Piątek, 26 kwietnia 202426/04/2024
690 680 960
690 680 960

Tragiczny wypadek na trasie Lublin – Warszawa. Osobówka wbiła się w tył naczepy, nie żyją cztery osoby (zdjęcia, wideo)

Tragiczny wypadek na drodze krajowej nr 17 w Lubicach, na trasie Lublin – Warszawa. W zderzeniu pojazdu osobowego z ciężarowym zginęły cztery osoby.

74 komentarze

  1. Naczepa zapewne stała a mistrz kierownicy rozwinął nadświetlną i jakiś cudem pod nią wjechał bo innego wytłumaczenia tu nie ma. Chyba że siedział jak głupi na ogonie TIRa i to w dzień.

  2. Ze zmianami w przepisach (mającymi poprawić bezpieczeństwo) poczekałbym jeszcze kilka lat, aż staniemy się najniebezpieczniejszym krajem w Europie. Samo przodowanie pod tym względem w UE to zbyt mało. Musimy przegonić Ukrainę i Rosję.

    Za przyzwolenie na mordowanie kilku tysięcy osób rocznie oraz na okaleczanie/osierocanie jeszcze kilkukrotnie więcej osób w XXI wieku w Europie środkowej w tej drogowej wojnie domowej pomiędzy kierowcami (z ofiarami postronnymi w postaci pieszych oraz rowerzystów) odpowiedzialni powinni dostać dożywocie bez możliwości przedterminowego zwolnienia, bo to powinno być potraktowane jako zbrodnia przeciwko ludzkości.
    Raporty NIKu, wnioski KRBRD są albo utajniane, albo olewane. Zlikwidujmy te instytucje jeżeli one są niepotrzebne. Wszystko to wygląda jak celowe, systemowe działanie w celu nic nie robienia, żeby nie wprowadzać niepopularnych zmian, bo słupki poparcia spadną.

    • Jakby siedział na ogonie nie wbiłby się do połowy swojej długości…

      • Tak przypuszczałem to jak on to zrobił zatem w dzień ? Naczepa stała i zasłabł czy to fona zaglądał ? Żaden świadek nie odpowie

  3. Generalnie to chyba jednak nie PUG tylko renówka … reszta się zgadza

  4. Nie za bardzo rozumiem, jak to się stało. Cieżarowy stał w miejscu ?

  5. Franiu ,kto chociaż odrobinę myśli i potrafi kojarzyć fakty ,to nie ma najmniejszych wątpliwosci że nikomu nie zalezy na poprawie bezpieczeństwa na drogach .Jest mnóstwo ludzi ,min.adwokatów ,którzy po prostu z „tego żyją ” .Do poprawy bezpieczeństwa wystarczy klika prostych przepisów i ich bezwzgledne egzekwowanie ,a nie jakieś śmieszne „zakazy sądowe ” .A najbardziej na poprawę bezpieczeństwa wpływa wysokość kar i mandatów ,których kwoty u nas są po prostu śmieszne .

    • Ja mialem nieprzyjemnośc sie z tym śmieciem mijac ok 60km wcześniej. Wyprzedzał wszystkich jak popadnie kazda strona wyskoczył z za ciężarówki na lewym żeby go wyprzedzić prawa strona a tu klops bo wszystko stoi na prawym. Dobrze ze to byla ciężarówka a nie jakas osobówka z rodzina w drodze na ferie

  6. Zobaczymy co zrobią rodziny jak nie dostaną odszkodowania za śmierć bliskich bo wyjdzie na jaw że zmarli byli beneficjentami „BLa Bla …” Czytałem ostatnio artykuł jak pęknie ubezpieczyciele wypinają się od odpowiedzialności jeśli wyjdzie na jaw że kierowca zarobił na przewozie a jego OC było opłacone na przewozy prywatne. ( był podany konkretny przykład autostopowicza) Nie twierdze że tutaj tak było ale polecam zastanowić się z kim jeździmy.

    • co ty pier…. wtedy dopiero wypłacają obowiązkowo ponieważ , płacili za przejazd i z automatu z OC kierowcy im się należy na zasadzie kontraktu

      • Bart ma rację i chyba wiem o którym artykule mówi. Był tam podany przypadek autostopowicza który wsiadł na stopa i wpadli do rowu czy mieli stłuczkę jakoś tak. Pasażer miał uraz kręgosłupa a ubezpieczyciel odmówił wypłaty odszkodowania twierdząc że był to przejazd zarobkowy. A czym to uzasadnił ?? Ponieważ owy autostopowicz zeznał że proponował że kierowcy zapłaci kilka złotych za podwózkę, a OC sprawcy nie obejmowało zarobkowego przewozu. I skończyło się na tym że pasażer pozwał kierowce i ten płaci mu dożywotnią rentę.

        • o czym wy bełkoczecie jaka renta od kierowcy od tego jest oc i ubezpieczyciel nie może zwolnić się z obowiązku wypłaty odszkodowania , nawet jak jedzie za pieniądze Co innego NNW ale to inna historia
          Bajdurzenia ciąg dalszy coś słyszałeś ale nie wiesz o co chodzi, a mógł płacić rentę ponieważ miał np. promile
          ale co ty z tego rozumiesz ?

  7. Lepiej w tył naczepy niż na czołówkę z autem z rodziną. Naturalna selekcja działa, dzięki Matko Naturo

  8. Pasażerów szkoda. A ten „kierowca” ..bardzo dobrze że trafił akurat na ciężarówkę. Jednego drogowego zabójcę mniej, a przynajmniej bez ofiar w innych autach.

    • Ech… Gdyby kierowca-psychopata sam sie zabił, to mozna by mowic o naturalnej selekcji. Ale on jeszcze zabił trzy osoby i sprawił koszmar kierowcy TiR-a, więc jednak tragedia.

  9. Może prowadzili streama z tego przejazdu, jak ten zwodnik na DK19, co to w Strzeszkowicach czy innych Trojaczkowicach był się rozwalił.

  10. Polski Związek Kołnierzy Wymiętych

    Miałem taki sam samochód. Nie mam pojęcia, co trzeba mieć we łbie, żeby tym wyjątkowo niesportowym i zachęcającym raczej do przepisowej jazdy autem jechać z taką prędkością, żeby do połowy wbić się w naczepę TIR-a,

Z kraju