Środa, 24 kwietnia 202424/04/2024
690 680 960
690 680 960

Przejazd kolejowy w Miłocinie wciąż zamknięty. Denerwują się kierowcy, narzekają właściciele okolicznych firm

Po raz kolejny przesunięto w czasie otwarcie przejazdu kolejowego w Miłocinie. Kierowcy w dalszym ciągu muszą korzystać z objazdów. Na przeciągające się prace narzekają też okoliczni przedsiębiorcy.

Pomimo zapowiedzi, nie został otwarty przejazd kolejowy w Miłocinie. Znajduje się on w ciągu drogi wojewódzkiej nr 830 Lublin – Nałęczów. Prace realizowane w ramach modernizacji linii kolejowej nr 7 Lublin – Warszawa rozpoczęły się 26 maja i miały potrwać do 23 czerwca, później termin ten przedłużono do 7 lipca. Otrzymujemy jednak liczne sygnały od kierowców, że przejazd w dalszym ciągu jest zamknięty i nic nie wskazuje na to, aby prace w tym miejscu miały się dzisiaj zakończyć.

Jak udało nam się ustalić, rzeczywiście nie ma szans, aby ruch pojazdów został w dniu dzisiejszym wznowiony. Prowadzone są bowiem prace mające na celu sprawdzenie poprawności działania urządzeń zainstalowanych na przejeździe. Według najnowszych zapowiedzi, otwarcie przejazdu ma nastąpić w najbliższych dniach. Kiedy dokładnie? Tego nikt nie był w stanie nam przekazać.

Jednak oprócz zdenerwowania kierowców, przeciągających się prac mają już dosyć również okoliczni przedsiębiorcy. Jak wyjaśniają, mają w związku z tym bardzo utrudnione życie z uwagi na konieczność nadrabiania drogi.

– Nikt nie ma pretensji o to że remontują drogę, tylko o sposób wykonywania prac. Odcinek o długości około 100 metrów jest naprawiamy już ponad 1,5 miesiąca. Remont w tym przypadku to dużo powiedziane. Pracownicy śpią obok samochodu zaś na placu budowy nie dzieje się kompletnie nic. Mamy zdjęcia z wielu dni pracy, Bareja miałby świetne ujęcia do filmu – wyjaśniają właściciele firm.

Ponieważ przejazd nie został otwarty, w dalszym ciągu kierowcy muszą korzystać z objazdów. Dla samochodów osobowych, dostawczych a także ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 8 ton wyznaczono dwie trasy. Pierwsza wiedzie z ul. Nałęczowskiej drogą powiatową przez Uniszowice, Motycz, Sporniak i Palikije do Wojciechowa, następnie drogą wojewódzką nr 827 do trasy Lublin – Nałęczów w Sadurkach. Drugi objazd wiedzie z Miłocina drogą powiatową do Motycza, następnie przez Sporniak i Palikije do Wojciechowa, po czym drogą wojewódzką nr 827 do trasy Lublin – Nałęczów w Sadurkach.

Jeżeli chodzi o samochody ciężarowe, tutaj objazd prowadzi z Lublina al. Kraśnicką, przez Konopnicę do drogi wojewódzkiej nr 747. Następnie przez Radawiec i Matczyn do Bełżyc. Dalej kierowcy pojadą drogą wojewódzką nr 827 przez Wojciechów do trasy Lublin – Nałęczów w Sadurkach.

(fot. nadesłane – Michał)

22 komentarze

  1. PKP i zakończenie w terminie ??
    buahaha

  2. W Lublinie wiadukty rozgrzebane od 4 lat i nikt z tego powodu nie płacze… Jak powiedział klasyk, „Jeśli ktoś nie jest w stanie prowadzić działalności gospodarczej w takich warunkach (w etatystycznym państwie PiS – przyp. red.), to znaczy, że się do niej po prostu nie nadaje”, „Jeżeli ktoś we współczesnej Polsce nie jest w stanie działać efektywnie, to po prostu powinien zająć się czymś innym” – mówił wtedy „rekin biznesu” z Żoliborza.

    • Akurat ten rekin biznesu z Żoliborza jest pięknym przykładem na to, jak się na państwowym majątku, razem z kolegami z SB i PZPR, uwłaszczyć.
      Śmichy-chichy, bo prezes nie ma konta, a ma kota.
      Tylko ten sam prezes kręci lody w Srebrnej, która warta jest z ćwierć miliarda złotych, jak nie więcej.

      Czego by o kaczce-dziwaczce nie mówić, to jak robić biznesy, a przy tym udawać „szeregowego posła w wyciuranej marynarce” to ona wie dobrze.

  3. Prace opóźniły ponad tygodniowe burze i ulewy , które po przyszły po 10 czerwca. Burze kilka razy były tak silne, a wyładowanie niebezpieczne, że NIKT przy zdrowych zmysłach nie wysłałby tam ludzi! Woda płynęła jak rzeka ! Jak szybko zapominacie !!

  4. Dziesięciu podwykonawców i każdy zrobił coś od siebie, a oberwie ostatni bo nie ma możliwości żebym to teraz współgrało, co widać po szlabanie którego fizycznie nikt tam nie jest w stanie zainstalować bo ktoś dosłownie na nim postawił tablice informacyjną. Bardziej mnie martwi zakaz skrętu w lewo który na pewno tam bedzie

  5. Rogatka stała w innym miejscu. Później przedstawiono ja po tablice.

  6. Czy przejazd kolejowy w Miłocinie zostanie otwarty w bliżej określonym terminie?
    Nikt nic nie wie.

Z kraju