Czwartek, 25 kwietnia 202425/04/2024
690 680 960
690 680 960

Wjechał w pieszych nie zwalniając. Mamy nagranie groźnego wypadku w Lublinie (wideo)

Kierowca autobusu zaczął hamować dopiero po tym, jak potrącił dwójkę pieszych. Trwa wyjaśnianie dokładnych przyczyn wypadku na ul. Łęczyńskiej.

111 komentarzy

  1. Typowa premedytacja kierowcy autobusu..!!!

    • Tak? Bo kierowcy autobusów kochają robić sobie i innym ogromne problemy ? Weź się człowieku skonsultuj z lekarzem lub farmaceutą bo to co bierzesz najwyraźniej ryje ci mózg !!!

  2. Lepszy rydz niż nic.

    Po prawku i wyrok mam nadzieję, że wysoki.

  3. kierowca bawarskiego szrotu

    Więzienie i tyle, plus renta dla poszkodowanych

  4. Dobrze, niech będzie i wina kierowcy, ale piesi co? Oczu nie mieli, że szli i nie zatrzymali się?

    • Polski Związek Kołnierzy Wymiętych

      Dobrze kombinujesz. Tak, pieszy może być niewidomy bądź, z racji swojego wieku, mieć problemy z percepcją. A i tak ma prawo do życia i korzystania z przejść dla pieszych.

      • Ciekawy i kulawy

        Jakoś tylko widoki mają problemy z bezpiecznym przechodzeniem przez ulicę.
        Więc wpis nie na miejscu.

    • A gdzie sie mieli zatrzymac na srodku przejscia dla pieszych? Wtedy to by zgineli na miejscu.Wez czlowieku popatrz dokladnie a nie piszesz jakies glupoty.

      • Polski Związek Kołnierzy Wymiętych

        Rozmowa z takimi jak Tubylec o pieszych, to jak byś gadał z SS-manem o Żydach albo członkiem Ku Klux Klanu o czarnoskórych.

        Piesi winni, bo tam po prostu BYLI, bo wyszli z domu, bo mieli czelność „WLEŹĆ”.

      • Dokładnie!

    • Nie każdy pieszy ma sokoli wzrok i pomyka jak sarenka. Kierowcy powinni wiec tym bardziej uwazac.

    • Przecież oni już prawie schodzili z tego przejścia. Chyba jesteś niewidomy jak kierowca

    • Tak, bo to naprawdę to ich wina, że kierowca się nie zatrzymał. Z tego co widać na nagraniu, schodzili oni na chodnik, więc jakiś czas byli już na przejściu. Definitywnie to wina kierowcy a nie pieszych. Idąc twoim tokiem rozumowania nigdy nie przeszlibyśmy przez żadne przejście, zawsze jechałby jakiś pojazd.

    • to co mowisz to nie takie oczywiste zmuszenie pełnego autobusu do hamowania to zagrożenie dla pasażerów czyli dla pieszego ktory wtargnie oskarżenie za próbe spowodowania katastrofy w ruchu. to całkiem co innego ale policja i prokurator chetnie obracają że to zawsze kierowca jakby pieszego nie obowiazywał kodeks. i tak pani rowerem wjeżdza na przejscie potracił ją samochód kto winny? zgadnij co łatwiejsze dla służby

  5. Pewnie Ukrainiec za fajerą.

  6. Czyli jednak MPK…

    • Głupek wioskowy.

      Czytać ze zrozumieniem nie nauczyli?

      • Nauczyli.
        W międzyczasie redakcja zmieniła jednak treść artykułu.
        Zresztą za podwykonawcę odpowiada wykonawca a nie zleceniodawca. To, że MPK sobie „outsourcing” zatrudnienia urządza, bo nikt u nich jeździć nie chce nie zwalnia ich z odpowiedzialności. Zakładam, że ta „firma zewnętrzna” to była typowa JDG założona „dla lipy”.

  7. w ten sam sposób potrącił kierowca córkę mojej koleżanki…ciekawe czy monitoring z autobusu też zniknie…

  8. Co drugi kierowca autobusu gada przez tel zmienia stację w radiu w czasie jazdy i do tego odzywają się do ludzi jak by za karę wozili pasażerów szkoda tych starszych ludzi straci prawko będzie bezpieczniej bo ewidentnie to jego wina

  9. Codziennie wielu deb..i wyprzedza mnie na przejsciu jak przepuszczam pieszych. Juz mam pokazna kolekcje z takimi mordercami z mojej kamerki.

  10. Autobus z automatyczną skrzynią biegów i rozmowa kierowcy przez telefon bez zestawu to codzienność, jedna ręka wolna to można rozmawiać. Widzę co dzień kilku takich (kierowców).

Z kraju