Wtorek, 28 maja 202428/05/2024
690 680 960
690 680 960

Chciała wyjść ze sklepu nie płacąc za buty. Odpowie za kradzież rozbójniczą

W czwartek po południu łęczyńscy policjanci zatrzymali kobietę, która chciała wyjść ze sklepu nie płacąc za buty. 57-latka odpowie najprawdopodobniej za kradzież rozbójniczą.

Wczoraj w jednym ze sklepów w Łęcznej doszło do kradzieży dziecięcych butów. Jedna z klientek zabrała nową parę butów z pudełka i schowała je do swojej torby. Wszystko widziała ekspedientka, która wybiegła za wychodząca ze sklepu złodziejką próbując uniemożliwić jej odejście ze skradzionym towarem.

Jak relacjonują policjanci kobieta zaczęła ubliżać pracownicy sklepu, idąc w kierunku zaparkowanego auta. Ekspedientka próbowała uniemożliwić 57-latce wejście do samochodu, wtedy kobieta zaczęła ją drapać i szarpać. Sprzedawczyni próbowała też zablokować ręką drzwi auta przed zamknięciem, ale złodziejka przytrzasnęła kobiecie rękę. Gdy ekspedientka chroniąc swoje zdrowie zabrała rękę auto odjechało.

Policjanci ustalili tożsamość kobiety i zatrzymali 57-latkę. W piątek z jej udziałem będą wykonywane dalsze czynności procesowe. Kobieta odpowie najprawdopodobniej za kradzież rozbójniczą, za co grozi do 10 lat pozbawienia wolności.

2018-06-29 11:42:02
(fot. Policja)

18 komentarzy

  1. To przez roztargnienie. Sedzia mogl zabrac pieniadze przez roztargnienie a kobieta nie ?

  2. Jaka kradzież rozbojnicza? Zwykła kradzież. Rozbojnicza by była redaktorku gdyby kogoś uderzyła, groziła nożem czy jakkolwiek użyła siły lub zastraszania..

    • Widzimy, że był Pan na miejscu i wie lepiej od rzecznika policji.

      • Rzecznik zawsze bedzie chcial przedstawic to w korzystniejszym swietle dla policji, jako dzienikarze powiniscie byc rzetelni a nie robic przedruk 🙂

    • Panie Nochybanie, a drapanie, szarpanie i przytrzaśnięcie ręki drzwiami to nie siła i zastraszanie???

    • No właśnie użyła siły przyyrzaskując rękę.czytałeś czy eeeetam?

    • Oj Panie „nochybanie” wyraźnie napisane szarpała, drapała i przytrzasnęła rękę jeśli w ręce jeszcze kość złamana lub coś podobnego to ewidentnie mamy rozbój . Przeczytaj zanim zaczniesz ludziom ubliżać to nie boli . A jeśli nie jesteś pewnie to nie możesz napisać że „wydaje Ci się inaczej”, a nie wyzywać od „redaktorków” itp.

    • Ukradła i użyła przemocy wobec sprzedawczyni, wiec to byla kradzież z rozbojem, wiec pobyt w pierdlu ma gwarantowany. Szkoda dziecka, ze wychowuje sie w takiej rodzinie patologicznej. Trzeba teraz sprawdzic,
      czy dziecko nie padalo ofiara przemocy domowej i zrobic wywiad srodowiskowy w sprawie „babci”.

  3. Teraz powinna przejść resocjalizację na dołku pałą po piętach aż przez najbliższy rok będzie się czołgała do sklepu to może się nauczy życia między ludźmi.

  4. I powinna dostac te 10 lat, moze inne zlodziejaszki czegos sie naucza wreszcie! Gdzie byla ochrona sklepu lub centrum? Chociaz pracowalam w obuwniczym i wiem jak to wyglada…

  5. Nie wiem co gorsze , stara baba która nie dorobiła się w życiu i musi na stare lata kraść dziecięce buty czy ta żałosna sprzedawczyni co szarpie się ze złodziejką dziecięcych butów… Żałosne…

    • Chronił swoją własność jemioło

    • Rozumiem ze gdy stara baba przyjdzie krasc do swojego domu to wszystko jej oddasz. Mam nadzieje ze nie jestes facetem, bo nie ma nic gorszego niz taki facet, ktory palcem nie kiwnie i tylko kuli uszy po sobie, bo po co sie mieszac, po co walczyc o swoje. A dla dzielnej pani sprzedawczyni wyrazy uznania.

  6. 57lat- dziecięce buty???to w jakim wieku ona urodziła dziecko????
    Pani Pelagia z kabaretu Tey mogła i to jeszcze ile??

  7. Ona się broniła, bo bała się, że ekspedientka chce ukraść jej auto. A buty – roztargnienie. W ogóle nie wiedziała, że ma na sobie kradzione buty. Stąd napad na ekspedientkę. Teraz potrzebny jest jedynie sędzia, który w to uwierzy i da wyrok uniewinniający. Może akurat złodziejka, przepraszam, wróć, roztargniona kobieta, ma plecy i uda jej się wywinąć.

    • Rozumiem ironie, ale to nie jest zabawne. Znam te kobiete. Gdy byla mlodsza zdobywala pieniadze w nie do konca moralny ale przynajmniej w uczciwy sposob i wszyscy panowie byli z niej zadowoleni. A teraz gdy sie postarzala chodzi do sklepow gdzie nie ma kamer i po prostu kradnie. Ale tym pobiciem to juz sobie nagrabila…

  8. A swoja droga gdybym byla pania sedzia to troche bym sie bala wydawac wyrok skazujacy. Wydajesz wyrok , a potem baba rzuca sie na ciebie i zaczyna cie gryzc i szczypac i mowi, ty stara k…., ja ci dam trzy lata XD

  9. zamknąć PISuarkę

Wiadomości z info112