Wtorek, 16 kwietnia 202416/04/2024
690 680 960
690 680 960

Uber docenia Lublin! Przejazdy 40 proc. tańsze

Niedługo minie pierwszy miesiąc odkąd platforma do zamawiania przejazdów rozpoczęła działalność w Lublinie. Z tej okazji Uber przygotował specjalną ofertę dla nowego grona użytkowników. Od dziś mieszkańcy Lublina mogą skorzystać z promocji wysokości 40% na kolejne 3 przejazdy.

 

Lublin jest pierwszym od czterech lat, nowym miastem, które pojawiło się na mapie Ubera. Z tej okazji firma przygotowała specjalną ofertę dla użytkowników aplikacji. Aby skorzystać ze specjalnej oferty, przed zamówieniem przejazdu, należy wejść w zakładkę płatności, następnie dodać kod promocyjny: LUBLIN123. Kod upoważnia do trzech przejazdów po promocyjnej cenie -40% każdy.

 

Czym jest Uber

 

Uber jest dostępną na całym świecie aplikacją mobilną, która łączy kierowców z pasażerami, umożliwiając swoim użytkownikom dotarcie do celu, z góry ustaloną trasą oraz za cenę znaną w momencie zamawiania przejazdu. Obecnie platforma jest dostępna w ponad 10,000 miast, a w Polsce mieszkańcy Krakowa, Trójmiasta, Warszawy, Wrocławia, Poznania, Łodzi, Śląska, Lublina, oraz Szczecina w każdym momencie są trzy kliknięcia od zamówienia przejazdu.

 

Jak to działa?

 

  1. Pobierz aplikację z AppStore lub Google Play.
  2. Ustaw miejsce docelowe.
  3. Ustaw miejsce, w którym chcesz zacząć przejazd.
  4. Po zamówieniu przejazdu użytkownik otrzymuje informacje o kierowcy oraz samochodzie, a także jego bieżącą lokalizację na mapie.
  5. Po przyjeździe kierowcy należy upewnić się, że marka, oraz numer rejestracyjny samochodu zgadzają się z informacjami podanymi w aplikacji 
  6. W trakcie jazdy można na bieżąco śledzić trasę swojego przejazdu na mapie, a także udostępnić ją swoim bliskim.
  7. Po dotarciu zakończeniu przejazdu opłata za przejazd zostanie automatycznie pobrana z karty płatniczej.

 

Dodatkowo po każdym kursie aplikacja prosi o ocenę przejazdu. Dzięki temu firma wsłuchuje się w opinie użytkowników platformy i nieustannie pracuje nad jeszcze lepszej jakości usługami.

 

Bezpieczeństwo przede wszystkim

 

Bezpieczeństwo użytkowników, kierowców oraz pozostałych uczestników ruchu drogowego jest dla firmy Uber najwyższym priorytetem. Aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo, firma uruchomiła szereg inicjatyw. Wśród nich są:

  • Udostępnienie przesłon ochronnych dla kierowców. Już w kwietniu Uber rozpoczął udostępnianie specjalnych przesłon oddzielających pasażerów i kierowcę
  • Instrukcje bezpieczeństwa edukujące i przypominające wszystkim użytkownikom o wytycznych z zakresu bezpieczeństwa.
  • Listy wytycznych dla kierowców i pasażerów.
  • Zwrot kosztów za zakup środków ochrony osobistej dla kierowców
  • Nowy system informacji zwrotnej dot. zdrowia i higieny: pasażerowie oraz kierowcy w ramach aplikacji będą proszeni o potwierdzenie stosowania się do zasad bezpieczeństwa i higieny. Naruszenia tych norm będą groziły utratą dostępu do aplikacji.
  • Materiały edukacyjne WHO: Na podstawie konsultacji ze Światową Organizacją Zdrowia, Uber przygotował materiały edukacyjne dotyczące przejazdów współdzielonych i dostaw jedzenia. Informacje te są udostępniane pasażerom, kierowcom, kurierom i restauracjom.

