Chyba nigdy nie zrozumiem jak tak trzeba zapier***** albo w jak ch****** stanie musi być samochód żeby wypaść tam drogi… Najlepsze ze przynajmniej raz w tygodniu cis tak się dzieje a kierowcy nie potrafią wyciągnąć z tego konsekwencji.
Winą rannych wypadków jest to że za długo siedzi się w łazience albo na klopie , nie dając na to poprawki przy nastawianiu budzika , a potem tak się zapie…la do roboty . Wystarczy przestawić budzik o 15 min wstecz i spokojnie dojechać do pracy .
Mietek
Konsekwencji? Raczej wniosków. Konsekwencje wyciągnie policja a na miejscu zdarzenia już je poniósł posiadacz pojazdu i jeszcze poniesie, zasilając stosowną kwotą mandatu budżet państwa
Stu dwunasty niedorzecznik
A jak się czuje szanowny słup, czeka na wymianę, czy posłuży następnemu miszczowi?
Ja
Mam bmw silniczek v8. Wy mi pier… że jestem złym kierowcą bo mam bmw. Ale ja pomimo tylniego napędu i blisko 300 koni codziennie pokonuje ten łuk i auto jeździ dalej. Ten mistrz kierownicy pewnie jest jednym z najmądrzejszych tutaj komentatorów co to nie on itp itd. i co? Przedni napęd, pewnie 1.8 i buuum. Nie potrzebował audi, bmw ani kobiety za kierownicę wpuszczać
lbn
To nie wina kierowcy! Ten łuk drogi jest źle wyprofilowany! Pomijam fakt, że latarnie są ustawiane zbyt blisko jezdni
🙂 🙂
Janek
No jasne to wina drogi jak by jechał 50 km/h to i tak by go wynioslo latarnie też za blisko powinny stać 10 metrów od drogi żeby trawnik oswietlac
Niedorzecznik prasowy Miasta Inspiracji
Zdecydowanie nie zgadzam się z moim kształconym przedmówcą co do 10 metrowej odległości jakiegokolwiek słupa od jezdni!!!
Wieloletnie obserwacje durni za kierownicami podpowiada, że i 50 metrów było by za mało.
To samo dotyczy filarów wiaduktu, oraz wszelkich rowów i przepustów.
O leniwych drogowcach, którzy nie posypują na czas – tym razem nawet nie wspomnę.
Ja
Źle wyprofilowany 🙂 a może wina Tuska?
Stu dwunasty niedorzecznik
Do tego co wymieniłeś dodałby jeszcze zbyt wąskie jezdnie – powinny być szerokości pasa startowego naszego Aiport’u. W każdą stronę.
Kielbasa
O to chodzilo! Przyjemne info z rana.
moher na emeryturze
Taaa, to dopiero 7 rano, ciekawe na ile słupów „zamachną” się do wieczora.
Przypominam, że filar wiaduktu na Diamentowej nie był dawno w użyciu.
Ciekawy
Ciekawe w jakim stanie miał amortyzatory? Bo opony mocno sfatygowane.
boll
ciekawe ile jeszcze prez.,ydent miasta,z bedzie czekal na wprowadzenie np tam swiateł?? albo zrobienie kilka znakow czarny punkt i swiecacego ledowego znaku zwolnij wypadki albo jakiegos spowalniacza i stopy … czy dopiero jak zginie jakis partyijniak albo syn kogos to zmienia.. wypadki co kilka dni ,,.. ile idzie na badania i sluzbe zdrowia dla pacjentow z tych wypadkow……………….???????????????????????/ juz dawno powiiniiscie cos z tym zrobic … jak nie ma sie kkto tym zajadz to moze zrobimy telewizje i zglosimy wyzej wtedy ktos ruszy swoja d…
Taaa
Ja bym zrobił rondo i poza tym gdyby nie zabrali toru to by nie musiał szybko jeździć po mieście.
boll
POSTAWIC WYRAZNE LEDOWEE STOP ZROBIC SPOWALNIACZ NA ASFALCIE I Z GLOWY KTO POPIERA??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? A CI KTORZY NIE POPIERAJA UDAJA SIE ZA MISTRZOW KIEROWNICY TYLKO POZNIEJ NIE CH NIE BECZA JAK GDZIES ZAWISNA ..
jerbie
,Boll-i cię łepetyna, to lecz się albo wylecz kaca. Jak nie umiesz jeździć to dla dobra normalnych kierowców siedź w domu.
