Wjechała pod prąd na obwodnicę, czołowo zderzyła się z audi. Kilkudziesięciominutowa akcja ratunkowa (zdjęcia)

Po raz kolejny wjechanie pod prąd na drogę szybkiego ruchu doprowadziło do groźnego w skutkach wypadku. Ranne zostały trzy osoby. Ich uwalnianie z rozbitych pojazdów trwało kilkadziesiąt minut.

73 komentarze

  1. Na wjazdach pod prąd na obwodnicy powinny być kolce ustawione.

    • Zgadzam się. Powinny wysuwać się także, gdy ktoś przeoczy po raz 2 czy 3 ostrzeżenie o tym, że porusza się zbyt szybko, lub nie zachowuje odpowiedniego odstępu.
      Wjazdy pod prąd zdarzają się rzadko, i takie kolczatki żeby się nie zastały, można wykorzystywać także do „upominania” o innych wykroczeniach.

    • ja rozumiem, że jak się jedzie od Konopnicy i na skrzyżowaniu z Jana Pawła chce się skręcić w lewo do Salonu Citroena i Mazdy to można się tam pomylić, bo jest narysowane coś w rodzaju wysepki…a trzeba jeszcze dalej słupy objechać…juz nieraz widziałam że ktoś chciał pod prąd te 20m przejechać…ale na wjeździe na dwupasmówkę….to nie ma się jak pomylić…

      • a jednak dała radę się pomylić… Mnie martwi inna sprawa bo pomylić każdemu może się zdarzyć ale że się nie zorientowała że grzeje pod prąd i nie tą stroną…? to już wyczyn… albo totalny brak rozumu…

  2. Jakim trzeba być dyrniem i jołopem aby wjechać pod prąd…!!!

    • ja też nie rozumiem, przecież to od razu widać że coś jest nie tak, nie oddawać prawka spowrotem

    • A od kiedy biała farba na jezdni, kolorowa farba na znakach pionowych, czy przepisy ogólne ruchu mają jakąś moc? RS ma rację. Kolce przy wjeździe pod prąd, bariery żelbetowe w miejscach linii ciągłych, słupki na chodnikach, wysuwane się stalowe słupy w momencie wystawienia stopy przez pieszego za krawężnik itp.

      • I jeszcze biały kaftanik i oraz pokój bez klamek dla frania i mamy pełnię szczęścia 😉

      • Poszedłbym dalej Ustawił gniazda karabinów maszynowych i stanowiska RPG, jakby dzban sforsował ogień karabinów maszynowych. A jakby nawet przeżył ostrzał z RPG, to na koniec ustawiłbym automatyczne miotocze ognia. Przy takim zabezpieczeniu nie sądze by się ktoś przedarł i jechał pod prąd.

  3. Nie ma wyjścia. Za znakami mi zakazu wjazdu należy montować kolczatki ktore iniemozliwia jade pod prad.

  4. Ludzie, tam są ciągłe linie! Nie da się po prostu wjechać pod prąd. Jedynym wytłumaczeniem jest albo totalny brak znajomości przepisów ruchu drogowego, albo celowe działanie.

    • No i co te linie sprawiają? Oczywiście, że się da. Chociaż trzeba się postarać. Jak ktoś rzadko widuje rondo – wystarczy pomylić zjazdy.

      • W radiu mówili, że kobieta jechała od strony Chełma. Tam nie ma ronda przed wjazdem na S12 tylko ciągła linia przez kilka kilometrów.

  5. Ehh, chyba trzeba będzie wyprowadzić czołg z garażu i zacząć nim jeździć do pracy.
    Jazda pod prąd w najmniej odpowiednim miejscu zaczyna się robić jakąś plagą ale taki jest skutek jak ktoś prawo jazdy znalazł w chipsach.

  6. Dalej nauka jazdy niech będzie z prędkościami 30km/h wyłącznie po mieście i wioskach to kretyn jak wjedzie na obwodnicę czy autostradę to malpi rozum wchodzi.

