Piątek, 19 kwietnia 202419/04/2024
690 680 960
690 680 960

Lubelska firma wprowadza własną markę owoców i warzyw. Zapewnia o ich naturalnym smaku (zdjęcia)

Istniejąca od ponad 27-lat lubelska firma specjalizująca się w zaopatrywaniu sklepów w warzywa i owoce wprowadza na rynek swoją własną markę. Na początek produkty dostępne będa na lokalnym rynku, w planach jest ekspansja na cały kraj.

W środę lubelska firma Bury zaprezentowała wprowadzoną przez siebie na rynek markę owoców i warzyw „Rajski Ogród”. Pierwsze partie włoszczyzny, marchwi i pietruszki trafiły już do sklepów. Niedługo w sprzedaży pojawią się także kiwi, limonki, pomidory, jabłka, papryka, cebula, ziemniaki, gruszki, awokado, mango oraz kaki. Wszystko zapakowane w tacki i pojemniki. jak zapewnia producent, wszystkie te produkty pochodzące od sprawdzonych i zaufanych rolników, z którymi firma współpracuje od lat.

Wprowadzenie nowej marki związane jest ze zmianami zachodzącymi na rynku oraz potrzebami odbiorców. Celem jest również przypominanie, że codzienne spożywanie owoców i warzyw wychodzi konsumentom „na zdrowie”. Rozpoznawalną marką jak też funkcjonalnymi opakowaniami producent zamierza zaszczepiać nawyk częstego spożywania owoców i
warzyw.

– Celem stworzenia nowej marki była również promocja zdrowego odżywiania. Za pomocą „Rajskiego Ogrodu” firma Bury przekonuje do jedzenia owoców i warzyw oraz podkreśla, że są one naturalnym źródłem witamin i minerałów. Dzięki nowej marce świeżych owoców i warzyw „Rajski Ogród” możemy edukować i oddziaływać na świadomość konsumenta. W tematyce owoców i warzyw posiadamy wiedzę i doświadczenie gromadzone w firmie Bury przez ponad ćwierć wieku. To sprawia, że czujemy potrzebę, ale także powinność, by dzielić się zdobytą wiedzą i wpływać na tworzenie kultury zdrowego jedzenia oraz zdrowego stylu życia – wyjaśnia właściciel firmy Jacek Bury.

Warzywa i owoce pakowane są na specjalnej maszynie, którą opuszcza 120 opakowań w czasie minuty. Posiadanie własnej maszyny pakującej daje firmie także całkowitą niezależność i umożliwia zapakowanie owoców i warzyw w najkorzystniejszym momencie. Docelowo nawet 50% owoców i warzyw, które firma posiada w swoim asortymencie, może być oferowanych także pod nową, własną marką, w specjalnie zaprojektowanych opakowaniach. Trwają również prace związane z możliwością wdrożenia opakowań biodegradowalnych, do których produkcji wykorzystuje się granulat z kukurydzy i trzciny. Sprawdzana jest także możliwość wprowadzenia tacek tekturowych lub takich wykonanych z pulpy.

Na początku produkty marki „Rajski Ogród” będą dostępne w Lublinie oraz w regionie, znajdą się w ofercie przygotowanej dla wszystkich sklepów detalicznych oraz sieci sklepów m.in. Lewiatan, Groszek, E.Leclerc, Stokrotka, LSS Społem, PSS Społem, Piotr i Paweł, Master Media, Delikatesy Centrum, Spiżarnia, Top Market, Carrefour Express, Warus, WSS SPOŁEM, a także hurtowniach. Docelowo produkty marki „Rajski Ogród” dostępne będą także w pozostałych oddziałach firmy m.in. w Krakowie, Warszawie i Rzeszowie.

Lubelska firma wprowadza własną markę owoców i warzyw. Zapewnia o ich naturalnym smaku (zdjęcia)

Lubelska firma wprowadza własną markę owoców i warzyw. Zapewnia o ich naturalnym smaku (zdjęcia)

Lubelska firma wprowadza własną markę owoców i warzyw. Zapewnia o ich naturalnym smaku (zdjęcia)

Lubelska firma wprowadza własną markę owoców i warzyw. Zapewnia o ich naturalnym smaku (zdjęcia)

(fot. nadesłane)

19 komentarzy

  1. Bury jest głównym dostawcą w E-leclercu, warzywa i owoce to jest totalna porażka, trudno mówić o jakości i gatunku towaru, z samego patrzenia się odechciewa aby tego dotknąć, nigdy nie kupuję, wole bazary a w potrzebie inne markety typu Biedronka, Stokrotka, inna jakość

    • hehehe kto ci takich bajek naopowiadał? wożę czasem warzywa Burego do leclerca i jakoś po ilości nie chce mi się wierzyć że jest on jedyny dostawcą… poza tym nie licz na to że marketowe gnidy wystawią ci towar prima sort jak na magazynie zalega im parę palet poprzednich dostaw, wywalą ludziom syf byle się pozbyć i nie zostać ze zgniłkami

  2. coś dla eko-ciemniaków …

  3. Jak zawsze grupa frustratów komentuje. Masakra, wiecznie niezadowoleni z życia, najmądrzejsi. Jak zwykle Polak to się cieszy jak się sąsiadowi zle dzieje, ale jak dobrze to psy wiesza. A ja spróbuje tych produktów i wtedy będę komentować! W każdym razie Lublinie rozwijaj się. I każdemu przedsiębiorcy z naszego regionu życzę sukcesów!

Z kraju