Grzesiek
To nie jest „słup latarni”, a strunobetonowy, kotwiony słup trakcyjny. Słup latarni (ten nowszy, pusty w środku) złożyłby się od takiego uderzenia wpół i skutki wypadku byłyby zgoła inne. Kotwiony, zbrojony słup trakcji trolejbusowej nie przesunął się nawet o centymetr. Także sformułowanie w artykule „słup latarni” jest co najmniej nierzetelne.
Lollll
Czyli, że słupy trakcyjne są lepsze, bo idioto odporne. tylko te łuki źle wyprofilowane i ciągle zasypiający drogowcy co nie posypali.
A może tzw. inne czynności seksualne wykonywane w czasie jazdy?
Xor
To nie jest strunobetonowy (wirowany) slup, tylko konstrukcja 100% stalowa produkcji KromissBis. Wirowance masz na np na Orkana.
Xor
Poza tym zerdzie wirowane tez sa puste w srodku znafco…
hehe
hehe, tak to się kończy jak się na slickach zapier* po deszczu.
Xor
Okolice diamentowa/krochmalna/wrotkowska to jakis lubelski czarny punkt. Ludziom odbiera w tych miejscach rozum. Nie wiem qwa, moze jaka zyla wodna czy co? Popatrzcie jaka ta latarnia juz obita, nastepna tez ze o filarach wiaduktu nie wspomne… poprostu za szeroko i zbyt rowno. Cebulaki nie przyzwyczajone do lepszej nawierzchni i jak zobacza to zap…ją. serio, nawet 18-letnim samochodem (tyle ze sprawnym i na calych oponach) jadac tamtedy 70 nawet w deszczu nie odczuwam tego luku, pomijajac fakt ze to i tak duzo za szybko niz mozna w tym miejscu jechac. To ile trzeba zapitalac zeby tak ponioslo? Po stanie renowki i porozrzucanych czesciach mniemam, ze lekko setką probowal pokonac zakret…
lol
Metalowy słup latarni? Co wy tam palicie w redakcji? To żelbetonowy słup trakcyjny…
Zapewne żelbeton 🙂 Warto zrobić sobie tam wycieczkę 😀 betonowe to są bloczki dookoła słupa, reszta jest metalowa gwoli ścisłości. Odradzamy palenie bo niezdrowe 😀
Chyba nigdy nie zrozumiem jak tak trzeba zapier***** albo w jak ch****** stanie musi być samochód żeby wypaść tam drogi… Najlepsze ze przynajmniej raz w tygodniu cis tak się dzieje a kierowcy nie potrafią wyciągnąć z tego konsekwencji.
Winą rannych wypadków jest to że za długo siedzi się w łazience albo na klopie , nie dając na to poprawki przy nastawianiu budzika , a potem tak się zapie…la do roboty . Wystarczy przestawić budzik o 15 min wstecz i spokojnie dojechać do pracy .
Konsekwencji? Raczej wniosków. Konsekwencje wyciągnie policja a na miejscu zdarzenia już je poniósł posiadacz pojazdu i jeszcze poniesie, zasilając stosowną kwotą mandatu budżet państwa
A jak się czuje szanowny słup, czeka na wymianę, czy posłuży następnemu miszczowi?
Mam bmw silniczek v8. Wy mi pier… że jestem złym kierowcą bo mam bmw. Ale ja pomimo tylniego napędu i blisko 300 koni codziennie pokonuje ten łuk i auto jeździ dalej. Ten mistrz kierownicy pewnie jest jednym z najmądrzejszych tutaj komentatorów co to nie on itp itd. i co? Przedni napęd, pewnie 1.8 i buuum. Nie potrzebował audi, bmw ani kobiety za kierownicę wpuszczać
To nie wina kierowcy! Ten łuk drogi jest źle wyprofilowany! Pomijam fakt, że latarnie są ustawiane zbyt blisko jezdni
🙂 🙂
No jasne to wina drogi jak by jechał 50 km/h to i tak by go wynioslo latarnie też za blisko powinny stać 10 metrów od drogi żeby trawnik oswietlac
Zdecydowanie nie zgadzam się z moim kształconym przedmówcą co do 10 metrowej odległości jakiegokolwiek słupa od jezdni!!!
Wieloletnie obserwacje durni za kierownicami podpowiada, że i 50 metrów było by za mało.
