Masz problem z zakupem leku? Zadzwoń pod bezpłatny numer Telefonicznej Informacji Pacjenta
10:42 15-07-2019
Od poniedziałku (15 lipca) dzwoniąc pod bezpłatny numer Telefonicznej Informacji Pacjenta – 800 190 590 – dowiesz się, w której aptece kupisz swój lek. Połączenia będą odbierać konsultanci Narodowego Funduszu Zdrowia i Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego. Konsultanci Telefonicznej Informacji Pacjenta poinformują o dostępności leku, którego szukasz.
Jak połączyć się bezpośrednio z konsultantem od leków?
Wybierz bezpłatny numer 800 190 590, następnie zgłosi się automatyczna sekretarka, która poprosi o wybór tematu rozmowy. Z klawiatury telefonu wybierz cyfrę 3. Wtedy połączysz się z konsultantem, który podpowie, gdzie kupisz lek, którego potrzebujesz.
Wybierając cyfrę 3, połączysz się bezpośrednio z konsultantem od leków. Jeśli dzwonisz w innej sprawie, wybierz cyfrę 1 lub 2.
O czym warto wiedzieć dzwoniąc na infolinię?
Z infolinii dowiesz się, w której aptece znajdziesz swój lek. Przed wizytą w aptece upewnij się, że lek jest na miejscu. Numer telefonu do apteki poda konsultant podczas rozmowy. Pamiętaj, że infolinia informuje o dostępności leków. Nie udziela zaś informacji o dawkowaniu leków, ich zamiennikach oraz nie rezerwuje leków w aptece. O te szczegóły zapytaj swojego lekarza lub farmaceutę.
Infolinia działa od poniedziałku do piątku, od godz. 8.00 do 18.00.
(fot. pixabay.com)
Na stronie k** można to samo sprawdzić w kilka sekund.
Rządowy program eutanazja+. Wolska naszych marzeń.
eutanazja to od 1990 jest, mają emerytów i rencistów w nosie , a teraz nie ma leków to przynajmniej więcej na jedzenie zostanie ,