Środa, 24 kwietnia 202424/04/2024
690 680 960
690 680 960

Zderzenie pociągu z karetką na przejeździe kolejowym. Nie żyją dwie osoby (wideo)

W środę po południu w miejscowości Puszczykowo doszło do tragicznego wypadku na przejeździe kolejowym. Nie żyją dwie osoby, trzecia trafiła do szpitala.

23 komentarze

  1. W tym kraju trzeba zakazać poruszania się samochodami.
    Jeżeli nawet kierowca karetki (kierowca zawodowy i dodatkowo przeszkolony na pojazdy uprzywilejowane ) ma problem z ustąpieniem pierwszeństwa pociągowi na strzeżonym przejeździe to już nie wiem jak to skomentować.

    • Jak nie wiesz , to pisze się : ” Bez komentarza ” .

      • napisałem, że:
        „W tym kraju trzeba zakazać poruszania się samochodami.” bo to jedyna recepta. Jeżeli nie można podnieść wysokości mandatów 10-krotnie, żeby chronić normalnych ludzi przed idiotami na drodze.

    • Franio jak nie wiesz jak to nie komentuj i przestań się tu kompromitować. Poszukaj lepiej kolegów na placu zabaw i z nimi się pobaw wyjdzie Ci to na dobre

      • Wolałbym przebywać na placu zabaw, niż pośród idiotów na drodze. Ale niestety jestem zmuszony poruszać się z tymi, których bronisz na wspólnej drodze.

        • Arkadius Krokodilus

          No tak, skoro rodzice zmuszają Cię do jazdy z nimi to nie masz wyjścia, tylko dlaczego nazywasz ich idiotami?

      • Kompromitacja to jest przyglądanie się jak pociąg wjeżdża w zaparkowany na przejeździe kolejowym pojazd. Na przejściu zaparkujesz. Pieszy ominie.
        Na przejeździe rowerowym zaparkujesz. Rowerzysta ominie.
        Na autostradzie zaparkujesz. Kierowca ominie*. *Chyba, że zajmuje się innymi sprawami niż kierowanie autem.
        Na przejeździe kolejowym zaparkujesz. Maszynista nie ominie.

  2. Boze kochany…. co on nie widział? 🙁 🙁

  3. pytanie czy jechali na sygnałach do interwencji czy kierowca po prostu olał przepisy?

    • Nie jechał na sygnałach, tylko po chorego, którego mieli przetransportować. Był na przejeździe jak zaczęły rogatki się zamykać i próbował ustawić się równolegle do torów. Nie udało się.

      Tylko po jakiego ch… on manewrował??? Przecież wali się w rogatki, bo tak są skonstruowane, że mają się wyłamać. Tego nie rozumiem, pomijając fakt, dlaczego zignorował sygnalizację i wjechał?

  4. WINCYJ DZBANÓW, WINCYJ DZBANÓW.

  5. Znowu było „oj tam, zdążę”.

  6. Abstrachując od tego jak się ta karetka dostała na torowisko ,to według świadków stała tam ok 40 sek zanim nadjechał pociag i doszlo do tragedi …pytam się wiec ,kto siedział za kierownicą tej karetki ? bo to na pewno nie był czlowiek z prawidlowo ukształtowanym instynktem samozachowawczym …przecież każdy normalny kierowca ,po prostu ruszył bo do przodu ,bo „szlabany kolejowe ” to kawałek rury ,który odpada po delikatnym nawet zahaczeniu i nie stanowi żadnej bariery dla samochodu …pytam się wiec dlaczego kierowca karetki po prostu nie ruszył i nie „staranował ” tych zapór ?

  7. mniejsza o to jak i dlaczego kierowca znalazł się pomiedzy zamknietymi zaporami …pytanie brzmi dlaczego nie ruszył ,kiedy widział za zaraz nadjedzie pociag ? według świadków zanim doszło do tragedi ,czyli zderzenia z pociągiem ,karetka stała tam ok 40 sek …dlaczego kierowca po prostu nie ruszył ? przecież te „zapory ” rozpadają sie po lekki zahaczeniu samochodem , i nie stanowia żadnej fizycznej przeszkody dla auta

  8. Ja zupełnie nie rozumiem dlaczego pociąg nie zatrzymał się skoro widział że na torach stoi karetka , od czego są hamulce w pociągu ja się pytam. Zapewne maszynista z konduktorami grał w karty a pociąg zasuwał na automacie

    • Oj Wiesiek Wiesiek, masz poczucie humoru. 🙂 No chyba że to nie jest poczucie humoru, tylko rażąca głupota…

  9. stary szybki i wściekły

    Może trudno to wszystko zrozumieć . Patrzymy na to zdarzenie zupełnie na chłodno, z daleka, skąd wiecie co czuje kierowca, kiedy przed nosem zamyka się szlaban? Dochodzi efekt paniki, nie każdy potrafi sobie z tym poradzić. Poszukajcie w internecie, mnóstwo jest podobnych przypadków , kierowcy w ciężarówkach stawali między zaporami aby ich nie zniszczyć i dawali znaki maszyniście aby hamował.

  10. przecież to proste?

    A dlaczego szlabany nie są w takiej odległości od torów, żeby nawet ciężarówka się zmieściła w razie zamknięcia?

Z kraju