A wystarczy nie wpuszczać na swój pas to nie będą się ustawiać na zjazdowym
Uffa
Jeżdzę od lat tą trasą i nie zdarzyło mi sie, żeby ktoś nie wpuścił. Bedzie to 2 czy 3 samochód ale zawsze wjeżdżam. Na mnie Twoja metoda nie zadziała. Po to mam zjazdowy aby z niego korzystać.
A...
Ale to że przez to, że Cię wpuszcza cały pas musi się zatrzymać i ruszyć już Cię nie obchodzi, prawda?!
noemail
jego to nie obchodzi, bo ma darmowe klepanie z OC swojego grata i darmowe znalezisko w gorących na wykop.pl którego nikt normalny nie ogląda
Piotrek
Niestety ciężarówki są bez szans, zanim ruszą przed nimi robi się miejsce. Trudno też znęcać nad obcym, czy autobusem.
marko
swir z tir a ,wiekszosc z nich to swiry-sprobujcie jechac 70km/h gdy tak zmaki nakazuja zaraz znajdzie sie tirowiec co cie zepchnie z drogi dostajac bialej goraczki,jada na zdrzaku to codziennsc,naprawde strach jezdzic a spedzilem w Londynie 20 lat,kilka lat w Niemczech,znam bezp jazdy,ale w Polsce to MASAKRA.
Tirowiec powinien stracic prawko raz na zawsze,jego szczescie,ze nie zabil nikogo
Dziekuje
ps w Polsce obowiazuje przepis o jezdzie na suwak
noemail
obowiązują też przepisy, żeby się nie wpier*alac po 5 z lewego ORAZ OBOWIĄZUJE PRZEPIS VOLVO ŻE MA ZANIECHAĆ WYPADKOWI
TIRa osobówką łatwo zrobić w c**ja, tylko TIRowcy też ludzie i też mają limity na nerwach.
A JEŻELI ten jeden był bez winy (w co nie wierzę, bo ze zdjęć to równie dobrze on mógł wjechać celowo pod zaparkowanego TIRa, a słowa przy wypadkąch są nic nie warte), to niech ma pretensje do wciskaczy!!! Ponadto on sam miał tę swoją damę w suwaku, a pierwszą pomoc udzielił gdzieś w piątym akcie dopiero.
No ale zapomniałem, że tu nie chodzi o prawdę, tylko o kolejny wykop w gorących z tytułem „szeryf” oraz o kolejnych pożytecznych inaczej mechaników, którzy pokazują jak na lewo sobie załatwić naprawę z OC.
stanisław
Ten z volvo to jeden z tych spedy gonzalesów „co to zapier….lają tam do końca ile się da ,w myśl ich chorej zasady ” jeszcze choć jednego wyprzedzę ,zawsze to 2 sekundy szybciej ” ….kierowca z ciężarówki też takich nie lubi ,ale niestety „po prawie ” jest winny…
Waldek
Ewidentna wina volvo. Kierowca ciężarówki zachował się prawidłowo.
pd
Waldek koniecznie i bezzwłocznie zapisz się na kurs doszkalający z prawa o ruchu drogowym. Dopóki go nie ukończysz z wynikiem pozytywnym, to dla swojego i innych dobra nie wsiadaj za kierownicę.
noemail
wracaj na wykop
Damian
Wiadomo pomiędzy Niemcami a Cieicerzynem, stąd też niemiecki napisy na ciężarówce. Swoją drogą nie byle jakie – „Die nr 1 fur Ihre Sicherheit” – Nr 1 Twojego bezpieczeństwa.
