Niedziela, 28 kwietnia 202428/04/2024
690 680 960
690 680 960

W autobusie będzie można otrzymać bilet na mecz siatkówki

Co łączy tak odległe dziedziny jak komunikację miejską i siatkówkę? Na pierwszy rzut oka wydaje się, że niewiele, ale jeśli się zastanowimy to znajdziemy wspólny mianownik: zarówno dla siatkarzy na boisku, jak i dla pasażerów korzystających z usług transportu zbiorowego, ważna jest dobra komunikacja.

Przekaz kampanii jest zatem bardzo prosty – na boisku i w mieście ważna jest dobra komunikacja. Ta swoista gra słów stanowi myśl przewodnią i główne hasło wspólnej kampanii promocyjnej zorganizowanej przez Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie i Klub BOGDANKA LUK Lublin, występujący w Plus Lidze. Hasło to kryje w sobie wiele aspektów i znaczeń, co sprawia, że każdy odbiorca będzie mógł je zinterpretować indywidualnie.

– Celem kampanii, która łączy w sobie zarówno aspekt sportowy jak i tematykę transportu publicznego, jest przede wszystkim budowa korzystnego wizerunku lubelskiej komunikacji miejskiej jako komfortowej, szybkiej, ekologicznej, wiarygodnej i niezawodnej. Z drugiej strony kampania promuje klub i jego prospołeczną postawę – informuje Monika Fisz starszy inspektor ds. marketingu i kontaktów z mediami z Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie.

Ponad 105 milionów pasażerów skorzystało z usług lubelskiej komunikacji miejskiej w 2023 roku. Przyjazny transport miejski to inwestycje w tabor, infrastrukturę oraz jakość usług przewoźników. Kampania, nawiązując do sportowych idei ma również na celu nadal zachęcać do korzystania z komunikacji miejskiej.

– Kreacja kampanii została oparta na zestawieniu wizerunku zawodników w sytuacjach boiskowych z pozytywnymi zmianami, jakie zaszły w komunikacji miejskiej. W warstwie graficznej zostały ukazane optymistyczne wizerunki zawodników w zestawieniu z boiskiem i nowoczesnymi elementami komunikacji miejskiej. Ambasadorami kampanii są lubelscy siatkarze i jednocześnie reprezentanci Polski w siatkówce. Swojego wizerunku użyczyli: rozgrywający Marcin Komenda, atakujący Mateusz Malinowski, środkowy bloku Marcin Kania i przyjmujący Tobias Christian Brand. Niezwykle ważnym elementem tej kampanii są wspólne działania klubu i organizatora komunikacji miejskiej, zachęcające z jednej strony do korzystania z przejazdów autobusami i trolejbusami, a z drugiej do uczestnictwa w wydarzeniach sportowych z udziałem Bogdanka LUK Lublin – wyjaśnia Monika Fisz.

W czwartek, 21 marca br., od godz. 10:00 do 12:00 zawodnicy klubu będą podróżować wybranymi liniami komunikacji miejskiej i rozdawać zainteresowanym pasażerom bilety na najbliższy mecz, organizowany 24 marca br. Poza pulą biletów, siatkarze będą także rozdawać autografy. Dla kibiców będzie to również okazja do wykonania wspólnego zdjęcia z zawodnikami. Siatkarzy będzie można spotkać w autobusie linii nr 13 na trasie os. Poręba – Paderewskiego i z powrotem

– Głównym kanałem promującym kampanię są plakaty. Będą one eksponowane na przystankach i w pojazdach komunikacji miejskiej oraz w punktach sprzedaży biletów i w Biurze Obsługi Klienta ZTM. Na stronach internetowych oraz profilach Facebook organizatorów wyświetlane będą informacje i banery. Kampania potrwa do końca kwietnia – dodaje Monika Fisz.

W autobusie będzie można otrzymać bilet na mecz siatkówki

14 komentarzy

  1. brawo Wy!

  2. Dobre godziny… takie nie dla ludzi pracujących.

    • a to coś nowego że najwięcej w tym kraju dostają niepracujący? xD

    • Gościu bezrobotni pieniędzy nie mają, to chociaż sobie bilety sprzedadzą. Pozatym to juz jest jawne sk…two co robią pracodawcy ludziom 30+. Mam kilku znajomych po 35tce lekko czyli 36, kolega juz nawet na zdalne do Wawy CV na wszystko zaczął wysyłać nawet na pracownika porządkowego, widziałem jego staty rozesłane 342 CV, ani jedna firma się nie odezwała do niego!!!

  3. Mecz jest 24 marca, a nie 23, jak zostało podane w artykule

  4. O ile mi wiadomo to mecz jest 24 marca o 14:45 więc proszę skorygować artykuł.

  5. Małe spostrzeżenie.
    Drużyna LUKa rozdaje w autobusach bilety.
    Kibice Motoru zabierają w autobusach portfele.

  6. … albo sprzedają prochy.

    • … a gdy trafią na dzieci ze szkółek piłkarskich innych klubów to jeszcze zastraszą.

    • Trzeba było nie kupować i nie zażywać, bo później takie głupoty pisze się w Internecie.

  7. To jakiś scam w 13 tce ich nie było

Dodaj komentarz

Z kraju