Naczepa zapewne stała a mistrz kierownicy rozwinął nadświetlną i jakiś cudem pod nią wjechał bo innego wytłumaczenia tu nie ma. Chyba że siedział jak głupi na ogonie TIRa i to w dzień.
Franio
Ze zmianami w przepisach (mającymi poprawić bezpieczeństwo) poczekałbym jeszcze kilka lat, aż staniemy się najniebezpieczniejszym krajem w Europie. Samo przodowanie pod tym względem w UE to zbyt mało. Musimy przegonić Ukrainę i Rosję.
Za przyzwolenie na mordowanie kilku tysięcy osób rocznie oraz na okaleczanie/osierocanie jeszcze kilkukrotnie więcej osób w XXI wieku w Europie środkowej w tej drogowej wojnie domowej pomiędzy kierowcami (z ofiarami postronnymi w postaci pieszych oraz rowerzystów) odpowiedzialni powinni dostać dożywocie bez możliwości przedterminowego zwolnienia, bo to powinno być potraktowane jako zbrodnia przeciwko ludzkości.
Raporty NIKu, wnioski KRBRD są albo utajniane, albo olewane. Zlikwidujmy te instytucje jeżeli one są niepotrzebne. Wszystko to wygląda jak celowe, systemowe działanie w celu nic nie robienia, żeby nie wprowadzać niepopularnych zmian, bo słupki poparcia spadną.
ja
Jakby siedział na ogonie nie wbiłby się do połowy swojej długości…
gelo
Tak przypuszczałem to jak on to zrobił zatem w dzień ? Naczepa stała i zasłabł czy to fona zaglądał ? Żaden świadek nie odpowie
sratatata
Generalnie to chyba jednak nie PUG tylko renówka … reszta się zgadza
stop
Nie za bardzo rozumiem, jak to się stało. Cieżarowy stał w miejscu ?
ja
Tak, o ile dobrze widać tu kończy się 2 pasmówka i zaczyna kolejka do ronda.
Co to za OSP z czarnym wozem strażackim (na tej fotce z lotu ptaka)? Wygląda nieźle!
TomaszP
Ok już widzę to WSP a nie OSP.
Kierowca Zawodowy
Nie wiesz? To poczekaj na na oficjalne info a nie czytasz plotki
Alfred
Franiu ,kto chociaż odrobinę myśli i potrafi kojarzyć fakty ,to nie ma najmniejszych wątpliwosci że nikomu nie zalezy na poprawie bezpieczeństwa na drogach .Jest mnóstwo ludzi ,min.adwokatów ,którzy po prostu z „tego żyją ” .Do poprawy bezpieczeństwa wystarczy klika prostych przepisów i ich bezwzgledne egzekwowanie ,a nie jakieś śmieszne „zakazy sądowe ” .A najbardziej na poprawę bezpieczeństwa wpływa wysokość kar i mandatów ,których kwoty u nas są po prostu śmieszne .
Pawel K
Ja mialem nieprzyjemnośc sie z tym śmieciem mijac ok 60km wcześniej. Wyprzedzał wszystkich jak popadnie kazda strona wyskoczył z za ciężarówki na lewym żeby go wyprzedzić prawa strona a tu klops bo wszystko stoi na prawym. Dobrze ze to byla ciężarówka a nie jakas osobówka z rodzina w drodze na ferie
Bart
Zobaczymy co zrobią rodziny jak nie dostaną odszkodowania za śmierć bliskich bo wyjdzie na jaw że zmarli byli beneficjentami „BLa Bla …” Czytałem ostatnio artykuł jak pęknie ubezpieczyciele wypinają się od odpowiedzialności jeśli wyjdzie na jaw że kierowca zarobił na przewozie a jego OC było opłacone na przewozy prywatne. ( był podany konkretny przykład autostopowicza) Nie twierdze że tutaj tak było ale polecam zastanowić się z kim jeździmy.
