Wtorek, 23 kwietnia 202423/04/2024
690 680 960
690 680 960

Drobne zakupy w Biedronce zakończone karą. „Osób takich jak ja, było sporo”

Klienci jednego z lubelskich sklepów sieci Biedronka skarżą się na słabe oznaczenie parkingu, a dokładnie konieczności pobrania biletów parkingowych. Mają to wykorzystywać osoby nakładające opłaty dodatkowe.

33 komentarze

  1. Podejrzewam, że kilka osób, które się sparzyło tym parkingiem więcej już tu nie wróci, bo nie będzie miało ochoty…

  2. Idąc na zakupy z niespełna rocznym dzieckiem, muszę się wracać do samochodu żeby włożyć bilet, w lecie ok ale w zimie masakra omijam ta biedronkę. Uważam że źle jest oznakowany parkometr a i tak miejsc parkingowych nie przybyło po za tym nie kupuję już od jakiegoś tam czasu gdy zdążyło mi się kupić kilku krotnie ryż z robakami nieświeże mieso w dacie więc omijam jak tylko mogę

  3. Jak cię na parkingu nie skroją to przy kasie. Już kilkadziesiąt razy w tej Biedronce próbowano mnie naciągnąć na cenie. Te nieumyślne pomyłki są zawsze i tylko w jedną stronę…

  4. Jeżeli parking jest dla klientów sklepu to powinni anulować karę przy okazaniu paragonu

Z kraju