Chwilowe trudności z dostępem do aplikacji Lubika. Trwają prace nad rozwiązaniem problemu
09:27 04-11-2024 | Autor: redakcja
Z powodu problemów technicznych po stronie zewnętrznej firmy serwisującej aplikację mobilną Lubika, użytkownicy mogą napotkać trudności w korzystaniu z tej usługi – poinformował rano Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego.
Operator systemu informuje, że służby intensywnie pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności aplikacji, by jak najszybciej rozwiązać zaistniałe problemy.
W międzyczasie pasażerowie proszeni są o korzystanie z alternatywnych kanałów zakupu biletów. Dostępne są między innymi kasowniki EMV, a także biletomaty stacjonarne i mobilne oraz punkty sprzedaży biletów.
cały ten zdtim to jeden wielki problem, a komunikacja w Lublinie jest na poziomie koziej wólki a nie miasta wojewódzkiego.
W aplikacji mam możliwość biletu przystankowego, który kosztuje mniej niż 30 minutowy, nie mam zamiaru przez błędy nie z mojej winy płacić więcej. To kpina proponować ludziom bilet papierowy w takiej sytuacji.
Co w takim razie jeśli okresowy bilet mam zaciągnięty do apki? I będzie kontrola? Właśnie nie włącza się wcale Lubika… 🤔
A komunikacja w mieście inspiracji to kpina i niedowierzanie, totalna porażka na czas odjazdu autobusów. Albo wszystkie na raz są na przystankach albo żadnego 🤦🏼♀️
Nie narzekaj na pojawianie się stadne pojazdów. To jest celowe rozwiązanie ludzia z ztm w ramach testów cierpliwości pasażera w wydziale psychologi. Nazywa się moduły. Więc wybierając obecnego prezydenta wybrałeś ich podwładnych i masz to co masz.
Nie mam zamiaru dublować biletów.
Chyba sobie żartują. Ludzie maja kupować dodatkowe bilety i ponosić koszty tylko dlatego, że ich badziewny system nie działa?
w lubice wiecznie coś nie działa
Ponad 30 lat jeżdżę bez biletu
I gitara bo płaci się za usługę a nie za mrzonki