Sąsiad
co ty pier…. wtedy dopiero wypłacają obowiązkowo ponieważ , płacili za przejazd i z automatu z OC kierowcy im się należy na zasadzie kontraktu
Janek
Bart ma rację i chyba wiem o którym artykule mówi. Był tam podany przypadek autostopowicza który wsiadł na stopa i wpadli do rowu czy mieli stłuczkę jakoś tak. Pasażer miał uraz kręgosłupa a ubezpieczyciel odmówił wypłaty odszkodowania twierdząc że był to przejazd zarobkowy. A czym to uzasadnił ?? Ponieważ owy autostopowicz zeznał że proponował że kierowcy zapłaci kilka złotych za podwózkę, a OC sprawcy nie obejmowało zarobkowego przewozu. I skończyło się na tym że pasażer pozwał kierowce i ten płaci mu dożywotnią rentę.
Sąsiad
o czym wy bełkoczecie jaka renta od kierowcy od tego jest oc i ubezpieczyciel nie może zwolnić się z obowiązku wypłaty odszkodowania , nawet jak jedzie za pieniądze Co innego NNW ale to inna historia
Bajdurzenia ciąg dalszy coś słyszałeś ale nie wiesz o co chodzi, a mógł płacić rentę ponieważ miał np. promile
ale co ty z tego rozumiesz ?
Toto
Lepiej w tył naczepy niż na czołówkę z autem z rodziną. Naturalna selekcja działa, dzięki Matko Naturo
coż
Pasażerów szkoda. A ten „kierowca” ..bardzo dobrze że trafił akurat na ciężarówkę. Jednego drogowego zabójcę mniej, a przynajmniej bez ofiar w innych autach.
marcin z lukowa
Ech… Gdyby kierowca-psychopata sam sie zabił, to mozna by mowic o naturalnej selekcji. Ale on jeszcze zabił trzy osoby i sprawił koszmar kierowcy TiR-a, więc jednak tragedia.
Jurny Stefan
Może prowadzili streama z tego przejazdu, jak ten zwodnik na DK19, co to w Strzeszkowicach czy innych Trojaczkowicach był się rozwalił.
Polski Związek Kołnierzy Wymiętych
Miałem taki sam samochód. Nie mam pojęcia, co trzeba mieć we łbie, żeby tym wyjątkowo niesportowym i zachęcającym raczej do przepisowej jazdy autem jechać z taką prędkością, żeby do połowy wbić się w naczepę TIR-a,
Elo
Wystarczy jechać 140 km/h na autostradzie i wbić się w TIRa który jedzie np. 60.
r
widziałeś tira jadącego 60 na drodze ekspresowej? ja nie
Naczepa zapewne stała a mistrz kierownicy rozwinął nadświetlną i jakiś cudem pod nią wjechał bo innego wytłumaczenia tu nie ma. Chyba że siedział jak głupi na ogonie TIRa i to w dzień.
Ze zmianami w przepisach (mającymi poprawić bezpieczeństwo) poczekałbym jeszcze kilka lat, aż staniemy się najniebezpieczniejszym krajem w Europie. Samo przodowanie pod tym względem w UE to zbyt mało. Musimy przegonić Ukrainę i Rosję.
Za przyzwolenie na mordowanie kilku tysięcy osób rocznie oraz na okaleczanie/osierocanie jeszcze kilkukrotnie więcej osób w XXI wieku w Europie środkowej w tej drogowej wojnie domowej pomiędzy kierowcami (z ofiarami postronnymi w postaci pieszych oraz rowerzystów) odpowiedzialni powinni dostać dożywocie bez możliwości przedterminowego zwolnienia, bo to powinno być potraktowane jako zbrodnia przeciwko ludzkości.
Raporty NIKu, wnioski KRBRD są albo utajniane, albo olewane. Zlikwidujmy te instytucje jeżeli one są niepotrzebne. Wszystko to wygląda jak celowe, systemowe działanie w celu nic nie robienia, żeby nie wprowadzać niepopularnych zmian, bo słupki poparcia spadną.
Jakby siedział na ogonie nie wbiłby się do połowy swojej długości…
Tak przypuszczałem to jak on to zrobił zatem w dzień ? Naczepa stała i zasłabł czy to fona zaglądał ? Żaden świadek nie odpowie
Generalnie to chyba jednak nie PUG tylko renówka … reszta się zgadza
Nie za bardzo rozumiem, jak to się stało. Cieżarowy stał w miejscu ?
Tak, o ile dobrze widać tu kończy się 2 pasmówka i zaczyna kolejka do ronda.
tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/cdn-zdjecie-crllnb-smiertelny-wypadek-na-krajowej-17-3028058/alternates/LANDSCAPE_840
Widok z loty ptaka…
Co to za OSP z czarnym wozem strażackim (na tej fotce z lotu ptaka)? Wygląda nieźle!