noemail
MOŻE DZIĘKI TEMU WPIER*ALACZY Z LEWEGO BĘDZIE MNIEJ!!! WJEŻDAJCIE DALEJ PO 7 AUT Z LEWEGO PRZED TIRA BO SUWAK SUWAK!!! MNIE W OSOBÓWCE SKRĘCA JAK WIDZĘ TRZECIEGO PACANA, KTÓRY SIĘ WPIE*DALA NA MILIMETRY I ZA CHWILĘ HAMUJE!!! WEŹ PRAWNIKA!!! Z TYCH ZDJĘĆ TO WYNIKA TYLKO TYLE, ŻE WJECHAŁA W CIEBIE OSOBÓWKA, KTÓRA MOGŁA NIE DOPUŚCIĆ DO WYPADKU, NO ALE WOLAŁA SIĘ WPIER*OLIĆ!!!! A WY WYKOPKI NIE SR*JCIE ŻAREM, BO TE WASZE TEMATY JUŻ KAŻDY OLAŁ, ZACZARNOLISTOWAŁ I NIKT TAM NIE ZAGLĄDA OPRÓCZ WAS, WIĘC MOŻECIE SOBIE ZW
SUWAK NA AUTOSTRADZIE JEST TYLKO NIEBEZPIECZYM NARZĘDZIEM DO NABIERANIA NA OC. SZKODA MI JEDYNIE OSOBY Z TIRA, BO KIEROWCA Z VOLVO MIAŁ BARDZO WYRAŹNIE SWOJĄ RODZINĘ W SUWAKU.
Olgierd Jedlina
Idź stąd i więcej się nie pokazuj. I przestań drzeć mordkę.
Suwak
Wjazd kilku aut naraz z pasa podporządkowanego to NIE JEST jazdą na suwak, jest wymuszeniem. Określenie „suwak” już samo w sobie definiuje, że chodzi o naprzemienny wjazd aut na pas ruchu. To nawet średnio inteligentna osoba powinna zauważyć.
Na zdjęciach natomiast widać, że to ciężarówka jest częściowo na pasie Volvo, co zresztą zostało wyraźnie opisane w tekście: „kierowca pojazdu ciężarowego marki DAF zajechał drogę kierowcy auta osobowego marki Volvo, poruszającego się pasem do zjazdu”. Przeinaczanie faktów odejmuje Ci jakiejkolwiek wiarygodności a używanie caps locka i wielokrotnych wykrzykników w całej wypowiedzi – powagi. Nie chcę być uszczypliwy, ale takie właśnie zachowanie jest często widoczne u szeryfów w nagraniach na YouTube. Mam nadzieję, że nie jesteś jednym z nich.
Email
Jak chamskim zachowaniem można nauczyć kultury?
cichy
wystarczy posłuchać rozmów tirowców na CB żeby się dowiedzieć jaka to wyjątkowa elita intelektualna
Podobna rozmowa jaką stosuje elita lekarzy , prawników , biznesmenów , POlityków , etc którzy walną kielicha u ” cioci na imieninach ” .
marek
Czy kierowca ciężarówki stracił uprawnienia ? Powinien je stracić i na pewno nie powinien być zawodowym kierowcą.
miki
i na miesiąc do paki
jun
niby wina tirowca, ale wyobrażam sobie klasyczną sytuację, lewy pas się kończy, na prawym jest kolejka, ale niektórym nie chce się czekać i próbują się wciąć bez kolejki, czyli zrobić wszystkich w babmuko, ale tirowiec postanowił pokazać łochowi gdzie jego miejsce, i bardzo dobrze, trzeba uczyć kultury, ja miałem dokładnie tak samo, widać, że jest korek, ale co tam, baba nawet po pasie zieleni przejechała żeby tylko nie stać jak inni, no i zjeżdżając z krawężnika pasu zieleni wjechała we mnie, po telefonie na policję odjechała a policja mówi, że zajechałem jej drogę i jak nie mam nagrania i świadków to nic nie będzie poza mandatem dla mnie, tylko ja się pytam co uzasadnia ominięcie samochodów stojących w korku poprzez jazdę po trawniku dzielącym jezdnie?