To samo dotyczy filarów wiaduktu, oraz wszelkich rowów i przepustów.
O leniwych drogowcach, którzy nie posypują na czas – tym razem nawet nie wspomnę.
Źle wyprofilowany 🙂 a może wina Tuska?
Do tego co wymieniłeś dodałby jeszcze zbyt wąskie jezdnie – powinny być szerokości pasa startowego naszego Aiport’u. W każdą stronę.
O to chodzilo! Przyjemne info z rana.
Taaa, to dopiero 7 rano, ciekawe na ile słupów „zamachną” się do wieczora.
Przypominam, że filar wiaduktu na Diamentowej nie był dawno w użyciu.
Ciekawe w jakim stanie miał amortyzatory? Bo opony mocno sfatygowane.
ciekawe ile jeszcze prez.,ydent miasta,z bedzie czekal na wprowadzenie np tam swiateł?? albo zrobienie kilka znakow czarny punkt i swiecacego ledowego znaku zwolnij wypadki albo jakiegos spowalniacza i stopy … czy dopiero jak zginie jakis partyijniak albo syn kogos to zmienia.. wypadki co kilka dni ,,.. ile idzie na badania i sluzbe zdrowia dla pacjentow z tych wypadkow……………….???????????????????????/ juz dawno powiiniiscie cos z tym zrobic … jak nie ma sie kkto tym zajadz to moze zrobimy telewizje i zglosimy wyzej wtedy ktos ruszy swoja d…
Ja bym zrobił rondo i poza tym gdyby nie zabrali toru to by nie musiał szybko jeździć po mieście.
POSTAWIC WYRAZNE LEDOWEE STOP ZROBIC SPOWALNIACZ NA ASFALCIE I Z GLOWY KTO POPIERA??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? A CI KTORZY NIE POPIERAJA UDAJA SIE ZA MISTRZOW KIEROWNICY TYLKO POZNIEJ NIE CH NIE BECZA JAK GDZIES ZAWISNA ..
,Boll-i cię łepetyna, to lecz się albo wylecz kaca. Jak nie umiesz jeździć to dla dobra normalnych kierowców siedź w domu.
To nie jest „słup latarni”, a strunobetonowy, kotwiony słup trakcyjny. Słup latarni (ten nowszy, pusty w środku) złożyłby się od takiego uderzenia wpół i skutki wypadku byłyby zgoła inne. Kotwiony, zbrojony słup trakcji trolejbusowej nie przesunął się nawet o centymetr. Także sformułowanie w artykule „słup latarni” jest co najmniej nierzetelne.
Czyli, że słupy trakcyjne są lepsze, bo idioto odporne. tylko te łuki źle wyprofilowane i ciągle zasypiający drogowcy co nie posypali.
A może tzw. inne czynności seksualne wykonywane w czasie jazdy?
To nie jest strunobetonowy (wirowany) slup, tylko konstrukcja 100% stalowa produkcji KromissBis. Wirowance masz na np na Orkana.
Poza tym zerdzie wirowane tez sa puste w srodku znafco…
hehe, tak to się kończy jak się na slickach zapier* po deszczu.
Okolice diamentowa/krochmalna/wrotkowska to jakis lubelski czarny punkt. Ludziom odbiera w tych miejscach rozum. Nie wiem qwa, moze jaka zyla wodna czy co? Popatrzcie jaka ta latarnia juz obita, nastepna tez ze o filarach wiaduktu nie wspomne… poprostu za szeroko i zbyt rowno. Cebulaki nie przyzwyczajone do lepszej nawierzchni i jak zobacza to zap…ją. serio, nawet 18-letnim samochodem (tyle ze sprawnym i na calych oponach) jadac tamtedy 70 nawet w deszczu nie odczuwam tego luku, pomijajac fakt ze to i tak duzo za szybko niz mozna w tym miejscu jechac. To ile trzeba zapitalac zeby tak ponioslo? Po stanie renowki i porozrzucanych czesciach mniemam, ze lekko setką probowal pokonac zakret…
Metalowy słup latarni? Co wy tam palicie w redakcji? To żelbetonowy słup trakcyjny…
Zapewne żelbeton 🙂 Warto zrobić sobie tam wycieczkę 😀 betonowe to są bloczki dookoła słupa, reszta jest metalowa gwoli ścisłości. Odradzamy palenie bo niezdrowe 😀
Nastepny znawca tematu. Sam jestes zelbetowy !