Ok już widzę to WSP a nie OSP.
Nie wiesz? To poczekaj na na oficjalne info a nie czytasz plotki
Franiu ,kto chociaż odrobinę myśli i potrafi kojarzyć fakty ,to nie ma najmniejszych wątpliwosci że nikomu nie zalezy na poprawie bezpieczeństwa na drogach .Jest mnóstwo ludzi ,min.adwokatów ,którzy po prostu z „tego żyją ” .Do poprawy bezpieczeństwa wystarczy klika prostych przepisów i ich bezwzgledne egzekwowanie ,a nie jakieś śmieszne „zakazy sądowe ” .A najbardziej na poprawę bezpieczeństwa wpływa wysokość kar i mandatów ,których kwoty u nas są po prostu śmieszne .
Ja mialem nieprzyjemnośc sie z tym śmieciem mijac ok 60km wcześniej. Wyprzedzał wszystkich jak popadnie kazda strona wyskoczył z za ciężarówki na lewym żeby go wyprzedzić prawa strona a tu klops bo wszystko stoi na prawym. Dobrze ze to byla ciężarówka a nie jakas osobówka z rodzina w drodze na ferie
Zobaczymy co zrobią rodziny jak nie dostaną odszkodowania za śmierć bliskich bo wyjdzie na jaw że zmarli byli beneficjentami „BLa Bla …” Czytałem ostatnio artykuł jak pęknie ubezpieczyciele wypinają się od odpowiedzialności jeśli wyjdzie na jaw że kierowca zarobił na przewozie a jego OC było opłacone na przewozy prywatne. ( był podany konkretny przykład autostopowicza) Nie twierdze że tutaj tak było ale polecam zastanowić się z kim jeździmy.
co ty pier…. wtedy dopiero wypłacają obowiązkowo ponieważ , płacili za przejazd i z automatu z OC kierowcy im się należy na zasadzie kontraktu
Bart ma rację i chyba wiem o którym artykule mówi. Był tam podany przypadek autostopowicza który wsiadł na stopa i wpadli do rowu czy mieli stłuczkę jakoś tak. Pasażer miał uraz kręgosłupa a ubezpieczyciel odmówił wypłaty odszkodowania twierdząc że był to przejazd zarobkowy. A czym to uzasadnił ?? Ponieważ owy autostopowicz zeznał że proponował że kierowcy zapłaci kilka złotych za podwózkę, a OC sprawcy nie obejmowało zarobkowego przewozu. I skończyło się na tym że pasażer pozwał kierowce i ten płaci mu dożywotnią rentę.
o czym wy bełkoczecie jaka renta od kierowcy od tego jest oc i ubezpieczyciel nie może zwolnić się z obowiązku wypłaty odszkodowania , nawet jak jedzie za pieniądze Co innego NNW ale to inna historia
Bajdurzenia ciąg dalszy coś słyszałeś ale nie wiesz o co chodzi, a mógł płacić rentę ponieważ miał np. promile
ale co ty z tego rozumiesz ?
Lepiej w tył naczepy niż na czołówkę z autem z rodziną. Naturalna selekcja działa, dzięki Matko Naturo
Pasażerów szkoda. A ten „kierowca” ..bardzo dobrze że trafił akurat na ciężarówkę. Jednego drogowego zabójcę mniej, a przynajmniej bez ofiar w innych autach.
Ech… Gdyby kierowca-psychopata sam sie zabił, to mozna by mowic o naturalnej selekcji. Ale on jeszcze zabił trzy osoby i sprawił koszmar kierowcy TiR-a, więc jednak tragedia.
Może prowadzili streama z tego przejazdu, jak ten zwodnik na DK19, co to w Strzeszkowicach czy innych Trojaczkowicach był się rozwalił.
Miałem taki sam samochód. Nie mam pojęcia, co trzeba mieć we łbie, żeby tym wyjątkowo niesportowym i zachęcającym raczej do przepisowej jazdy autem jechać z taką prędkością, żeby do połowy wbić się w naczepę TIR-a,
Wystarczy jechać 140 km/h na autostradzie i wbić się w TIRa który jedzie np. 60.
widziałeś tira jadącego 60 na drodze ekspresowej? ja nie