to samo jest na wylocie na Kraśnickiej za Jana Pawła, cwaniaki ustawiają się na prawym pasie wiedząc, że tak się kończy i potem na żywca się wcinają, nieraz bez kierunku, tak jakby to w ogóle oni mieli pierwszeństwo, ale tam nie ma ani żadnego zamka, ani pierwszeństwa dla nich, póki co jadący na pasie, który się kończy ma ustąpić pierwszeństwa
okds
dobra wysmarjak sie w chusteczke i nie placz juz, mama po glowce poglaszcze
Suwak
„to samo jest na wylocie na Kraśnickiej za Jana Pawła, cwaniaki ustawiają się na prawym pasie wiedząc, że tak się kończy i potem na żywca się wcinają, nieraz bez kierunku, tak jakby to w ogóle oni mieli pierwszeństwo, ale tam nie ma ani żadnego zamka, ani pierwszeństwa dla nich, póki co jadący na pasie, który się kończy ma ustąpić pierwszeństwa”
Masz rację tylko w 50%. Pierwszeństwa oczywiście nie mają, ale zamek tam jak najbardziej obowiązuje. A dodatkowy pas służy temu, aby na skrzyżowaniu nie tworzyć jednego długiego korka aż do kolejnych świateł (dotyczy to zarówno JPII jak i Kraśnickiej od centrum).
Myślę, że lepszym przykładem wyjaśnienia sensu tego mechanizmu może być skrzyżowanie Zelwerowicza i Koncertowej na Czechowie. Zjeżdżając w prawo z Zelwerowicza od Bohaterów Września w stronę Czechowa Południowego mamy krótki pas rozbiegowy (i jednocześnie zatoczkę przystankową). Gdy jeszcze trwałą przebudowa skrzyżowania Ducha-Sikorskiego-Solidarności tworzyły się tam niezłe korki i często jadący prosto z osiedla Choiny zamykali cały odcinek aż do końca skrzyżowania. I właśnie próbując skręcić w prawo nie mogłem się nadziwić, że ludzie zamiast skorzystać z tego krótkiego pasa rozbiegowego i potem wjechać na zasadzie zamka woleli przedłużać korek na Zelwerowicza byle tylko od razu wjechać na lew „główny” pas. Czasem jedno auto stało tam 3 zmiany, bo ktoś bał się skorzystać z prawego pasa „bo mnie nie wpuszczą”. Często byłem jedynym, który w danej chwili się na to odważył. A przecież te pasy po to własnie tam są, aby zmniejszyć korki na wcześniejszych odcinkach.
Poza tym widzę, że patrzysz na to z perspektywy „skrzywdzonego praworządnego”, a nie byłoby tak, gdyby po prostu większość Polaków uświadomiła sobie, że może bez przeszkód korzystać z obu pasów i nie uważać tego za cwaniactwo.
Wspominasz też o wpychających się na drugiego i trzeciego – takie zachowanie oczywiście potępiam i raczej nie trzeba dodawać, że jest to łamanie przepisów. Niestety mamy tu trochę błędne koło – z jednej strony szeryfów na zderzaku, którzy „nie dadzą się wleszczyć”, więc „lepiej wjadę od razu za tym, bo następny to pewnie typowy janusz i mnie nie wpuści”. Z drugiej, właśnie takie wpychanie się na siłę powiększa jeszcze grono szeryfów. A można by po prostu odpuścić z jednej i z drugiej strony i nauczyć się tej tak znienawidzonej przez niektórych jazdy na zamek.
Warto jeszcze dodać, że zasada zamka błyskawicznego świetnie też sprawdza się w wyjazdach z drogi podporządkowanej w główną (np. z osiedli), gdzie często tworzą się korki. Wyjazd naprzemienny sprawia, że ani jadący z podporządkowanej ani ci z głównej nie stoją tam godzinami, no i nie ma tekstów typu „gdzie się pcha, wymusza” albo „wpuści mnie któryś ch*j wreszcie?”. Co ciekawe w takich sytuacjach szeryfowie bywają często bardziej wyrozumiali, choć nie wiem dlaczego, sytuacja bardzo podobna do tej z kończącym się pasem.
www
„to samo jest na wylocie na Kraśnickiej za Jana Pawła, cwaniaki ustawiają się na prawym pasie” – No chyba ktoś zaprojektował 2 pasy do skrętu w lewo, żeby możliwie dużo aut wjechało na zmianie świateł. Jak myślisz po co są 2 pasy do skrętu w lewo? Po co buduje się 2-3 pasy w jednym kierunku? Żeby 5 km przed zwężeniem zająć prawy pas?
