Dwie osoby zginęły w wypadku na drodze wojewódzkiej nr 835

W środę rano na drodze wojewódzkiej nr 835 doszło do tragicznego wypadku. W zderzeniu jaguara z fiatem śmierć poniosły dwie osoby.

Do wypadku doszło w środę około godziny 10:40 w miejscowości Goraj Zastawie, na drodze wojewódzkiej nr 835, na trasie Lublin – Biłgoraj.

Ze wstępnych ustaleń policjantów pracujących na miejscu zdarzenia wynika, że 86-letni kierowca samochodu marki Fiat podczas wykonywania manewru skrętu w lewo nie ustąpił pierwszeństwa przejazdu 23-latkowi kierującemu samochodem marki Jaguar. Doszło do zderzenia obu pojazdów.

Na miejscu zdarzenia w wyniku odniesionych obrażeń śmierć ponieśli 86-letni kierowca i 83-letnia pasażerka fiata, mieszkańcy powiatu biłgorajskiego.

Obecnie na miejscu zdarzenia pracują policjanci i prokurator. Ruch w miejscu zdarzenia odbywa się wahadłowo.

68-133526

68-133527

2018-08-29 15:22:35
(fot. Policja Biłgoraj)

50 komentarzy

  1. Ciekawe, ile szczeniak zapierniczał. Droga hamowania nie tęga a na bank jest tam ograniczenie do 50.

    • tylko ten szczeniak mial pierwszenstwo, to wiemy na pewno , nie wiesz ile jechal wiec daruj sobie jakies insynuacje , mimo ze 86 latek za kierownica to niebezpieczenstwo dla innych nie jest nikim uprzywilejowanym , musial ustapic pierwszenstwa , ale coz reakcja i przede wszystkim wyobraznia juz nie te i final tragiczny

      • to popatrz na długość śladów hamowania, domyślisz się że to nie było 70km/h obowiązujące w tym miejscu

    • Tam jest 70 km/h.

    • Na powiększeni widać że pis opon miał na odcinku 10 – 12 m . Ciekawe ile jechał na godzinę .

      • Trudno na takiej perspektywie określić, ale wg mnie bliżej 20 metrów. Pasy PdP mają około 4 metrów długości. Ślady opon zaczynają się 2÷3 długości pasów przed PdP, a kończą 2­÷3 długości za PdP.
        4m x 5 = 20m

      • Niektóre samochody tak mają, że wystarczy 70 km/h żeby przejechać taki kawałek na zblokowanych kołach i wiem co mówię, bo sam raz o mało się nie wpakowałem hamując z 90 i przejechałem ze zblokowanymi kołami znacznie dłuższy kawałek niż ten tutaj, około pół kilometra jak patrzyłem po słupkach. Samochód samochodowi nie równy i to, że wy w swoich super autach możecie wyhamować z 70 do 0 na odcinku kilkudziesięciu metrów, nie znaczy, że innym autem dali byście radę. O tym też zdązyłem się przekonać po tym jak zmieniłem auto, jakość hamulców 100x lepsza, przyczepność też i przydało mi sie kilka razy skorzystanie z możliwości postawienia samochodu praktycznie dęba. Sytuacje podobne do tej, użycie klaksonu powofowało tylko małpie ruchy kierowcy który wymusił w moja stronę.
        Tu trzeba by bylo raczej zadac pytanie jaką miał prędkość w chwili zderzenia, że zrobił z Fiata taką miazgę. Po szkodach widać, że raczej mała nie była.

        • To w Jaguarach nie ma ABS? Dziadowskie fury.