  7. Akacja ratunkowa? Ktoś czyta te wypociny przed opublikowaniem, czy aby szybciej?

    • A co jest niejasne dla szanownej Czytelniczki/Czytelnika w słowa „akcja ratunkowa”? Coś wytłumaczyć?
      Mniej jadu zalecamy w wypowiedziach.

  8. Ale to tępym łbem, trzeba być, żeby taki numer odwalić.

  9. Skąd takie poruszenie na forum?
    Przecież każdy popełnia jakieś wykroczenia, a spowodowanie wypadku zdarza się nawet najlepszym.
    Ograniczenie prędkości na ekspresówkach do 120km/h to głupota, bo można jechać bezpiecznie nawet 200km/h. Co się może złego wydarzyć?

    • Mamy ograniczenie do 120kmph ale nikt nie pomyślał, że powinien być nakaz poruszania się z prędkością MINIMUM 100kmph. Wolniejsza jazda na ekspresówce stwarza o wiele większe zagrożenie niż jazda z prędkością 200kmph czy więcej.

      • Minimum 100 km/h ? Niedojdo o prędkości światła- co zrobisz z ograniczeniem prędkości ciężarówek i samochodów z przyczepkami? Transport ciężarowy i dwie stówy na liczniku. Ty zachęcasz do zabójstwa.

    • Franiu! Przestań wywoływać demony!

  10. kocie pazury zamontować – jak na granicy montuja. przejezdzasz w jedna strone, jadąc pod prąd tniesz opony

  11. Trzeba mieć nasrane pod kopułą żeby wjechać w tym miejscu pod prąd…

  12. zJaką trzeba być bezmyślną *******, żeby jechać lewym pasem drogi ekspresowej. Zawsze może znaleźć się ktoś kto się zamyślił, zagapił i wjechał pod prąd. Ludzie są tylko ludźmi może zdarzyć się im pomyłka.
    Ja zawsze powtarzam swoim dzieciom, że trzeba upatrzyć sobie spokojnie jadącą prawym pasem ciężarówkę i jechać za nią 50-100 metrów. Dzięki temu żyję i mam się dobrze. Bo nikt nie zadba lepiej o własne bezpieczeństwo, jeżeli nie zadbamy o nie sami.
    A jak ktoś chce ginąć bo zaufa temu, że inni będą przestrzegać przepisów – to niech ginie. Takich mi nie żal.

    PS. To nie moje mądrości. Podpatrzone, zapamiętane i przytoczone z innego, ale podobnego wypadku.

    • Chciałbym by moje posty były widoczne

      Właśnie widać, że nie twoje mądrości, bo jakby tak ciut mądrzejsze niż to co zazwyczaj głosisz, no i autor tych słów faktycznie jest kierowcą a nie zawodowym pieszym jak franio

  13. obwodnica Piask była projektowana dwadzieścia lat temu. To były inne czasy. Wtedy nikt jeszcze nie przewidywał że kobiety będą samodzielnie prowadzić pojazdy. Przypomnę że kilka miesięcy temu też na obwodnicy Piask niedaleko tego miejsca inna kobieta doprowadziła do podobnego wypadku również wjeżdżając pod prąd. Rozjazdy powinny być inaczej zaprojektowane bo takie wypadki będą się powtarzać z udziałem pań za kierownicą. Nie wiem może rogatki , sygnalizacje świetlne albo zapory z drutem kolczastym

  14. Najciekawsze jest to, że ona miała pasażera mężczyznę, czyli we dwoje jechali pod prąd, on jej nic nie powiedział, że wjeżdża pod prąd?

  15. Nie wiem skąd to zdziwienie.W jednym z okręgów wyborczych miłośnicy PO zakreślali logo komitetu wyborczego zamiast postawić krzyżyk w przeznaczonej do tego kratce,oddając w ten sposób nieważny głos.Było ich tak dużo ,że w tym okręgu wygrał jakoś niedorozwinięty pisior.Ta kobitka pewnie też głosowała na PO.

  16. Franio w pełnej akcji. To lubię. Dobrze jednak, że nie ma w naszym kraju swobodnego dostępu do broni.
    A tak przy okazji w innych (bardziej cywilizowanych) krajach stosuje się np. ogromne znaki pokazujące, że jedzie się niewłaściwie. U nas musi być inaczej.

