Lubelska policyjna grupa „Speed” funkcjonuje już rok. Od początku funkcjonowania policjanci skontrolowali blisko 40 tys. pojazdów i zatrzymali niemal 1,5 tysiąca praw jazydy.
A kliedy powstanie grupa od srajfoniarzy, cyklistów i pieszych. Tutaj to by było kasy dla państwa. No, ale najlepiej ścigać tych co rzucają się w oczy. Ale czy oni są najgroźniejsi?
Dhsv
Oczekujesz inteligencji od policji?
Stefanek
Ile, ile piniendzy wskoczyło do skarbonki państwowej ?
W całej Polsce czy tylko w Lubelskim ?
Franio
1 fotoradar zrobi więcej zdjęć w tydzień. Nie twierdzę, że grupa prędkość nie jest potrzebna, bo jest, bardzo jest potrzebna.
Ale ile żyć ludzkich dało by się uratować gdyby policjantom pomagały systemy automatyczne. To byłyby setki zabitych i tysiące ciężko rannych osób – w większości kierujących oraz pasażerów samochodów, ale także trochę pieszych czy rowerzystów.
Dhsv
Statystycznie fotoradary nie poprawiają bezpieczeństwa. Odebranie fotoradarów strażom miejskim nie pogorszyło bezpieczeństwa. Jedynie co to zmniejszyło poziom opresji na kierowców. A to niektorych boli. Oj boli.
Miet
grupa SPEED zarabia kasę w specjalnych miejscach do tego przeznaczonych np. dwupasmówka z ograniczeniem do 50km/h gdzie nie ma nawet przejścia dla pieszych
szkoda się wypowiadać o DROGÓWCE – tam inteligentów nie zatrudniają
Grzech
Jak zawsze chodzi o kasę. Przy obecnych stawkach mandatu można przekraczać prędkości bez większego bólu.
Ci sami kierowcy, którzy w Polsce mają przepisy gdzieś, jak tylko przekroczą granice są największymi zawalidrogami na drogach. Tam wysokość mandatów robi swoje.
Dhsv
Statystyki mówią co innego. Ładnie tak kłamać?
Grzech
Nigdy nie jest ładnie kłamać. Ale oświeć mnie co to za statystyki ?
jj
a ile % tych zabranych praw jazdy było na ulubionym odcinku grupy Speed na Al. Solidarności?
yogi40
najwięcej ! ale tam jest przecież bardzo niebezpiecznie, dlatego na 3 pasach jest 50km/h. Pewnie dzieci z pobliskiego przedszkola lubią pobiegać po pasach 🙂
Kuba.
Też jestem ciekawy.
Jak tam przy „50” jadę „70”, to czuje się jak ślimak na wyścigach chartów.
Prędkość projektowa to chyba 110… jak dla ekspresówki.
Przejść dla pieszych, a nawet skrzyżowań na jednym poziomie brak.
sofa
ale 1400 z tych 1450 dalej jeździ jak gdyby nigdy nic. Plus jest taki ze juz wolniej.
2020
Do redakcji, chyba od 2019r. ?
„Od momentu powstania grupy do 18 lipca 2020 roku mundurowi skontrolowali blisko 40 tys. pojazdów”
redakcja
Tekst jest o tym że mija rok. A co jest w zdaniu? „Od momentu powstania grupy do 18 lipca 2020″ – to chyba rok prawda 🙂 ? Skoro piszemy w lipcu, a piszemy, że działa rok, to znaczy, że grupa powstała w lipcu 2019 ;).
nieKrytyKrytyk
a Ile z tych praw było zabrane po tym jak policjant złamał przepis przekroczenia prędkości o 50 w zabudowanym?? czy ich to nie dotyczy, jeżeli ich nie dotyczy proszę mi pokazać paragraf gdzie jest napisane że akurat ten przepis ich nie dotyczy, mają fotoradary mają radary ręczne, no ale najlepiej siąść na plecach podganiać i potem kwity zabrać. *** nie policja. ACAB!!!! a tak poza tym to frampolskie psiaki zrobili by sobie porządek w Nissanie bo to strach patrzeć i słuchać jak on rusza i hamuje, ale to zwykłemu kowalskiemu dowód zatrzymają, im nie można, oni gratami wprowadzają bezpieczeństwo, klocków brak wał się tłucze, ale jeszcze z 30 mandatów wypiszą. TFU!!
vinyl
(ok)1500: 395 dni = 4,1….. dziennie. Teraz pytanie, czy jest się czym chwalić ??
vinyl
poprawka 1500:365dni = 4,1…..(literówka) i ponawiam pytanie, czy jest się czym chwalić ??