        • Przy 60 km/h auto zatrzyma się po 36 m. Gdy auto jedzie 90 km/h, wówczas droga hamowania wyniesie 93 m…!!!”
          Czyli zwiększenie prędkości o 30% wydłuża drogę hamowania prawie o 180%..!!!!!!!! Oczywiście uwzględniając czas reakcji kierowcy i zadziałania układu hamulcowego ok 1,5 s (w tym czasie przy 90tce przejeżdżamy 27,5-35 m) Niestety ludzie tego nie wiedzą… a efekty jak widać… co tam 70 tka ja pojadę 90 przecież to niewiele więcej…!!!! Tan jaguarem musiał mieć ponad 100km/ha żeby tak go niosło i jeszcze z taką siłą rozwalić fiata…

          • Jak już „mędrkujemy” to przynajmniej miejmy pojęcie o matematyce. Zwiększenie prędkości z 60 do 90km/h to zwiększenie o 50% a nie 30%, a z podanych długości dróg hamowania (nie wiem skąd te wartości) wynika że długość zwiększyła się o 158,3% a nie o 180%.
            Pomijając więc kwestie merytoryczne proponuję powtórzyć procenty i to nie te w butelkach.

          • Fakt przeliczenia z metrów zrobiłem na szybko i na oko, dzięki za uściślenie! Dane są ogólno dostępne w artykułach z motoportali i podane są w metrach. Chciałem uzmysłowić ludziom że to nie działa proporcjonalnie!

    • Nie ma 50, jest 70.

    • jeśli nie wiesz jakie jest ograniczenie to nie pisz „na bank jest 50”.
      Tam jest 70.

  2. Coz .. tak juz czas na nich. Szczescie ze mlody niewinny nie zginal.

  3. prosto po horyzont a dziadkowi nie przyszło do głowy spojrzeć w prawo i ustąpić pierwszeństwa.

    • Dziadek jak dziadek (w tym wieku nie powinien już raczej niczym kierować). Ale dlaczego ten drugi nie wziął poprawki na to, że takie „dziadki” jeżdżą po drogach.
      Nie wiem ile jechał, ale jeżeli bliżej prędkości autostradowej niż 70km/h (z uwagi na skrzyżowanie), to jest współwinny tej tragedii.

      • chłopie o czym ty tu … to każdy wg Ciebie kierujący ma patrzeć z kim krzyżuje mu się droga na skrzyżowaniu ?! Nierozgarniety staruch zginął bo nie ustąpił pierwszeństwa , jakby nawet zapalił w niego przy 60 też byłby co najmniej ciężko ranny / zderzenie boczne i uraz kręgosłupa szyjnego/ Dziękuję dobranoc, Dziadek sam sobie winny

        • Przekraczając dopuszczalną prędkość na tym odcinku, jest współwinnym tej niepotrzebnej śmierci. Nawet wyrok niezawisłej kasty tego nie zmieni. Będzie musial żyć z tą świadomością. A ty Jaca takiego wieku nie dożyjesz mistrzu prostej.

        • Konkretny, mocny ale jakże prawdziwy komentarz. Brawo za szczerość. Jestem za☺

  4. dziadek źle policzył czas a młody jest szybki

  5. co znaczy , że młody jest szybki? równie dobrze mozna powiedziec ze jak starszy to wolniejszy , bez sensu. 23 latek jechał główną drogą , moim zdaniem nie ma co mowic ze powinien miec ograniczone zaufanie bo widzial auto ktore probuje wlaczyc sie do ruchu, bez jaj. sa przepisy ktorych powinno sie przestrzegac. szkoda ze brakuje przepisu mowiacego o maksymalnie dozwolonym wieku do prowadzenia pojazdu , bez przesady miec bez mała 90 lat i pchac sie za kołko.. ?

    • ” sa przepisy ktorych powinno sie przestrzegac” dlatego jeśli młodzieniec przekroczył prędkość – złamał ten przepis, tym samym jest współwinny wypadku.

    • Dodatkowo o ile perspektywa na drugim zdjęciu nie kłamie, to wygląda również na to, że jechał pod górkę.

  6. widać los tak chciał…

  7. 50 to Jaguarem raczej nie jechał…?!