  17. Boże kolejna kobieta !!! Nie dalej jak wczoraj jedna kobieta jechała Focusem na Al. Solidarności o godz. 19 z włączonymi TYLKO światłami do jazdy dziennej. Oczywiści nie wiedziała o co chodzi jak zwracał się jej uwagę pokazywaniem że coś jest nie tak.
    Kilka minut później kolejna kobieta jechała ul. Prusa (w dół) swoim fordem Fiestą bez włączonych jakichkolwiek świateł (to że nie widziała wskaźników, bo nie były przecież podświetlone widocznie nie dało jej nic do myślenia(myślenia??!)
    Po prostu masakra z tymi kobietami za kierownicą !!

    • W znacznej części, w miarę nowszych samochodach, podświetlenie zegarów jest włączone cały czas – w dzień słabo zauważalne, po zmroku, przy oświetlonych latarniami ulicach można „przeoczyć” włączenie świateł (można ale… ciężko mi to zrozumieć) tym bardziej, że producenci często oszczędzają na zielonej kontrolce włączonych świateł.

  18. Na czym ma polegać dyskusja z policjantem za 500 pln.

  19. Wsiowych dzbanów, szczególnie płci zeńskiej no i męskiej zawracać zaraz jak wyjadą ze swojej polnej drogi między oborą a stodołą. Zakaz wjazdu na asfalt.

  20. Jasne, bo tylko kobiety powodują wypadki…
    Żałosne jest to, że ludzie nie potrafią się zachować na miejscu wypadku. Tak się złożyło, że najechałam na wypadek i większość osób miało misję, żeby tylko przejechać dalej i nie stać w korku! Z15 aut przejechało między wrakami, nie patrząc, że są osoby ktore udzielają pomocy. I to w większości Panowie. Ale przecież wolno im, bo są wspaniałymi kierowcami…
    Mam tylko nadzieję, że wszyscy wyjdą z tego cało.

    • Pani Moniko,
      wszystko ładnie pięknie, ale jak Pani sama zauważyła były tam już „osoby ktore udzielają pomocy”, więc wg Pani, tych 15 aut (dajmy na to 2-3 osoby w każdym) powinno się zatrzymać i co? Stać? Przyglądać się? Nie bardzo rozumiem.
      Skoro już ktoś udziela pomocy, po co robić sztuczny tłum?
      Załóżmy, że wszyscy się zatrzymali. 32 osoby wysiadają z pojazdów na środku drogi ekspresowej. 10ciu ekspertów krzyczy i wprowadza niepotrzebny chaos, 8 ze starszych pasażerów zaczyna się modlić, 2 osoby zemdlały i potrzebują pomocy, pozostała 12 chodzi bez celu, bo nie wie co ma zrobić.
      Nie zawsze „im więcej, tym lepiej”.
      Tak tylko mówię.

      • Co z tym światem

        Mój znajomy jako pierwszy udzielił im pomocy i to pasażer go zatrzymał a kilka samochodów po prostu go minęło.. Ot cholera znieczulica..

  21. Wieśniaki do pks-ów jestescie zagrozeniem dla społeczeństwa

  22. Mistrzyni lewego pasa.
    Często kierowcy z „prowincji” jeżdżą lewym pasem pomimo ze prawy jest wolny
    Ponoć nie honor jechać prawym….
    Jak zgonisz takiego na prawy to mijasz go a on wraca znowu na lewy!!!!!!!!!!!

    • Co by zmieniła sytuacja, gdyby w tym wypadku kierowca poruszał się prawym pasem?
      Babka jechała POD PRĄD!

