Najlepszy wynik w historii odnotowała w pierwszym półroczu spółka PKP LHS. To czwarty w Polsce przewoźnik towarowy. W tym przypadku firma postawiła na przewozy intermodalne.
Gdy czytam te wasze posrane komentarze dotyczace PKP CARGO, to zastanawiam się, czy którykolwiek z was przrpracował choć jeden dzień na kolei? Upadek przewozow towarowych PKP rozpoczął się nie od rzadow pisu, a od zmian po 89′ roku. Upadajace i zamykane fabryki oraz zaklady woziły swoje towary oraz msterialy do produkcji w 99% koleja. Kolejarzom pozostały jeszcze przewozy masowe, ktore wtedy woziła tylko PKP. Gdy weszła konkurencja, zaczely się klopoty spolki. Ponadto kolej podzielono i wysprzedano co cenniejsze. Za czasow PO wieksxosc polskiego tsboru jeździła z oznaczeniami DB – kolei niemieckich!!! Dziś PKP CARGO jest tak łasym kaskiem dla deweloperow, ktorzy tylko czekają by rzucić się na jej majatek jakim są stacje towarowe, ktore z brakow przewozów będą musiały wcześniej czy później upaść.
Gdy czytam te wasze posrane komentarze dotyczace PKP CARGO, to zastanawiam się, czy którykolwiek z was przrpracował choć jeden dzień na kolei? Upadek przewozow towarowych PKP rozpoczął się nie od rzadow pisu, a od zmian po 89′ roku. Upadajace i zamykane fabryki oraz zaklady woziły swoje towary oraz msterialy do produkcji w 99% koleja. Kolejarzom pozostały jeszcze przewozy masowe, ktore wtedy woziła tylko PKP. Gdy weszła konkurencja, zaczely się klopoty spolki. Ponadto kolej podzielono i wysprzedano co cenniejsze. Za czasow PO wieksxosc polskiego tsboru jeździła z oznaczeniami DB – kolei niemieckich!!! Dziś PKP CARGO jest tak łasym kaskiem dla deweloperow, ktorzy tylko czekają by rzucić się na jej majatek jakim są stacje towarowe, ktore z brakow przewozów będą musiały wcześniej czy później upaść.