  8. w tym wieku juz nie prowadzi sie aut

  9. Jechałem tamtędy jakiś czas po wypadku, ruch wahadłowy kierowany przez policję – widok Fiata masakryczny, obok folie jakimi przykrywa się zwłoki /nie wiem czy ciała leżały pod nimi czy nie/ ale już wtedy wiedziałem że wypadek śmiertelny. W 3-4 minuty później dogania mnie BMW i chyba Audi, wyprzedzają mnie obydwa na trzeciego nie zważając na auta z przeciwka, gdybym nie wyhamował do 30-tu robiąc im miejsce były nastepny wypadek. Żadnych wniosków z obrazka który musieli widzieć chwilę temu nie wyciągnęli, żadnych refleksji. Bezrozumni troglodyci na drodze górą!

    • Ale gdyby dureń otarł się o inne auto to można by zobaczyć efektownego bączka z dymkiem pod kołami a na koniec jak spadają liście z najbliższego drzewa.

    • Jak mogli cię tam wyprzedzać na trzeiego, jeśli tam nie ma utwardzonego pobocza ???

  10. Gówniany fiat dostał w bok od pancernej limuzyny bo dziadek robił prawko 100 lat temu i zapomniał ustąpić pierwszeństwa.

  11. Niektórzy mogliby wykazać odrobinę szacunku dla ofiar tego wypadku. Ten „dziadek” jak nazywa go większość komentujących artykuł zapewne miał dzieci, wnuki a może nawet prawnuki, które teraz są wstrzaśnięte tą tragedią. Nazywanie go „nierozgarniętym staruchem” jest mocno mie na miejscu.

    • A czy dziadek jak ładował się za kółko mimo braku sprawności motorycznej, zastanawiał się ile osób może zapłacić za jego decyzję? Zapłacił sam. Niech to będzie kolejna już przestroga dla innych tego typu-nie nadajesz się za kółko? NIE PCHAJ SIĘ. Bo jak widać nie każdy będzie hamował, nie każdy w porę zareaguje na twoje idiotyczne manewry.

  12. zawsze twierdzilem ze dziadki i powolniaki to najwieksze niebezpieczenstwo jest. ile to razy jak jechalem swoja e60 535d to musialem takich pospieszac bo sie wloka jak baby. Potem takim wywalam przed maske , przychamuje dwa razy i patrze sie w lusterko jak powolniak nerwowo zaczyna sie ruszac w swoim welurowym foteliku hehehehehhehe tez lubie czesto wymuszac pierwszenstwo ale ja mam dynamit w nodze i komputer w glowie i mam moc w aucie bo chip jest zrobiony na 350 koni i robie co chce na drodze. Powolniakom i dziadkom z pinglami to radze do mpk sie przesiadac bo tylko robicie wstyd sobie i swoim dziewczynom ktore sie pewnie po ichu z was smieja hehehehehehhee smieje sie z was dziady

  13. pancerna limuzyna…. hehe dobry stray trup co najwyżej ten caly jaguar warty 500 euro ewentualnie 5000 zl

  14. Proponuje obejrzeć sobie testy ncap obu pojazdów i zapoznać się z prędkościami wykonywanych prób, nie trudno zauważyć, że Seicento składa się jak kartka papieru i wypadki z udziałem takich pojazdów praktycznie zawsze kończą się tragedią, skoro blachę w tym „aucie” zgiąć można mocniej opierając się o karoserię. Nawet uderzając z prędkością około 50km/h takie uszkodzenia są jak najbardziej realne.

  15. ja pier...dolę co za idjoci

    Ale co wyscie się przypier….lili do tego mlodego kierowcy ? wymusił 83 letni dziadek ,a nie on …kur…wa niektórych to powinni uśpić …są tak łupi że nie zasługują żeby marnować tlen na tej planecie

  16. Trochę szacunku dla tych starszych ludzi !! Nie nazywajcie ich dziadkami ! Nie wchodzili Wam w rodzinę ! Sami przy odrobinie szczęścia dożyjecie takiego wieku tylko jakie wartości przekażecie swoim dzieciom ?:( przykre to.

