690 680 960

Masz problem z zakupem leku? Zadzwoń pod bezpłatny numer Telefonicznej Informacji Pacjenta

Osoby, które mają problem z zakupem leków, mogą od dzisiaj skorzystać z bezpłatnej infolinii uruchomionej przez Narodowy Fundusz Zdrowia i Główny Inspektorat Farmaceutyczny.

Od poniedziałku (15 lipca) dzwoniąc pod bezpłatny numer Telefonicznej Informacji Pacjenta – 800 190 590 – dowiesz się, w której aptece kupisz swój lek. Połączenia będą odbierać konsultanci Narodowego Funduszu Zdrowia i Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego. Konsultanci Telefonicznej Informacji Pacjenta poinformują o dostępności leku, którego szukasz.

Jak połączyć się bezpośrednio z konsultantem od leków?

Wybierz bezpłatny numer 800 190 590, następnie zgłosi się automatyczna sekretarka, która poprosi o wybór tematu rozmowy. Z klawiatury telefonu wybierz cyfrę 3. Wtedy połączysz się z konsultantem, który podpowie, gdzie kupisz lek, którego potrzebujesz.

Wybierając cyfrę 3, połączysz się bezpośrednio z konsultantem od leków. Jeśli dzwonisz w innej sprawie, wybierz cyfrę 1 lub 2.

O czym warto wiedzieć dzwoniąc na infolinię?

Z infolinii dowiesz się, w której aptece znajdziesz swój lek. Przed wizytą w aptece upewnij się, że lek jest na miejscu. Numer telefonu do apteki poda konsultant podczas rozmowy. Pamiętaj, że infolinia informuje o dostępności leków. Nie udziela zaś informacji o dawkowaniu leków, ich zamiennikach oraz nie rezerwuje leków w aptece. O te szczegóły zapytaj swojego lekarza lub farmaceutę.

Infolinia działa od poniedziałku do piątku, od godz. 8.00 do 18.00.

(fot. pixabay.com)

3 komentarze

  1. Na stronie k** można to samo sprawdzić w kilka sekund.

  2. Rządowy program eutanazja+. Wolska naszych marzeń.

  3. eutanazja to od 1990 jest, mają emerytów i rencistów w nosie , a teraz nie ma leków to przynajmniej więcej na jedzenie zostanie ,

Kursy walut

  • USD 4.2928zł 0.29%
  • GBP 5.2571zł -0.51%
  • EUR 4.692zł -0.34%
  • CHF 4.7023zł -0.26%

Polub nas