 

Technologia w służbie bezpieczeństwa

Jako firma technologiczna, Uber dokłada wszelkich starań, aby zapewnić niezawodne funkcje bezpieczeństwa wewnątrz swojej aplikacji. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pasażerów w ostatnich latach Uber uruchomił szereg nowych rozwiązań, m.in. systemu punktacji, czy też możliwość podzielenia się trasą przejazdu z rodziną. Każdy pasażer, wsiadając do Ubera:   

 

  • „Zawsze wie, z kim jedzie”: Przed zamówieniem przejazdu użytkownicy znają model pojazdu, numer rejestracyjny, imię kierowcy, jego ocenę oraz zdjęcie. Tuż przed przybyciem auta na miejsce użytkownicy otrzymują powiadomienie push, przypominające im o sprawdzeniu, czy numer tablicy rejestracyjnej samochodu, a także wizerunek kierowcy, są zgodne z tym, co wyświetla im się w aplikacji. W ramach aplikacji możliwa jest też dodatkowa weryfikacja za pośrednictwem kodu PIN. 
  • Anonimizacja numerów telefonu: Użytkownicy i kierowcy korzystający z aplikacji mogą skontaktować się ze sobą, zachowując przy tym pełną prywatność swoich danych, w tym ich numerów telefonów.
  • Zaufane Kontakty: W ramach tej funkcji użytkownicy Ubera mogą wybrać nawet do pięciu znajomych bądź członków rodziny i jednym kliknięciem udostępnić im informacje dotyczące swojej podróży.
  • System wzajemnej punktacji: Zarówno kierowcy, jak i pasażerowie mogą wzajemnie oceniać siebie w aplikacji.
  • Przycisk bezpieczeństwa: Po jego naciśnięciu pasażerowie, kierowcy oraz dostawcy mogą zadzwonić bezpośrednio z poziomu aplikacji pod numer 112 i podać dokładne dane dotyczące lokalizacji zdarzenia. Jest to szczególnie istotne podczas przejazdu na trasie, której nie znamy. 
  • RideCheck: Jeśli pojazd, w którym realizowany jest przejazd pozostaje w bezruchu przez dłuższy czas, aplikacja przeprowadzi dodatkową weryfikację czy wszystko jest ok.
  • Powiadomienia dotyczące prędkości, z którą porusza się pojazd: Funkcja ta przypomina kierowcom o utrzymywaniu bezpiecznej prędkości zgodnie z obowiązującymi ograniczeniami w terenie miejskim.
  • Kodeks społeczności: Uber przygotował zasady postępowania dotyczące wzajemnych relacji osób korzystających z aplikacji. Opierają się przede wszystkim na szacunku i tolerancji – kluczowych zasadach, które leżą w DNA Ubera.
  • Kontakt z policją: Uber ma dedykowany zespół do kontaktu z policją oraz dostarczania informacji na formalną prośbę ze strony odpowiednich organów. 
  • GPS: Każdy przejazd jest monitorowany za pośrednictwem GPS od startu do końca.
  • Odpowiedzialność obu stron: Zarówno pasażerowie, jak i kierowcy mogą zgłaszać zdarzenia związane z kwestiami dotyczącymi bezpieczeństwa. 
  • Centrum Bezpieczeństwa: Podczas przejazdu, po kliknięciu w specjalną tarczę, użytkownik ma dostęp do centrum bezpieczeństwa, gdzie znajdzie informacje o wszystkich funkcjach bezpieczeństwa.

***

Uber to firma technologiczna, która łączy użytkowników aplikacji z kierowcami korzystającymi z platformy, aby współdzielić swój przejazd z innymi, oferować możliwość przywiezienia posiłku bądź przewiezienia przesyłki. Platforma Uber działa w ponad 10 000 miast w 69 państwach na całym świecie, usprawniając sposób, w jaki ludzie poruszają się po współczesnych metropoliach. W Polsce, oprócz Lublina, Uber jest dostępny w 9 miastach: Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Lublinie, Szczecinie i na Śląsku. Więcej informacji na temat firmy Uber oraz jej usług można znaleźć na: http://uber.com/pl/