Zachęcają Austriaków i Szwajcarów do przyjazdu na Lubelszczyznę. „To miejsce z niezwykłą przyrodą”
16:06 24-03-2023
Lubelszczyzna jako jeden z pięciu regionów Polski stanie się częścią kampanii Poland Soul Travel. Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej zachęca w ten sposób Austriaków i Szwajcarów do wypoczynku w naszym kraju w myśl turystyki slow. Pierwsza edycja projektu trafiła już do niemal trzech milionów odbiorców.
Poland Soul Travel wyróżnia Lubelszczyznę i jej najbliższe okolice jako miejsce z niezwykłą przyrodą, idealnymi warunkami do uprawiania sportów, wyjątkową historią, niespotykanymi nigdzie indziej zabytkami, pysznym jedzeniem i uroczymi pensjonatami tworzonymi z miłością, zwłaszcza gospodarstwami agroturystycznymi.
Influencerzy i dziennikarze w ramach kampanii poznają historię właścicieli pensjonatu „Gołębnik” w Rzeczycy, a także takie miejsca jak Kazimierz Dolny, lubelskie winnice, Roztoczański Park Narodowy oraz Janowiec. Austriacy i Szwajcarzy poznają również kulturę i kuchnię regionalną, oraz otrzymują niezapomniane wrażenia podczas wycieczek rowerowych po szlaku Roztocza Środkowego czy spływów kajakowych na Tanwi.
– Nowa odsłona to nowe regiony i ich atrakcje, które pokażemy wciąż nieznającym naszego kraju mieszkańcom Austrii i Szwajcarii. Chcemy nie tylko wzmocnić świadomość naszego kraju, ale również wzbudzić chęć jego poznania na „własne oczy”, zainspirować niejako modę na Polskę – mówi o kampanii dyrektor ZOPOT w Wiedniu, Marcin Płachno.
Kampania poza Lubelszczyzną, podkreśla przyrodnicze i kulturowe skarby również innych regionów: Bieszczad, Ziemi Kłodzkiej, polskiej Jury oraz Mazur. O swoich ukochanych regionach Polski opowiedzą lokalni przewodnicy – gospodarze starannie wybranych, prowadzonych z oddaniem i smakiem pensjonatów, obrońcy przyrody, pasjonaci i promotorzy sportów, organizatorzy docenianych festiwali.
Poprzednia edycja projektu skupiła się na promocji pięciu innych regionów: Beskid Niski, Górny Śląsk, Kaszuby, Podlasie i Góry Izerskie. Filarami kampanii była aktywność w mediach społecznościowych, osiem zorganizowanych wyjazdów dla dziennikarzy i influencerów do poszczególnych regionów, specjalny podcast oraz współpraca ze znaną aplikacją rowerowo-trekkingową Komoot. W tym roku planowana jest kolejna seria podróży studyjnych, które przybliżą odbiorcom promowane regiony.
(fot. )
zapraszamy do skansenu ten jak najbardziej rzeczywisty tytuł przyciągnie więcej szfajcaruf
Lubelszczyzna jest piękna oprócz miasta Lublin.
Nie ma takiego miasta Lublin, jest Lądek…