Wtorek, 23 kwietnia 202423/04/2024
690 680 960
690 680 960

Perła przedłuża umowę sponsorską z Motorem

Perła – Browary Lubelskie S.A. podpisała nową umowę sponsorską z Motorem Lublin. Sezon 2018/2019 będzie kolejnym, w którym Spółka wesprze lubelski klub piłki nożnej.

– Jak na prawdziwych kibiców przystało, jesteśmy dumni po zwycięstwie i wierni po porażce. Lubelski browar od lat wspiera Motor Lublin – mówi Andrzej Rutkowski, Dyrektor Generalny Perła – Browary Lubelskie S.A. – Kolejna umowa sponsorska to dowód naszego zaufania do Prezesa klubu, sztabu szkoleniowego i całej drużyny Motoru. Wierzymy, iż ostatnie wzmocnienia, w szczególności pojawienie się w składzie bardzo doświadczonych zawodników mających na koncie występy w Ekstraklasie, pomogą klubowi osiągnąć upragniony awans do drugiej ligi. Życzymy tego całemu zespołowi oraz wszystkim kibicom. Cieszymy się, że frekwencja na meczach drużyny, której jesteśmy wieloletnim partnerem, tak często utrzymuje się na poziomie spotkań z najwyższej klasy rozgrywkowej.

– Wszystkich fanów lubelskiej piłki nożnej tradycyjnie już zapraszam do odwiedzania stoisk Perły w trakcie meczów na Arenie Lublin, a na tych, którzy nie mogą towarzyszyć Motorowi na meczach wyjazdowych, czekają transmisje na żywo w Perła Sport Pubie – dodaje dyrektor Andrzej Rutkowski.

– Motor i Perła to dwie marki, które w powszechnej świadomości kojarzą się z Lublinem. Cieszę się, że kolejny sezon będziemy występować w jednej drużynie. Z tego miejsca bardzo dziękuję za zaufanie ze strony naszego wieloletniego i sprawdzonego Partnera. Głęboko wierzę, że w nadchodzących rozgrywkach dostarczymy naszym fanom wielu pozytywnych wrażeń i okazji do świętowania – w wypadku pełnoletnich kibiców przy szklaneczce piwa Perła – zwycięstw Motoru. – mówi Leszek Bartnicki, Prezes Motoru Lublin

2018-08-09 19:20:06
(fot. nadesłane)

17 komentarzy

  1. Śmieszna banda kopaczy nie Motor tylko motorynka

  2. Jaka drużyna, takie piwo.
    Niestety.
    Kiedyś Perła była smacznym piwem.

    • Większościowym udziałowcem jest firma z Cypru, więc jedyne na czym jej zależy to zysk, a nie smak piwa.

      • Ale kontrolują też browar w Zwierzyńcu, który wytwarza produkty ze wszech miar godne spożycia (mowa nie tylko o Zwierzyńcu Pils, ale też o arcysmacznym Ordynackim – niby leciutkie piwo, a takie pełne).
        Wiedzą jak robić dobre piwo… ale produkują siki św. Weroniki.

        • Dlatego mają dwie marki. Jedna tania siki Weroniki na festyny, a druga smaczniejsza.
          Prawdę mówiąc też nie wiem czemu sponsorują Motor. Firma znana na polskim rynku, a Motor to średniak regionalny.

    • Po raz kolejny napiszę,że jak nie robisz z siebie eksperta w dziedzinie motoryzacji,to całkkiem sensownie się wypowiadasz.

  3. Ja tam wolę pić naftę i olej rycynowy. Zagryzam to wszystko kiszonym ogórkiem i chlebem ze smalcem i gitara.

  4. perełka na meczu smakuję najlepiej 🙂 pozdrawiam.

  5. nie piję tej trucizny i każdemu odradzam. Owszem kiedyś to było dobre piwo ale dzisiaj sięgneli dna , takich szczynów nie robią nawet Głupczyce dla biedronki

  6. Piwo ? Perła- Smak spirytusu i sraczka rano

  7. Motor ale jaki?kawasaki,honda?klub pilkarski z lublina czy z lubina?

  8. Po kilku sztukach sraczka !

Z kraju