Kolejny z mocno przeładowanych samochodów dostawczych został zatrzymany w punkcie kontrolnym koło mostu w Kamieniu. Iveco było przeładowane o ponad 900 proc.
wniosek…? Iveco to dobry sprzęt…! wniosek głębszy..” ciekawe co by się stało podczas awaryjnego hamowania…?
Inq
Dosłownie nic 😉
Florek
Nic by się nie stało ten pojazd jest dostosoeany do DMC 5 t a do 3.5 tylko go dostosowali i przeksztalicli. Na tej samej ramię robi się auta do 7 t DMC.
Monoworld WLKP
Wersja 6.2 t i 7.5t to całkiem inne auta tylko rama ta sama jak w wersji 5t zarejestrowana na 3.5t. Kabiny też mają te same. Hamulec natomiast w wersji 6.2t i 7.5t w porównaniu do 3.5 i 5t jest diametralnie inny.
Stefanek
Nic by się nie stało bo ten pojazd jest tak naprawdę przystosowany do takich ładunków
A że w dowodzie rejestracyjnym ma taką ładowność celem ominięcia tachografu i kategorii „C” to już zupełnie inna sprawa :))
M.
Gdyby wziął tyle co może to chłop by dołozył do interesu zamiast zarobić
Kryś
Informacja dla ITD : Sprawdzać IVECA – mają stałą ramę, można je sporo przeładować i dadzą radę jechać. Dlatego są tak chętnie kupowane !:)
Monoworld WLKP
Naturalnie, ale wkrótce to się skończy 😉
Boss
Informacja dla właścicieli IVECO: nie przechwalać się ile może Twoje auto bo konfidentów nie brakuje.
Jaś
coś mi nie bardzo pasuje te 900 procent,maturę z matematyki zdawałem 30 lat temu i bez kalkulatora wychodzi ok 120-150 procent , a ile wychodzi z równania ,sorry to tylko matematyka
900 to nie, ale 600% to tak.
To Iveco ma DMC 3500kg, ale (w konfiguracji z windą towarową) tylko 900kg ładowności.
Skoro DMC została przekroczona o 4400 kg, to dopuszczalna ładowność została przekroczona prawie sześciokrotnie (wolno mu było załadować 900, a załadował 5300 kg).
Nanan
Idąc twoim tokiem myślenia to został przeładowany 500% nie 600% Kubusiu bo iż gdyż ponieważ nie przeładował go dopuszczalna ładownością lecz tylko tym co załadował ponad ta ładowność Kubusiu.
Jeżeli dmc jest3,5 t to 100 procent jest 7 ton. No cyba, że ładunek ważył. 7 ton to wtedy wyjdzie 900 procent
Unitra
to jest wogole smieszne ze takie Iveco ma jak piszecie 700-1000kg ladownosci, to Citroen C15 ma 750kg ladownosci 😉 i daje rade jesli tylko nie jest totalnie zgnity (co jest zadkoscia ze nie jest zgnity, w koncu produkowali go w Nysie, a to tlumaczy wszystko)
wiem wiem, na glupote przepisow rady nie ma
pewnie Iveco na blizniakach, one wszystko wytrzymaja, ale niestety wlasnie sa wyjatkowo chetnie kontrolowane…
Ciekawy
Nie :zgnity” tylko zgniły…
zadziwiony
jak Jaś zrobi prawo jazdy to dowie się co to ładowność, co DMC itd. Wtedy umiejętność liczenia wykorzysta z pożytkiem
Jestę Inżynierę to chyba wim lepij
Iveco 65c15 ma dmc 6.5 tony więc konstrukcyjnie jest przygotowane na duże ciężary
a to że ktoś go zarejestrował na 3.5 dmc to już inna sprawa
da się ? da się!
kola
…zarejestrował na 3,5 t, żeby można nim było jeździć na kategorii „B” 🙂
Łoś
DMC 6,5 TONY to może mieć ale z przyczepą
Masters
90% jeździ przeładowane, ten miał po prostu niefart i został zatrzymany
Gdyby wozili dopuszczalne obciążenie to zaczęli by tracić a nie zarabiać
Proste ?
Obywatel
Ciekawi mnie o czym ludzie piszący artykuły myślą wtedy gdyż w poprzednim artykule o przeładowanym Iveco z krowami które ważyło 7,7 tony napisali że przeładowane jest o 500% a tutaj ważyło 7,9 t i mają 900% więc wniosek taki że 200kg to 400% hehe.
obiektywny niezwyczajny
Obywatel, ciekawi mnie to, czy pomyslałeś przed napisaniem swojego wywodu. Widać że to ty nie masz pojęcia na temat tego, co komentujesz. Iveco ma DMC 3500 kg, oznacza to, że może tyle ważyć maksymalnie wraz z ładunkiem. Żebyś to zrozumiał dokładniej, to taki samochód jak na zdjęciu wraz z windą waży ok 2900 kg, co oznacza, że jego ładowność to 600 kg. Niby nie do uwierzenia, lecz sam jeździłem podobnym, gdzie w dowodzie było wpisane, że można załadować 580 kg. Jeżeli iveco po zważeniu miało 7900 kg, to oznacza, że ładunku było 5100 kg. A więc możesz załadować 600 kg, a było 5100 kg, Więc ile razy to jest więcej.
