Środa, 24 kwietnia 202424/04/2024
690 680 960
690 680 960

Zderzenie mercedesa z oplem na rondzie przy Makro. Jedno z aut wjechało na barierę

Kolejny kierowca wjeżdżając na znane z licznych zdarzeń rondo, nie zastosował się do obowiązujących znaków. Tym samym doprowadził do zderzenia z prawidłowo jadącym pojazdem.

27 komentarzy

  1. Kolejny ślepy. Zatrzymać PJ i na badania do okulisty.

    • Mariusz Tatary 2

      To na pewno pedalarz. Dzisiaj pada i zimno – dlatego pojechał samochodem. Ale rowerzysta za kierownicą samochodu to nadal rowerzysta, czyli najgłupsza i najniebezpieczniejsza grupa na drogach.

  2. Ja nie wiem, czy Makro płaci władzom miasta i Zarządowi Dróg i Mostów, żeby nie przebudowywać skrzyżowania?
    Co chwilę wypadek/stłuczka i darmowa reklama dla tej firmy.
    Proponuję spytać wyżej wymienionych czy mają jakieś plany co do zmiany organizacji ruchu na rondzie, bo jak widać potrzeba jest.
    Nieistotne czy skrzyżowanie jest łatwe czy trudne, jeżeli dochodzi na nim do wypadków to znaczy, że trzeba je przeprojektować.

    • Nie jest trudne i nic nie trzeba przebudowywać, a nauczyć się znaków i przede wszystkim patrzenia się na nie bo one nie stoją dla ozdoby.

    • Tysiące pojazdów przejeżdża te skrzyżowanie bezpiecznie. To, że jakiś matoł drogowy nie radzi sobie w ruchu drogowym ma oznaczać, że miasto ma wydać parę milionów na kolejną sygnalizację świetlną? Czy wszystkie skrzyżowania w mieście maja być bezkolizyjne?

      • Nawet te skrzyżowania, gdzie postawiono sygnalizację nie stają się bezpieczniejsze, bo zawsze jakiś głupi gamoń się trafi, który i sygnalizację jest w stanie zignorować. Najlepszy przykład to rondo z najdłuższą w tym mieście nazwą (do niedawna najdłuższa nazwa ronda w kraju) – 27 Wołyńskiej Dywizji Piechoty Armii Krajowej… sygnalizacja jest, dzwon za dzwonem też.

    • „Nieistotne czy skrzyżowanie jest łatwe czy trudne, jeżeli dochodzi na nim do wypadków to znaczy, że trzeba je przeprojektować.”

      Jeśli dochodzi do wypadków, to oznacza , że sprawcy nie potrafią jeździć i nie powinni posiadać prawa jazdy.

      • Ok, to nie róbmy nic. Następnym razem niech ktoś wjedzie w Ciebie. Co z tego, że jeździsz prawidłowo i że będziesz mieć rację?
        Jeżeli matoły sobie nie radzą z tym skrzyżowaniem, trzeba je przebudować tak, żeby sobie z nim radzili.
        Dzięki temu uniknie się niepotrzebnych kosztów i ofiar.

        • Zabierać prawa jazdy to jedyne i bezpieczne wyjście, a nie przebudowy aby dalej kaleki wymuszały.

    • W jakim celu są postawione znaki drogowe??? Po to by na nie patrzeć i odpowiednio interpretować. Nie pomoże żadna przebudowa,żadna sygnalizacja świetlna jeżeli zamiast mózgu sieczka..

  3. I handlowa niedziela poszła w pi…….
    Lkr czy Lop ?

  4. Wot i gieniusz-akrobata, do cyrku z takim, a nie na drogi!

  5. Co ma Makro do przebudowy ronda …… ?

  6. zxcv 99 proponuję żebyś przebudował to skrzyżowanie hehe …

  7. Skrzyżowanie jest dobrze oznakowane. Wjazdy od Witosa STOP – stosuje się do tego jakieś 20% przejeżdżających. Od Makro i DMM jest ustąp pierwszeństwa. Co jest nie tak w tym oznaczeniu? Chyba, że ustąp zastąpić STOP.

    • Oznakowanie jest dobre, choć uważam, że na wszystkich wlotach wystarczyłby znak ustąp pierwszeństwa. Problemem są kierowcy, którzy nie patrzą na oznakowanie i wjeżdżają bo myślą, że mają pierwszeństwo. Najczęściej nic nie myślą tylko jadą.

  8. „znaki są – jesteśmy kryci”

    • mikichyba nie wszystko ok? Znaki wynikają z uwarunkowania przepisami. I do tego się mają stosować uczestnicy ruchu. Jak mają z tym problem to MPK czeka.

  9. Tommi …z oznaczenim jest wszystko w porzadku ….tylko ludzie za kierownicą upośledzeni

  10. Bialystok to był.U nich nie ma takich duzych rond z 3 pasami.

Z kraju