Już niebawem rozpoczną się dostawy nowych radiowozów do poszczególnych komend policji. Dostarczy je lubelski dealer opla, który pokonał trzech konkurentów, oferujących m.in. pojazdy marki kia.
Oznakowany to powinien być co dziesiąty,reszta cywilne i w miasto.Na bieżąco wyłapywać cwaniaków i chamów i karać.Policja powinna być wmieszana w tłum a nie się odznaczać od reszty.
A ja się cieszę jak słyszę, że służby ratownicze otrzymują nowy sprzęt. Gotuję się za to jak czytam, że jakiś urząd od powiatowego po centralny kupuje coś za grubą kasę.
xyz
przecież te nieuki nie ogarną takiej mocy, chyba że wezmą się za szkolenie tych baranów
Łysy z Cidrów
Poldżerami wozili się kilkanaście lat, aż w końcu ostatni z nich zdechł, a teraz zmieniają auta co kilka lat.
zadziwiony
od kiedy civic jest 988cm3 i 129km to astra 1,6 200kM to super auto. a tak poza tym komentujacy nie widzieli pewnie cenników i specyfikacji obecnie dostępnych nowych aut. Standart to tak jak Civic 1,0 i ok 100kM a do 200kM to silniki 1,6 . I nie ma innych. Chyba że jakis model kończący swój żywot w ofercie. Nie ważne Europa czy Azja
lobbo
No jak by inaczej NIemiaszki muszą kasę wziąć z naszych portfeli. Pewnie ktoś za to dobrze posmarowal
Manaj
Tak się składa, że OPEL to teraz raczej Francuz niż Niemiec
Louis
Drogówka powinna mieć mocniejsze wozy, ale do obyczajówki to dacia stepway 0.9 z LPG to wystarczająco
mecenas
Wciąż się dziwię, po jaką cholerę zatrudniać coraz więcej Policjantów, nowe radiowozy a to do patroli a to do pościgów? Zainwestować w szeroko rozumiany monitoring o dobrej jakości, co będzie dużo tańsze niż opłacanie funkcjonariuszy, zakupu taboru maszyn, opłaty za regularny serwis i utrzymanie ruchu. Zakupić odpowiednie oprogramowanie do analizy. Do sprawdzania tego co sprzęt wykrył dopiero wysyłać właściwą jednostkę choćby i SzKODĄ 1.0. Zamiast się ścigać z bandytami na drogach lepiej ich filmować niż się z nimi ganiać stwarzając przy tym zagrożenie dla innych. Zmobilizować wszystkich obywateli, którym bezpieczeństwo na drodze nie jest obojętne do rejestrowania co się dzieje wokoło nich i informowania o tym organów ścigania. To nie jest donoszenie/raportowanie/informowanie to właściwa praktyka by nauczyć tych którzy NIBY znają przepisy ale się do nich nie stosują… Dodatkowo należało by premiować kierowców, którzy byli sprawcami szkód, choć mogli to zataić postąpili uczciwie i poinformowali poszkodowanych, że wyrządzili im szkodę. To powinno być również premiowane przez towarzystwa ubezpieczeniowe – tu na myśli mam tych wszystkich parkujących, którzy nie mają pojęcia co się dzieje z ich autem gdy są w pracy. Premiowane – przez nie zabieranie zniżek, o ile dojdzie do spisania oświadczenia o szkodzie.
Oznakowany to powinien być co dziesiąty,reszta cywilne i w miasto.Na bieżąco wyłapywać cwaniaków i chamów i karać.Policja powinna być wmieszana w tłum a nie się odznaczać od reszty.
A ja się cieszę jak słyszę, że służby ratownicze otrzymują nowy sprzęt. Gotuję się za to jak czytam, że jakiś urząd od powiatowego po centralny kupuje coś za grubą kasę.
przecież te nieuki nie ogarną takiej mocy, chyba że wezmą się za szkolenie tych baranów
Poldżerami wozili się kilkanaście lat, aż w końcu ostatni z nich zdechł, a teraz zmieniają auta co kilka lat.
od kiedy civic jest 988cm3 i 129km to astra 1,6 200kM to super auto. a tak poza tym komentujacy nie widzieli pewnie cenników i specyfikacji obecnie dostępnych nowych aut. Standart to tak jak Civic 1,0 i ok 100kM a do 200kM to silniki 1,6 . I nie ma innych. Chyba że jakis model kończący swój żywot w ofercie. Nie ważne Europa czy Azja
No jak by inaczej NIemiaszki muszą kasę wziąć z naszych portfeli. Pewnie ktoś za to dobrze posmarowal
Tak się składa, że OPEL to teraz raczej Francuz niż Niemiec
Drogówka powinna mieć mocniejsze wozy, ale do obyczajówki to dacia stepway 0.9 z LPG to wystarczająco
Wciąż się dziwię, po jaką cholerę zatrudniać coraz więcej Policjantów, nowe radiowozy a to do patroli a to do pościgów? Zainwestować w szeroko rozumiany monitoring o dobrej jakości, co będzie dużo tańsze niż opłacanie funkcjonariuszy, zakupu taboru maszyn, opłaty za regularny serwis i utrzymanie ruchu. Zakupić odpowiednie oprogramowanie do analizy. Do sprawdzania tego co sprzęt wykrył dopiero wysyłać właściwą jednostkę choćby i SzKODĄ 1.0. Zamiast się ścigać z bandytami na drogach lepiej ich filmować niż się z nimi ganiać stwarzając przy tym zagrożenie dla innych. Zmobilizować wszystkich obywateli, którym bezpieczeństwo na drodze nie jest obojętne do rejestrowania co się dzieje wokoło nich i informowania o tym organów ścigania. To nie jest donoszenie/raportowanie/informowanie to właściwa praktyka by nauczyć tych którzy NIBY znają przepisy ale się do nich nie stosują… Dodatkowo należało by premiować kierowców, którzy byli sprawcami szkód, choć mogli to zataić postąpili uczciwie i poinformowali poszkodowanych, że wyrządzili im szkodę. To powinno być również premiowane przez towarzystwa ubezpieczeniowe – tu na myśli mam tych wszystkich parkujących, którzy nie mają pojęcia co się dzieje z ich autem gdy są w pracy. Premiowane – przez nie zabieranie zniżek, o ile dojdzie do spisania oświadczenia o szkodzie.