Czwartek, 25 kwietnia 202425/04/2024
690 680 960
690 680 960

Elizówka: Poranne utrudnienia w ruchu na wlocie do Lublina po zderzeniu czterech aut

W środę rano na wlocie do Lublina od strony Lubartowa doszło do zderzenia czterech pojazdów. Częściowo nieprzejezdny jest jeden pas ruchu.

Do wypadku doszło w środę przed godziną 8 w Elizówce, na wlocie do Lublina od strony Lubartowa. Na wysokości giełdy zderzyły się cztery auta osobowe, renault, volvo, peugeot i skoda.

Na miejscu interweniowały zespoły ratownictwa medycznego, straż pożarna i policja. Do szpitala przetransportowano dwie osoby.

Jak nam przekazano kierujący renaultem nie wyhamował za zatrzymującymi się pojazdam i uderzył w tył volvo, które z kolei najechało na tył peugeota, a ten uderzył w skodę.

W rejonie zdarzenia częściowo nieprzejezdny jest jeden pas ruchu. Funkcjonariusze lubelskiej drogówki ustalają dokładne okoliczności wypadku. Utrudnienia z przejazdem mogą potrwać do godziny 9.30.

Niewielkie utrudnienia w ruchu występują także na pasie w kierunku centrum. Przy salonie mercedesa doszło do zderzenia ciężarówki z osobówką.

DSC00566

20170405_090347

2017-04-05 08:48:45
(fot. lublin112.pl, nadesłane Grzegorz)

13 komentarzy

  1. Brawo lemingi bezodstępowe!

  2. Cisną Lubartowiaki na Lublin bez opamiętania.

    • oj cisnął cisnął 😉 a reszta bez ciśnienia na Lublin leci tą drogą, oj biedni oni oj biedni 😉

  3. Inwestor przebudowy ulicy powinien postawić znak ostrzegający przed zatorem drogowym miniej więcej w miejscu gdzie zderzyły się te pojazdy lub trochę wcześniej. Znak o robotach drogowych i zakończeniu pasa jest właściwe przed samym zwężeniem, a korek zaczyna się 300 -500 m wcześniej. Ktoś kto nie jeździ tędy może nieźle się zdziwić po wyjechaniu zza górki

    • Policja przy takim zdarzeniu też powinna postawić znak z 400 m od wypadku bo człowiek się nie spodziewa takiej sytuacji, ale w ostatnich miesiącach jest tragedia w tym miejscu, poza tym wszyscy jadą prawym na zderzak żeby tylko im się nikt nie wcinał, a są dwa pasy po to żeby korzystać z obu. Korek by był mniejszy i każdy by jechał płynnie, ale najlepiej solidarnie stać wszyscy na prawym, Lubelaki cebulaki 😀 Całe życie prawym 😀

      • Zgadzam się w 100%. Przydałby się znak (jazda na suwak) lub patrol policji, który mógłby instruować kierowców jak się poruszać.
        Dodatkowo raz na jakiś czas pojawia się szeryf lewego pasa blokujący ruch …

      • A co do tego się już nie zgodzę. Nie popieram strażników lewego pasa, bo uważam że każdy powinien pilnować siebie, a od pouczania są odpowiednie służby, ale zauważyłam że dużo szybciej i płynniej jedzie się gdy ktoś przyblokuje lewy pas (podobnie zresztą jak na końcu dwupasmówki przed Niemcami). Jak lewy pas jest zablokowany to prawy jedzie powoli ale płynnie. Jak nie jest zablokowany i przed samym zwężeniem wcinają się ci z lewego to cały prawy musi się zatrzymywać (taki efekt domina). Jazda na suwak sprawdza się gdy obydwa pasy stoją i ruszają na przemian, a nie wtedy gdy ktoś musi się zatrzymać po to żeby ktoś mógł wjechać. Poza tym, jazda na suwak potrzebna jest głównie w mieście, żeby tworzący się korek nie blokował kolejnych skrzyżowań. Tutaj nie ma uzasadnienia. Gdyby w Elizówce wszyscy odpowiednio wcześniej wbijali na prawy i nikt nie zatrzymywał się, żeby wpuścić tych z lewego, jazda byłaby płynniejsza..

      • za to Lubartowiaki całe życie lewym, nie ważne czy 40, 50, czy 70. Nie wiem kto tu jest gorszy cebulak

        • Może napływowy margines zrozumie w końcu że na drodze obowiązują przepisy, a nie kodeks rycerski. Jadę lewym bo mogę ?

          • Może za dwie dekady w cebulandii wytłumaczysz, że jak się korzysta z obydwu pasów do końca, to korek tym samym staje się mniejszy. Teraz to kruszenie kopii… o słomę w butach „szeryfów” i ich popleczników.

          • Może przeczytaj te przepisy zanim się wypowiesz. Art. 16 ust. 1 PRD: kierującego pojazdem obowiązuje ruch prawostronny. Art. 16 ust.4: kierujący pojazdem jest obowiązany jechać możliwie blisko prawej krawędzi jezdni.

  4. Niestety kolega Kuba ma rację co do zmniejszenia korków jadąc obydwoma pasami ruchu. Tak się dzieje wszędzie w Europie. Jeżdżę zawodowo ponad 20 lat, także wiem co mówię, a do kolegi Hugona powiem tak. Nie każdy jadący to ” napływowy margines ” jak twierdzisz. Mieszkałem 30 lat w Lublinie w bloku, teraz mieszkam w Lubartowie, postawiłem tam dom,tak się życie ułożyło . Niestety praca nadal w Lublinie. Czy według ciebie również jestem ” napływowy margines „? . Radzę zastanów się kilka razy zanim coś ” mądrego ” wypocisz na tym swoim komputerku. Obrażanie ludzi nie jest „cool ” jak ci się pewnie wydaje. Mimo wszystko pozdrawiam.

  5. Długość korka się zmniejsza dlatego jazda na suwak jest wskazana w miastach, żeby nie blokować kolejnych skrzyżowań, ale szybkości przejazdu przez zwężenie nie zwiększa. W którymś programie motoryzacyjnym robili na ten temat badanie. Poza tym dojeżdżanie do końca zwężającego się pasa i zmuszanie kogoś do hamowania to nie jest jazda na suwak

Z kraju