  23. Dobra ,ja rozumiem że można pomylić wjazd i żle wjechać ..ale w ząden sposób nie rozumiem jak można się zderzyć czołowo z kims jadącym z przeciwka ….To te auta nie miały hamulców ? Przednie szyby były zamalowane farbą ? czy może kierowcy byli niewidomi ? bo ja nie widze innej możliwosci

    • Czysto hipotetycznie – Jedziesz sobie ekspresówką jak co dzień od „X” czasu,120km/h (albo i szybciej), nagle z naprzeciwka wyskakuje Ci rozpędzone auto, które jedzie z Tobą na czołówkę. „To te auta nie miały hamulców? (…) czy może kierowcy byli niewidomi?”, no sorry… Droga ekspresowa / autostrada to miejsca, gdzie raczej nie spodziewasz się, że ktoś rozpędzony zaraz Ci wyskoczy na czółko, więc nawet hamując raczej nie unikniesz zderzenia.

    • Dokładnie widać na zdjęciach, że wydarzyło się to na zakręcie. Powiedz mi ile kierowcy mieli czasu na jakąkolwiek reakcję? Dwie sekundy? Licząc przy 100km/h auto pokonuje niecałe 30m w jedną sekundę. Czas reakcji kierowcy do rozpoczęcia hamowania to około 1,5sekundy, w tym czasie auto przejedzie 40-50m. Do rozpoczęcia hamowania. Do całkowitego zatrzymania kolejne 30-40m licząc że droga jest sucha. Po zdjęciach widać, że jest mokro. Dodaj sobie te same wartości dla auta jadącego z podobną prędkością z naprzeciwka. Jeżdżę tędy bardzo często, w tym miejscu jest już ograniczenie do 70km/h ale z tą prędkością (jeżeli nie wyższą) jeżdżą w tym miejscu jedynie ciężarówki i eLki

  24. Monia ,skoro już ktoś udzielał pomocy ,to po kiego te 15 samochodów które jak piszesz „mialy misję przejechac ” miało sie tam zatrzymywać i robić sztuczny tlok i zamiesznie ? Według ciebie wszyscy powinni się zatrzymać i udzielać pomocy ? niby jak to mialo by wygladać ? kilkanascie czy kilkadziesiat osób lata z apteczkami ?

  25. endriu–to ona napewno nie rodziła tylko się wycielała”?

  26. prawie juz 40 lat temu instruktor na kursie PJ mówił mi „spodziewaj sie niespodziewanego” co ilustrował nagłym szarpnięciem kierownicy (a przecież ja prowadziłem). I dzięki temu do dzisiaj szczęśliwie jeżdżę po różnych drogach. A te rozjazdy koło Piask faktycznie łatwo pomylić

    • Jeśli faktycznie łatwo pomylić to dla własnego i innych bezpieczeństwa oddaj prawo jazdy. Od przystanku poprzez przejście dla pieszych do początku eski jest podwójna ciągła. I znak C-9: nakaz jazdy z prawej strony znaku, przed samym wjazdem na dwupasmówkę. Już nie mówię o P21 (powierzchnia wyłączona)

  27. Szkoda niewinnych ludzi którzy przez kierowcę (jeśli wogole można nazwać tak kogoś kto popełnia takie błędy) nie wrócili do domu . Katagoryczny zakaz prowadzenia pojazdów dla tej pani. Powstaje pytanie jak ona zdała egzamin na prawo jazdy??? Układy ukladziki?

  28. BARDZO MOCNE TE AUDI A6 C6 NICZYM PANCERNIAK A TAKIE HYUNDAIE ROBIONE Z KARTONU ?

  29. wjazd od strony Chełma na obwodnicę jest dość specyficzny na zakręcie i do tego zjazd na dolne rondo Piaski Wschód , jestem miejscowy i w nocy naprawdę sprawia to czasem problemy, a obcy kierowca, prędkość, chwila nieuwagi i tragedia gotowa,
    tak więc nie linczujcie sprawcy tylko spójżcie trzeżwym okiem na to miejsce.

    powodzenia

    • Jak dość specyficzny? To jest normalny wjazd na expresówke. Co Ty człowieku w ogóle pleciesz. Trzeba być imbecylem żeby tam wjechać na lewy pas. A zjazd na rondo jak każdy normalny zjazd w Polsce. Proponuję trochę pojeździć dalej jak po podwórku.

