Czwartek, 28 marca 202428/03/2024
690 680 960
690 680 960

Zachęcają Austriaków i Szwajcarów do przyjazdu na Lubelszczyznę. „To miejsce z niezwykłą przyrodą”

Ruszyła kolejna edycja kampanii Poland Soul Travel, której celem jest promocja za granicą wartych odwiedzenia regionów naszego kraju. Promowana jest Lubelszczyzna, Bieszczady, Ziemia Kłodzka, Jura oraz Mazury.

Lubelszczyzna jako jeden z pięciu regionów Polski stanie się częścią kampanii Poland Soul Travel. Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej zachęca w ten sposób Austriaków i Szwajcarów do wypoczynku w naszym kraju w myśl turystyki slow. Pierwsza edycja projektu trafiła już do niemal trzech milionów odbiorców.

Poland Soul Travel wyróżnia Lubelszczyznę i jej najbliższe okolice jako miejsce z niezwykłą przyrodą, idealnymi warunkami do uprawiania sportów, wyjątkową historią, niespotykanymi nigdzie indziej zabytkami, pysznym jedzeniem i uroczymi pensjonatami tworzonymi z miłością, zwłaszcza gospodarstwami agroturystycznymi.

Influencerzy i dziennikarze w ramach kampanii poznają historię właścicieli pensjonatu „Gołębnik” w Rzeczycy, a także takie miejsca jak Kazimierz Dolny, lubelskie winnice, Roztoczański Park Narodowy oraz Janowiec. Austriacy i Szwajcarzy poznają również kulturę i kuchnię regionalną, oraz otrzymują niezapomniane wrażenia podczas wycieczek rowerowych po szlaku Roztocza Środkowego czy spływów kajakowych na Tanwi.

– Nowa odsłona to nowe regiony i ich atrakcje, które pokażemy wciąż nieznającym naszego kraju mieszkańcom Austrii i Szwajcarii. Chcemy nie tylko wzmocnić świadomość naszego kraju, ale również wzbudzić chęć jego poznania na „własne oczy”, zainspirować niejako modę na Polskę – mówi o kampanii dyrektor ZOPOT w Wiedniu, Marcin Płachno.

Kampania poza Lubelszczyzną, podkreśla przyrodnicze i kulturowe skarby również innych regionów: Bieszczad, Ziemi Kłodzkiej, polskiej Jury oraz Mazur. O swoich ukochanych regionach Polski opowiedzą lokalni przewodnicy – gospodarze starannie wybranych, prowadzonych z oddaniem i smakiem pensjonatów, obrońcy przyrody, pasjonaci i promotorzy sportów, organizatorzy docenianych festiwali.

Poprzednia edycja projektu skupiła się na promocji pięciu innych regionów: Beskid Niski, Górny Śląsk, Kaszuby, Podlasie i Góry Izerskie. Filarami kampanii była aktywność w mediach społecznościowych, osiem zorganizowanych wyjazdów dla dziennikarzy i influencerów do poszczególnych regionów, specjalny podcast oraz współpraca ze znaną aplikacją rowerowo-trekkingową Komoot. W tym roku planowana jest kolejna seria podróży studyjnych, które przybliżą odbiorcom promowane regiony.

(fot. )

3 komentarze

  1. zapraszamy do skansenu ten jak najbardziej rzeczywisty tytuł przyciągnie więcej szfajcaruf

  2. Lubelszczyzna jest piękna oprócz miasta Lublin.

Z kraju