A kliedy powstanie grupa od srajfoniarzy, cyklistów i pieszych. Tutaj to by było kasy dla państwa. No, ale najlepiej ścigać tych co rzucają się w oczy. Ale czy oni są najgroźniejsi?
Oczekujesz inteligencji od policji?
Ile, ile piniendzy wskoczyło do skarbonki państwowej ?
W całej Polsce czy tylko w Lubelskim ?
1 fotoradar zrobi więcej zdjęć w tydzień. Nie twierdzę, że grupa prędkość nie jest potrzebna, bo jest, bardzo jest potrzebna.
Ale ile żyć ludzkich dało by się uratować gdyby policjantom pomagały systemy automatyczne. To byłyby setki zabitych i tysiące ciężko rannych osób – w większości kierujących oraz pasażerów samochodów, ale także trochę pieszych czy rowerzystów.
Statystycznie fotoradary nie poprawiają bezpieczeństwa. Odebranie fotoradarów strażom miejskim nie pogorszyło bezpieczeństwa. Jedynie co to zmniejszyło poziom opresji na kierowców. A to niektorych boli. Oj boli.
grupa SPEED zarabia kasę w specjalnych miejscach do tego przeznaczonych np. dwupasmówka z ograniczeniem do 50km/h gdzie nie ma nawet przejścia dla pieszych
szkoda się wypowiadać o DROGÓWCE – tam inteligentów nie zatrudniają
Jak zawsze chodzi o kasę. Przy obecnych stawkach mandatu można przekraczać prędkości bez większego bólu.
Ci sami kierowcy, którzy w Polsce mają przepisy gdzieś, jak tylko przekroczą granice są największymi zawalidrogami na drogach. Tam wysokość mandatów robi swoje.
Statystyki mówią co innego. Ładnie tak kłamać?
Nigdy nie jest ładnie kłamać. Ale oświeć mnie co to za statystyki ?
a ile % tych zabranych praw jazdy było na ulubionym odcinku grupy Speed na Al. Solidarności?
najwięcej ! ale tam jest przecież bardzo niebezpiecznie, dlatego na 3 pasach jest 50km/h. Pewnie dzieci z pobliskiego przedszkola lubią pobiegać po pasach 🙂
Też jestem ciekawy.
Jak tam przy „50” jadę „70”, to czuje się jak ślimak na wyścigach chartów.
Prędkość projektowa to chyba 110… jak dla ekspresówki.
Przejść dla pieszych, a nawet skrzyżowań na jednym poziomie brak.
ale 1400 z tych 1450 dalej jeździ jak gdyby nigdy nic. Plus jest taki ze juz wolniej.
Do redakcji, chyba od 2019r. ?
„Od momentu powstania grupy do 18 lipca 2020 roku mundurowi skontrolowali blisko 40 tys. pojazdów”
Tekst jest o tym że mija rok. A co jest w zdaniu? „Od momentu powstania grupy do 18 lipca 2020″ – to chyba rok prawda 🙂 ? Skoro piszemy w lipcu, a piszemy, że działa rok, to znaczy, że grupa powstała w lipcu 2019 ;).
a Ile z tych praw było zabrane po tym jak policjant złamał przepis przekroczenia prędkości o 50 w zabudowanym?? czy ich to nie dotyczy, jeżeli ich nie dotyczy proszę mi pokazać paragraf gdzie jest napisane że akurat ten przepis ich nie dotyczy, mają fotoradary mają radary ręczne, no ale najlepiej siąść na plecach podganiać i potem kwity zabrać. *** nie policja. ACAB!!!! a tak poza tym to frampolskie psiaki zrobili by sobie porządek w Nissanie bo to strach patrzeć i słuchać jak on rusza i hamuje, ale to zwykłemu kowalskiemu dowód zatrzymają, im nie można, oni gratami wprowadzają bezpieczeństwo, klocków brak wał się tłucze, ale jeszcze z 30 mandatów wypiszą. TFU!!
(ok)1500: 395 dni = 4,1….. dziennie. Teraz pytanie, czy jest się czym chwalić ??
poprawka 1500:365dni = 4,1…..(literówka) i ponawiam pytanie, czy jest się czym chwalić ??