  17. ładne mi to odrobina szczęścia zyc ponad 80 lat i być w pełni sil by jessszcze samochodem jezdzic człowieku nie wiesz co piszesz niewidzisz ile się teraz zyje… chyba mega szczęście dozyc tylu lat ..i jeszcze umrzec na strarosc bez większych cierpień choć nie powiem mogli se zyc dalej…ale spojz na swiat i zobacz jak dużo starych osob cierpi i lezy zanim umrze .. i jak wielu młodych choruje i odchodzi…

Pracapraca.lublin112.pl

    Kursy walut

    • USD 3.9322zł -0.23%
    • GBP 4.8953zł 0.15%
    • EUR 4.3419zł 0.02%
    • CHF 3.9499zł -0.38%

    Polub nas

    Darmowe ogłoszenia lokalne

      Materiały wideo

      99. Rocznica Bitwy pod Komarowem (wideo)
      W Zamościu trwa 18 Międzynarodowy Festiwal Folklorystyczny EUROFOLK (wideo)
      W Zamościu trwa XIII Zamojski Festiwal Kultury (wideo)
      Szturm Twierdzy Zamość 2019
      Jutro premiera nowego pokazu na fontannie multimedialnej. Zobacz zwiastun (wideo)

      Co? Gdzie? Kiedy?

      Wykopki w Muzeum Wsi Lubelskiej
      Pożegnanie Lata w Ogrodzie Botanicznym. Będzie ognisko i pieczone ziemniaki
      Kolejne wyprzedaże garażowe na Targu pod Zamkiem
      Policjanci zapraszają na Akcję Honorowego Oddawania Krwi
      Obchody 80. rocznicy agresji Rosji sowieckiej na Polskę
      x

      Szanowny Czytelniku!

      Pragniemy Cię poinformować, że nasza strona może dostosowywać treści do Twoich potrzeb. Aby to robić, potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych w celach personalizacji treści marketingowych, dzięki czemu otrzymujesz:

      Lepszą jakość strony. Możemy dostosowywać treści pasujące do poszczególnych grup odbiorców.

      Reklam jest mniej i są bardziej dopasowane do Twoich potrzeb. Dzięki reklamom finansujemy nasz rozwój, dzięki czemu nasz serwis nie wymaga opłat

      Twoje dane są u nas bezpieczne.Zgodę na przetwarzanie danych możesz wycofać w każdej chwili na stronie Polityka Prywatności.

      Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie* przez ITLU sp z o.o. oraz naszych Partnerów, Twoich danych danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Serwisach przez ITLU sp. z o.o. i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

      Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

      Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych w celach dopasowania treści i reklam. Więcej przeczytasz w naszej Polityce Prywatności.

      Kto jest administratorem danych osobowych?

      Administratorem Twoich danych osobowych będziemy my, tj. spółka ITLU Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie oraz nasi Partnerzy (reklamodawcy).

      Szczegółowe informacje na temat celów przetwarzania

      Twoje dane uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii będziemy przetwarzać, w tym profilować:

      • w naszych celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych, w celach dokonywania analiz i badania ruchu na stronach, w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych usług, w celu dochodzenia praw i roszczeń (podstawa: nasz prawnie uzasadniony interes),
      • w celach marketingowych naszych partnerów-reklamodawców, polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych (podstawa: Twoja zgoda).

      Jeśli wyrazisz na to zgodę nasi Partnerzy będą przetwarzali, w tym też profilowali Twoje dane osobowe uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii w celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie a także badań analitycznych w tych celach.

      Więcej przeczytasz w Polityce Prywatności.

      Twoje prawa

      Jeśli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych możesz ją zawsze cofnąć.

      Przysługuje Ci też prawo dostępu do Twoich danych, prawo do ich sprostowania, usuwania, prawo do przenoszenia danych, wyrażenia sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania. Przysługuje Ci także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym będzie Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej na temat Twoich uprawnień przeczytasz tutaj.

      * Do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z Serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu, dane zbierane w dziennikach serwera a także inne podobne informacje.