  30. KOL Borys obwodnica pisak nie była projektowana 20 lat temu tylko dużo póżniej .A że ktoś nie zna podstaw prawa o ruchu drogowym i na zakręcie który tam jest linii podwójnej jedzie pod prąd!!!!!!! zero komentarza..

    • Obwodnica Piask została oddana do użytku jesienią 2004 roku, czyli mamy już 15 lat. Dodać ze 3 lata budowy to już 18. A ówcześnie nie było obecnego systemu „zaprojektuj i zbuduj” więc projekt spoko sprzed 20 lat.

Pracapraca.lublin112.pl

    Kursy walut

    • USD 3.85zł -0.17%
    • GBP 5.0527zł -0.24%
    • EUR 4.2721zł -0.13%
    • CHF 3.8963zł -0.07%

    Polub nas

    Darmowe ogłoszenia lokalne

      Materiały wideo

      99. Rocznica Bitwy pod Komarowem (wideo)
      W Zamościu trwa 18 Międzynarodowy Festiwal Folklorystyczny EUROFOLK (wideo)
      W Zamościu trwa XIII Zamojski Festiwal Kultury (wideo)
      Szturm Twierdzy Zamość 2019
      Jutro premiera nowego pokazu na fontannie multimedialnej. Zobacz zwiastun (wideo)

      Co? Gdzie? Kiedy?

      Jarmark Bożonarodzeniowy i spotkanie wigilijne
      13 Jarmark Świąteczny w Kazimierzu Dolnym
      MotoPasterka 2019 Lublin. Przyjedź samochodem przyozdobionym w świątecznym klimacie
      To będzie ostatni w tym roku wyścig wraków. Trwają zapisy chętnych do udziału
      Zbiórka świąteczna studentów: “Mikołajkowy zawrót głowy”
      x

      Szanowny Czytelniku!

      Pragniemy Cię poinformować, że nasza strona może dostosowywać treści do Twoich potrzeb. Aby to robić, potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych w celach personalizacji treści marketingowych, dzięki czemu otrzymujesz:

      Lepszą jakość strony. Możemy dostosowywać treści pasujące do poszczególnych grup odbiorców.

      Reklam jest mniej i są bardziej dopasowane do Twoich potrzeb. Dzięki reklamom finansujemy nasz rozwój, dzięki czemu nasz serwis nie wymaga opłat

      Twoje dane są u nas bezpieczne.Zgodę na przetwarzanie danych możesz wycofać w każdej chwili na stronie Polityka Prywatności.

      Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie* przez ITLU sp z o.o. oraz naszych Partnerów, Twoich danych danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Serwisach przez ITLU sp. z o.o. i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

      Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

      Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych w celach dopasowania treści i reklam. Więcej przeczytasz w naszej Polityce Prywatności.

      Kto jest administratorem danych osobowych?

      Administratorem Twoich danych osobowych będziemy my, tj. spółka ITLU Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie oraz nasi Partnerzy (reklamodawcy).

      Szczegółowe informacje na temat celów przetwarzania

      Twoje dane uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii będziemy przetwarzać, w tym profilować:

      • w naszych celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych, w celach dokonywania analiz i badania ruchu na stronach, w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych usług, w celu dochodzenia praw i roszczeń (podstawa: nasz prawnie uzasadniony interes),
      • w celach marketingowych naszych partnerów-reklamodawców, polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych (podstawa: Twoja zgoda).

      Jeśli wyrazisz na to zgodę nasi Partnerzy będą przetwarzali, w tym też profilowali Twoje dane osobowe uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii w celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie a także badań analitycznych w tych celach.

      Więcej przeczytasz w Polityce Prywatności.

      Twoje prawa

      Jeśli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych możesz ją zawsze cofnąć.

      Przysługuje Ci też prawo dostępu do Twoich danych, prawo do ich sprostowania, usuwania, prawo do przenoszenia danych, wyrażenia sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania. Przysługuje Ci także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym będzie Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej na temat Twoich uprawnień przeczytasz tutaj.

      * Do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z Serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu, dane zbierane w dziennikach serwera a także inne podobne informacje.