A wystarczy nie wpuszczać na swój pas to nie będą się ustawiać na zjazdowym
Jeżdzę od lat tą trasą i nie zdarzyło mi sie, żeby ktoś nie wpuścił. Bedzie to 2 czy 3 samochód ale zawsze wjeżdżam. Na mnie Twoja metoda nie zadziała. Po to mam zjazdowy aby z niego korzystać.
Ale to że przez to, że Cię wpuszcza cały pas musi się zatrzymać i ruszyć już Cię nie obchodzi, prawda?!
jego to nie obchodzi, bo ma darmowe klepanie z OC swojego grata i darmowe znalezisko w gorących na wykop.pl którego nikt normalny nie ogląda
Niestety ciężarówki są bez szans, zanim ruszą przed nimi robi się miejsce. Trudno też znęcać nad obcym, czy autobusem.
swir z tir a ,wiekszosc z nich to swiry-sprobujcie jechac 70km/h gdy tak zmaki nakazuja zaraz znajdzie sie tirowiec co cie zepchnie z drogi dostajac bialej goraczki,jada na zdrzaku to codziennsc,naprawde strach jezdzic a spedzilem w Londynie 20 lat,kilka lat w Niemczech,znam bezp jazdy,ale w Polsce to MASAKRA.
Tirowiec powinien stracic prawko raz na zawsze,jego szczescie,ze nie zabil nikogo
Dziekuje
ps w Polsce obowiazuje przepis o jezdzie na suwak
obowiązują też przepisy, żeby się nie wpier*alac po 5 z lewego ORAZ OBOWIĄZUJE PRZEPIS VOLVO ŻE MA ZANIECHAĆ WYPADKOWI
TIRa osobówką łatwo zrobić w c**ja, tylko TIRowcy też ludzie i też mają limity na nerwach.
A JEŻELI ten jeden był bez winy (w co nie wierzę, bo ze zdjęć to równie dobrze on mógł wjechać celowo pod zaparkowanego TIRa, a słowa przy wypadkąch są nic nie warte), to niech ma pretensje do wciskaczy!!! Ponadto on sam miał tę swoją damę w suwaku, a pierwszą pomoc udzielił gdzieś w piątym akcie dopiero.
No ale zapomniałem, że tu nie chodzi o prawdę, tylko o kolejny wykop w gorących z tytułem „szeryf” oraz o kolejnych pożytecznych inaczej mechaników, którzy pokazują jak na lewo sobie załatwić naprawę z OC.
Ten z volvo to jeden z tych spedy gonzalesów „co to zapier….lają tam do końca ile się da ,w myśl ich chorej zasady ” jeszcze choć jednego wyprzedzę ,zawsze to 2 sekundy szybciej ” ….kierowca z ciężarówki też takich nie lubi ,ale niestety „po prawie ” jest winny…
Ewidentna wina volvo. Kierowca ciężarówki zachował się prawidłowo.
Waldek koniecznie i bezzwłocznie zapisz się na kurs doszkalający z prawa o ruchu drogowym. Dopóki go nie ukończysz z wynikiem pozytywnym, to dla swojego i innych dobra nie wsiadaj za kierownicę.
wracaj na wykop
Wiadomo pomiędzy Niemcami a Cieicerzynem, stąd też niemiecki napisy na ciężarówce. Swoją drogą nie byle jakie – „Die nr 1 fur Ihre Sicherheit” – Nr 1 Twojego bezpieczeństwa.
