i ten jakże wymowny tekst na busie „za szybcy i za bezpieczni” trafione w sedno…nie ma co
Krzysiek
Dokładnie, bus bez tacho, bez kagańca, często jeżdżą gowniarze którzy świeżo co odebrali prawo jazdy kat B. A aż się prosi wciskać gaz do dechy w sprinterze co ma 190km i nie ma ogranicznika. A brak tacho pozwala na jazde do upadłego. Kiedy w końcu ktoś pójdzie po rozum do głowy i zajmie się przewozami tego typu?
Adii
Szef powinien też odpowiadac po części za ten wypadek
Jak można puszczać jednego kierowcę na taka trasę
Aby tylko hajs się zgadzał
Booo gdzie puszczać 2 kierowców jakieee to są straty 😀
Właśnie widać!
Gratulacje dla bossa 🙂
R420
Paaaaaaniee a po co 2 kierowców ? Przecie „LYZYNG” sam się nie spłaci
Dajcie spokój tym komentarzom, nikt nikogo do jazdy busami nie zmusza.
ujsa
To nie wina „bossa”, że w trasę puszcza 1 kierowcę. To konieczność dostosowania się do wymagań pasażera, któremu żal dołożenia 10€ od biletu. Jeżdżą tacy za granicę, zarabiają kupę pieniędzy, ale żydzą na busa. Niestety firmy przewpzpwe muszą się dostosować aby przetrwać bo pasażer pojedzie z firmą tańszą o 50zł ale z jedym kierowcą niż miałby dołożyć i bezpiecznie dojechać do celu. 10 lat temu jechalem do NL na sezonówkę, płaciłem 280zł za przejazd. Jakie teraz są ceny przejazdu? 300zł z pl do nl. A koszty 2x wyższe niż 10 lat temu. Patologia.
Były driver
Sam parę lat temu jedzilem jako kierowca na przewozach. 24h w jedną stronę, 4-5 godzin spania i 24h w drugą stronę. Dlaczego nie jeździ dwóch kierowców? Bo blokuje jedno miejsce w dwie strony (150e w plecy) plus druga pensja 600-800 PLN i mamy stratę rzędu 1200 zł na wyjeździe. To jest na prawdę balansowanie na granicy życia i śmierci. Zarówno dla kierowcy jak i pasażerów. Nigdy nie puściłbym nikogo z moich bliskich na wyjazd w takiej formie jako pasażer. Nosił wilk razy kilka….
andrzej
Ja jeżdzę busami z Chełma do Niemiec z http://*************/ i polecam serdecznie. zawsze bezpiecznie, szybko i bez zbednych opóźnień.
i ten jakże wymowny tekst na busie „za szybcy i za bezpieczni” trafione w sedno…nie ma co
Dokładnie, bus bez tacho, bez kagańca, często jeżdżą gowniarze którzy świeżo co odebrali prawo jazdy kat B. A aż się prosi wciskać gaz do dechy w sprinterze co ma 190km i nie ma ogranicznika. A brak tacho pozwala na jazde do upadłego. Kiedy w końcu ktoś pójdzie po rozum do głowy i zajmie się przewozami tego typu?
Szef powinien też odpowiadac po części za ten wypadek
Jak można puszczać jednego kierowcę na taka trasę
Aby tylko hajs się zgadzał
Booo gdzie puszczać 2 kierowców jakieee to są straty 😀
Właśnie widać!
Gratulacje dla bossa 🙂
Paaaaaaniee a po co 2 kierowców ? Przecie „LYZYNG” sam się nie spłaci
Gron-Tour z Werbkowic (LHR)
Dajcie spokój tym komentarzom, nikt nikogo do jazdy busami nie zmusza.
To nie wina „bossa”, że w trasę puszcza 1 kierowcę. To konieczność dostosowania się do wymagań pasażera, któremu żal dołożenia 10€ od biletu. Jeżdżą tacy za granicę, zarabiają kupę pieniędzy, ale żydzą na busa. Niestety firmy przewpzpwe muszą się dostosować aby przetrwać bo pasażer pojedzie z firmą tańszą o 50zł ale z jedym kierowcą niż miałby dołożyć i bezpiecznie dojechać do celu. 10 lat temu jechalem do NL na sezonówkę, płaciłem 280zł za przejazd. Jakie teraz są ceny przejazdu? 300zł z pl do nl. A koszty 2x wyższe niż 10 lat temu. Patologia.
Sam parę lat temu jedzilem jako kierowca na przewozach. 24h w jedną stronę, 4-5 godzin spania i 24h w drugą stronę. Dlaczego nie jeździ dwóch kierowców? Bo blokuje jedno miejsce w dwie strony (150e w plecy) plus druga pensja 600-800 PLN i mamy stratę rzędu 1200 zł na wyjeździe. To jest na prawdę balansowanie na granicy życia i śmierci. Zarówno dla kierowcy jak i pasażerów. Nigdy nie puściłbym nikogo z moich bliskich na wyjazd w takiej formie jako pasażer. Nosił wilk razy kilka….
Ja jeżdzę busami z Chełma do Niemiec z http://*************/ i polecam serdecznie. zawsze bezpiecznie, szybko i bez zbednych opóźnień.