Ręce opadaja jak sie czyta te komentarze. Hejt na kierowce tylko dlatego ze jezdzi bmw.
Nie wiecie jak było to po co marnujecie czas na te durne komentarze?
Najgorsze jest to, ze od razu po wypadku ludzie, ktorzy zatrzymali sie na rondzie po prostu stali i obserwowali. Nikt nie ruszyl zobaczyc co z kierowca, ktory w szoku wyskoczyl z auta i lezal na jezdni!
Dramat i znieczulica. Co z wami ludzie?
jerzy
Ja cię nie mogę, tym razem nie BMW?
Dd
Zbyt proste ronda prowadzą do wypadków , powinni zrobić zakręt 90 stopni przed rondem z potężnymi zaporami betonowymi lub filarami ? .
Lubelak
A po co tam nasyp, który ogranicza widoczność.
Brawo dla tego co na to pozwolił. Zabrakło mu wyobraźni. Pewnie odpowie , że znaki pionowe są prawidłowo ustawione ale jak jeśli można to należy eliminować wszelkie zagrożenia.
abc
W jaki sposób ogranicza? Że nie widać 200m wcześniej czy coś nadjeżdża z lewej strony? Myślisz, że jakby nie było nasypu to nie byłoby wypadków? Problemem są kierowcy. Jedni nie patrzą na znaki i jadą byle do przodu. Inni nawet jak spojrzą to wydaje im się, że zdążą przejechać. Obie grupy są niebezpieczne i policja powinna zacząć działać zatrzymując uprawnienia, eliminując osoby, które ewidentnie nie powinny prowadzić pojazdów.
Rzeczoznawca
No cóż, będzie szkoda całkowita.
Pooyr
Bylem tam chwile po wypadku. Prawie pewne ze gdyby bmw jechało przepisowe 40 to najwyzej kolizja. Takie skutki to duza predkosc jazdy od Lublina. Jeżdżę codziennie i są tacy co wjezdzaja tam grubo więcej niz 40. Skutki są takie że pomimo pierwszeństwa nie jestes bez winy. BMW? nie ważne .wazne co w glowie masz jeśli siano to sorry
KamilM.
Głupiś i tyle
operatorka latającej miotły
Dlaczego tak źle piszesz o sobie? Otoczenie o tobie ma jeszcze gorszą opinię.
Pabloo(oryginał)
A ja bym wprowadził metodę z Francji. Tam większość kierowców przy wjeździe na skrzyżowanie z ruchem okrężnym- tak to się prawidłowo nazywa- wprowadził obowiązek włączania i poruszania się po nim z lewym kierunkowskazem. Widać wtedy wyraźnie że poruszam się z pierwszeństwem i oczywiście prawy do zjazdu, czego większość w Lublinie nie stosuje. Niewłączenie kierunków skutkowałoby współwiną. A monitoring jest prawie wszędzie. I po kłopocie.
BedzieszMiałWypadek
ja by temu z beemki kwity capnął, kolejnym razem to może być on sprawcą znając to marke.
lepiej zapobiegać niż leczyć, pusssiaku z pedałowozu kwity na blat prosze
A kONDI To łeb i cebula
Ręce opadaja jak sie czyta te komentarze. Hejt na kierowce tylko dlatego ze jezdzi bmw.
Nie wiecie jak było to po co marnujecie czas na te durne komentarze?
Najgorsze jest to, ze od razu po wypadku ludzie, ktorzy zatrzymali sie na rondzie po prostu stali i obserwowali. Nikt nie ruszyl zobaczyc co z kierowca, ktory w szoku wyskoczyl z auta i lezal na jezdni!
Dramat i znieczulica. Co z wami ludzie?
Ja cię nie mogę, tym razem nie BMW?
Zbyt proste ronda prowadzą do wypadków , powinni zrobić zakręt 90 stopni przed rondem z potężnymi zaporami betonowymi lub filarami ? .
A po co tam nasyp, który ogranicza widoczność.
Brawo dla tego co na to pozwolił. Zabrakło mu wyobraźni. Pewnie odpowie , że znaki pionowe są prawidłowo ustawione ale jak jeśli można to należy eliminować wszelkie zagrożenia.
W jaki sposób ogranicza? Że nie widać 200m wcześniej czy coś nadjeżdża z lewej strony? Myślisz, że jakby nie było nasypu to nie byłoby wypadków? Problemem są kierowcy. Jedni nie patrzą na znaki i jadą byle do przodu. Inni nawet jak spojrzą to wydaje im się, że zdążą przejechać. Obie grupy są niebezpieczne i policja powinna zacząć działać zatrzymując uprawnienia, eliminując osoby, które ewidentnie nie powinny prowadzić pojazdów.
No cóż, będzie szkoda całkowita.
Bylem tam chwile po wypadku. Prawie pewne ze gdyby bmw jechało przepisowe 40 to najwyzej kolizja. Takie skutki to duza predkosc jazdy od Lublina. Jeżdżę codziennie i są tacy co wjezdzaja tam grubo więcej niz 40. Skutki są takie że pomimo pierwszeństwa nie jestes bez winy. BMW? nie ważne .wazne co w glowie masz jeśli siano to sorry
Głupiś i tyle
Dlaczego tak źle piszesz o sobie? Otoczenie o tobie ma jeszcze gorszą opinię.
A ja bym wprowadził metodę z Francji. Tam większość kierowców przy wjeździe na skrzyżowanie z ruchem okrężnym- tak to się prawidłowo nazywa- wprowadził obowiązek włączania i poruszania się po nim z lewym kierunkowskazem. Widać wtedy wyraźnie że poruszam się z pierwszeństwem i oczywiście prawy do zjazdu, czego większość w Lublinie nie stosuje. Niewłączenie kierunków skutkowałoby współwiną. A monitoring jest prawie wszędzie. I po kłopocie.
ja by temu z beemki kwity capnął, kolejnym razem to może być on sprawcą znając to marke.
lepiej zapobiegać niż leczyć, pusssiaku z pedałowozu kwity na blat prosze