MOŻE DZIĘKI TEMU WPIER*ALACZY Z LEWEGO BĘDZIE MNIEJ!!! WJEŻDAJCIE DALEJ PO 7 AUT Z LEWEGO PRZED TIRA BO SUWAK SUWAK!!! MNIE W OSOBÓWCE SKRĘCA JAK WIDZĘ TRZECIEGO PACANA, KTÓRY SIĘ WPIE*DALA NA MILIMETRY I ZA CHWILĘ HAMUJE!!! WEŹ PRAWNIKA!!! Z TYCH ZDJĘĆ TO WYNIKA TYLKO TYLE, ŻE WJECHAŁA W CIEBIE OSOBÓWKA, KTÓRA MOGŁA NIE DOPUŚCIĆ DO WYPADKU, NO ALE WOLAŁA SIĘ WPIER*OLIĆ!!!! A WY WYKOPKI NIE SR*JCIE ŻAREM, BO TE WASZE TEMATY JUŻ KAŻDY OLAŁ, ZACZARNOLISTOWAŁ I NIKT TAM NIE ZAGLĄDA OPRÓCZ WAS, WIĘC MOŻECIE SOBIE ZW
SUWAK NA AUTOSTRADZIE JEST TYLKO NIEBEZPIECZYM NARZĘDZIEM DO NABIERANIA NA OC. SZKODA MI JEDYNIE OSOBY Z TIRA, BO KIEROWCA Z VOLVO MIAŁ BARDZO WYRAŹNIE SWOJĄ RODZINĘ W SUWAKU.
Idź stąd i więcej się nie pokazuj. I przestań drzeć mordkę.
Wjazd kilku aut naraz z pasa podporządkowanego to NIE JEST jazdą na suwak, jest wymuszeniem. Określenie „suwak” już samo w sobie definiuje, że chodzi o naprzemienny wjazd aut na pas ruchu. To nawet średnio inteligentna osoba powinna zauważyć.
Na zdjęciach natomiast widać, że to ciężarówka jest częściowo na pasie Volvo, co zresztą zostało wyraźnie opisane w tekście: „kierowca pojazdu ciężarowego marki DAF zajechał drogę kierowcy auta osobowego marki Volvo, poruszającego się pasem do zjazdu”. Przeinaczanie faktów odejmuje Ci jakiejkolwiek wiarygodności a używanie caps locka i wielokrotnych wykrzykników w całej wypowiedzi – powagi. Nie chcę być uszczypliwy, ale takie właśnie zachowanie jest często widoczne u szeryfów w nagraniach na YouTube. Mam nadzieję, że nie jesteś jednym z nich.
Jak chamskim zachowaniem można nauczyć kultury?
wystarczy posłuchać rozmów tirowców na CB żeby się dowiedzieć jaka to wyjątkowa elita intelektualna
Podobna rozmowa jaką stosuje elita lekarzy , prawników , biznesmenów , POlityków , etc którzy walną kielicha u ” cioci na imieninach ” .
Czy kierowca ciężarówki stracił uprawnienia ? Powinien je stracić i na pewno nie powinien być zawodowym kierowcą.
i na miesiąc do paki
niby wina tirowca, ale wyobrażam sobie klasyczną sytuację, lewy pas się kończy, na prawym jest kolejka, ale niektórym nie chce się czekać i próbują się wciąć bez kolejki, czyli zrobić wszystkich w babmuko, ale tirowiec postanowił pokazać łochowi gdzie jego miejsce, i bardzo dobrze, trzeba uczyć kultury, ja miałem dokładnie tak samo, widać, że jest korek, ale co tam, baba nawet po pasie zieleni przejechała żeby tylko nie stać jak inni, no i zjeżdżając z krawężnika pasu zieleni wjechała we mnie, po telefonie na policję odjechała a policja mówi, że zajechałem jej drogę i jak nie mam nagrania i świadków to nic nie będzie poza mandatem dla mnie, tylko ja się pytam co uzasadnia ominięcie samochodów stojących w korku poprzez jazdę po trawniku dzielącym jezdnie?
