Utrudnienia w ruchu w rejonie remontowanego wiaduktu kolejowego na ul. Janowskiej miały potrwać dwa dni, prace jednak wydłużą się do poniedziałku. Będzie tam obowiązywała tymczasowa organizacja ruchu.
O jakieś kolejne 5 lat ?? A kiedy kiedy rozpoczną naprawy gwarancyjne ??
Witek
No właśnie to są naprawy gwarancyjne ?
okowita
odezwał się szlabanik
war 321
fajnarobota gratulacje,bylo wysadzic dynamitem postawic nowy w ciagu pol roku.
.;
tego już się nie da komentować !
Obiektywny
Oni tak remontują , jeden kończą remont to zaczynaja ten który był na poczatku remontowany i tak w koło , naprawa , naprawa gwarantacyjna i znowu naprawa , fajna robota.
PKP do przewidzenia
Do poniedziałku, ale ciekawe którego roku? 😉
cream
😀
żałosne
bez komentarza
Ja
Ja tam czekam na kolejne zmiany pod wiaduktem od strony Diamentowej. Koniecznie bez żadnych odblasków/migających światełek, ze skierowaniem wszystkich na jeden pas lub najlepiej dwóch tylko po połowie, celowo bez tymczasowych pomarańczowych pasów, na zasadzie walki o przetrwanie. Czyli jak dotychczas 🙂
Kuba
To jest ten remont, który miał się skończyć na początku 2019 roku…
Ten sam, który szef PKP PLK obiecywał, jeszcze w sierpniu 2020 roku, zakończyć przed październikiem 2020 roku na tyle, żeby zniknęły wszystkie utrudnienia ruchu pod wiaduktami.
Jak widać mroźna jesień i pierwsze opady śniegu już we wrześniu pokrzyżowały ambitne plany PKP.
Siła wyższa.
mieszkaniec
hehehe cyrku ciąg dalszy ..ale nie napisali do którego poniedziałku…. pewnie 2030 roku;)
O jakieś kolejne 5 lat ?? A kiedy kiedy rozpoczną naprawy gwarancyjne ??
No właśnie to są naprawy gwarancyjne ?
odezwał się szlabanik
fajnarobota gratulacje,bylo wysadzic dynamitem postawic nowy w ciagu pol roku.
tego już się nie da komentować !
Oni tak remontują , jeden kończą remont to zaczynaja ten który był na poczatku remontowany i tak w koło , naprawa , naprawa gwarantacyjna i znowu naprawa , fajna robota.
Do poniedziałku, ale ciekawe którego roku? 😉
😀
bez komentarza
Ja tam czekam na kolejne zmiany pod wiaduktem od strony Diamentowej. Koniecznie bez żadnych odblasków/migających światełek, ze skierowaniem wszystkich na jeden pas lub najlepiej dwóch tylko po połowie, celowo bez tymczasowych pomarańczowych pasów, na zasadzie walki o przetrwanie. Czyli jak dotychczas 🙂
To jest ten remont, który miał się skończyć na początku 2019 roku…
Ten sam, który szef PKP PLK obiecywał, jeszcze w sierpniu 2020 roku, zakończyć przed październikiem 2020 roku na tyle, żeby zniknęły wszystkie utrudnienia ruchu pod wiaduktami.
Jak widać mroźna jesień i pierwsze opady śniegu już we wrześniu pokrzyżowały ambitne plany PKP.
Siła wyższa.
hehehe cyrku ciąg dalszy ..ale nie napisali do którego poniedziałku…. pewnie 2030 roku;)