiło się ciemno jak w latach 50tych.
    Ale dla władz niema to problemu.

  2. A może Pan Leszek ma słabe światła ? Może policja powinna sprawdzić jego auto, a nie tu kręci afery chu* wie o co

    • de billu lko światła świecą prosto a miejsca parkingowe z boku, isc też trzeba. Ja w galeriach nie bywam ale wnerwia mnie bezmózgowość @lu

Dodaj komentarz

Z kraju