to samo jest na wylocie na Kraśnickiej za Jana Pawła, cwaniaki ustawiają się na prawym pasie wiedząc, że tak się kończy i potem na żywca się wcinają, nieraz bez kierunku, tak jakby to w ogóle oni mieli pierwszeństwo, ale tam nie ma ani żadnego zamka, ani pierwszeństwa dla nich, póki co jadący na pasie, który się kończy ma ustąpić pierwszeństwa
dobra wysmarjak sie w chusteczke i nie placz juz, mama po glowce poglaszcze
„to samo jest na wylocie na Kraśnickiej za Jana Pawła, cwaniaki ustawiają się na prawym pasie wiedząc, że tak się kończy i potem na żywca się wcinają, nieraz bez kierunku, tak jakby to w ogóle oni mieli pierwszeństwo, ale tam nie ma ani żadnego zamka, ani pierwszeństwa dla nich, póki co jadący na pasie, który się kończy ma ustąpić pierwszeństwa”
Masz rację tylko w 50%. Pierwszeństwa oczywiście nie mają, ale zamek tam jak najbardziej obowiązuje. A dodatkowy pas służy temu, aby na skrzyżowaniu nie tworzyć jednego długiego korka aż do kolejnych świateł (dotyczy to zarówno JPII jak i Kraśnickiej od centrum).
Myślę, że lepszym przykładem wyjaśnienia sensu tego mechanizmu może być skrzyżowanie Zelwerowicza i Koncertowej na Czechowie. Zjeżdżając w prawo z Zelwerowicza od Bohaterów Września w stronę Czechowa Południowego mamy krótki pas rozbiegowy (i jednocześnie zatoczkę przystankową). Gdy jeszcze trwałą przebudowa skrzyżowania Ducha-Sikorskiego-Solidarności tworzyły się tam niezłe korki i często jadący prosto z osiedla Choiny zamykali cały odcinek aż do końca skrzyżowania. I właśnie próbując skręcić w prawo nie mogłem się nadziwić, że ludzie zamiast skorzystać z tego krótkiego pasa rozbiegowego i potem wjechać na zasadzie zamka woleli przedłużać korek na Zelwerowicza byle tylko od razu wjechać na lew „główny” pas. Czasem jedno auto stało tam 3 zmiany, bo ktoś bał się skorzystać z prawego pasa „bo mnie nie wpuszczą”. Często byłem jedynym, który w danej chwili się na to odważył. A przecież te pasy po to własnie tam są, aby zmniejszyć korki na wcześniejszych odcinkach.
Poza tym widzę, że patrzysz na to z perspektywy „skrzywdzonego praworządnego”, a nie byłoby tak, gdyby po prostu większość Polaków uświadomiła sobie, że może bez przeszkód korzystać z obu pasów i nie uważać tego za cwaniactwo.
Wspominasz też o wpychających się na drugiego i trzeciego – takie zachowanie oczywiście potępiam i raczej nie trzeba dodawać, że jest to łamanie przepisów. Niestety mamy tu trochę błędne koło – z jednej strony szeryfów na zderzaku, którzy „nie dadzą się wleszczyć”, więc „lepiej wjadę od razu za tym, bo następny to pewnie typowy janusz i mnie nie wpuści”. Z drugiej, właśnie takie wpychanie się na siłę powiększa jeszcze grono szeryfów. A można by po prostu odpuścić z jednej i z drugiej strony i nauczyć się tej tak znienawidzonej przez niektórych jazdy na zamek.
Warto jeszcze dodać, że zasada zamka błyskawicznego świetnie też sprawdza się w wyjazdach z drogi podporządkowanej w główną (np. z osiedli), gdzie często tworzą się korki. Wyjazd naprzemienny sprawia, że ani jadący z podporządkowanej ani ci z głównej nie stoją tam godzinami, no i nie ma tekstów typu „gdzie się pcha, wymusza” albo „wpuści mnie któryś ch*j wreszcie?”. Co ciekawe w takich sytuacjach szeryfowie bywają często bardziej wyrozumiali, choć nie wiem dlaczego, sytuacja bardzo podobna do tej z kończącym się pasem.
„to samo jest na wylocie na Kraśnickiej za Jana Pawła, cwaniaki ustawiają się na prawym pasie” – No chyba ktoś zaprojektował 2 pasy do skrętu w lewo, żeby możliwie dużo aut wjechało na zmianie świateł. Jak myślisz po co są 2 pasy do skrętu w lewo? Po co buduje się 2-3 pasy w jednym kierunku? Żeby 5 km przed zwężeniem zająć prawy pas?