Obywatel
Kolego przeczytaj jeszcze raz co napisalem. Chodzi o to że są dwa artykuły o przeładowanym Iveco z podobną wagą a w jednym jest napisane że jest o 500% przeładowane a w drugim już o 900% . To tak samo jak 2+2=4 i nagle z 2+2 robi się 8. Więc może zrozumiesz sens mojej wypowiedzi
busiarze
bo wszystko zależy od masy własnej danego pojazdu. Iveco z kontenerem (izotermą), windą i agregatem waży 3300kg, więc ładowności 200kg. Załaduj 5t na niego i będzie przeładowany 25krotnie, czylki 2500%. Czy teraz już rozumiesz?
pit
225 procent
sylwek
Widocznie kierowca nie wiedział że przy moście w Kamieniu itd ma swoją lejbaje.
wniosek…? Iveco to dobry sprzęt…! wniosek głębszy..” ciekawe co by się stało podczas awaryjnego hamowania…?
Dosłownie nic 😉
Nic by się nie stało ten pojazd jest dostosoeany do DMC 5 t a do 3.5 tylko go dostosowali i przeksztalicli. Na tej samej ramię robi się auta do 7 t DMC.
Wersja 6.2 t i 7.5t to całkiem inne auta tylko rama ta sama jak w wersji 5t zarejestrowana na 3.5t. Kabiny też mają te same. Hamulec natomiast w wersji 6.2t i 7.5t w porównaniu do 3.5 i 5t jest diametralnie inny.
Nic by się nie stało bo ten pojazd jest tak naprawdę przystosowany do takich ładunków
A że w dowodzie rejestracyjnym ma taką ładowność celem ominięcia tachografu i kategorii „C” to już zupełnie inna sprawa :))
Gdyby wziął tyle co może to chłop by dołozył do interesu zamiast zarobić
Informacja dla ITD : Sprawdzać IVECA – mają stałą ramę, można je sporo przeładować i dadzą radę jechać. Dlatego są tak chętnie kupowane !:)
Naturalnie, ale wkrótce to się skończy 😉
Informacja dla właścicieli IVECO: nie przechwalać się ile może Twoje auto bo konfidentów nie brakuje.
coś mi nie bardzo pasuje te 900 procent,maturę z matematyki zdawałem 30 lat temu i bez kalkulatora wychodzi ok 120-150 procent , a ile wychodzi z równania ,sorry to tylko matematyka
900 to nie, ale 600% to tak.
To Iveco ma DMC 3500kg, ale (w konfiguracji z windą towarową) tylko 900kg ładowności.
Skoro DMC została przekroczona o 4400 kg, to dopuszczalna ładowność została przekroczona prawie sześciokrotnie (wolno mu było załadować 900, a załadował 5300 kg).
Idąc twoim tokiem myślenia to został przeładowany 500% nie 600% Kubusiu bo iż gdyż ponieważ nie przeładował go dopuszczalna ładownością lecz tylko tym co załadował ponad ta ładowność Kubusiu.
Dobrze liczysz to itd nie zna matematyki
Też źle policzyłeś. Takie Iveco ma 700 – 1000kg ładowności. A wiozło około 5200kg ładunku. Tak że przeładowany o jakieś 500%.
Jeżeli dmc jest3,5 t to 100 procent jest 7 ton. No cyba, że ładunek ważył. 7 ton to wtedy wyjdzie 900 procent
to jest wogole smieszne ze takie Iveco ma jak piszecie 700-1000kg ladownosci, to Citroen C15 ma 750kg ladownosci 😉 i daje rade jesli tylko nie jest totalnie zgnity (co jest zadkoscia ze nie jest zgnity, w koncu produkowali go w Nysie, a to tlumaczy wszystko)
wiem wiem, na glupote przepisow rady nie ma
pewnie Iveco na blizniakach, one wszystko wytrzymaja, ale niestety wlasnie sa wyjatkowo chetnie kontrolowane…
Nie :zgnity” tylko zgniły…
jak Jaś zrobi prawo jazdy to dowie się co to ładowność, co DMC itd. Wtedy umiejętność liczenia wykorzysta z pożytkiem
Iveco 65c15 ma dmc 6.5 tony więc konstrukcyjnie jest przygotowane na duże ciężary
a to że ktoś go zarejestrował na 3.5 dmc to już inna sprawa
da się ? da się!
…zarejestrował na 3,5 t, żeby można nim było jeździć na kategorii „B” 🙂
DMC 6,5 TONY to może mieć ale z przyczepą
90% jeździ przeładowane, ten miał po prostu niefart i został zatrzymany
Gdyby wozili dopuszczalne obciążenie to zaczęli by tracić a nie zarabiać
Proste ?
Ciekawi mnie o czym ludzie piszący artykuły myślą wtedy gdyż w poprzednim artykule o przeładowanym Iveco z krowami które ważyło 7,7 tony napisali że przeładowane jest o 500% a tutaj ważyło 7,9 t i mają 900% więc wniosek taki że 200kg to 400% hehe.
Obywatel, ciekawi mnie to, czy pomyslałeś przed napisaniem swojego wywodu. Widać że to ty nie masz pojęcia na temat tego, co komentujesz. Iveco ma DMC 3500 kg, oznacza to, że może tyle ważyć maksymalnie wraz z ładunkiem. Żebyś to zrozumiał dokładniej, to taki samochód jak na zdjęciu wraz z windą waży ok 2900 kg, co oznacza, że jego ładowność to 600 kg. Niby nie do uwierzenia, lecz sam jeździłem podobnym, gdzie w dowodzie było wpisane, że można załadować 580 kg. Jeżeli iveco po zważeniu miało 7900 kg, to oznacza, że ładunku było 5100 kg. A więc możesz załadować 600 kg, a było 5100 kg, Więc ile razy to jest więcej.
Kolego przeczytaj jeszcze raz co napisalem. Chodzi o to że są dwa artykuły o przeładowanym Iveco z podobną wagą a w jednym jest napisane że jest o 500% przeładowane a w drugim już o 900% . To tak samo jak 2+2=4 i nagle z 2+2 robi się 8. Więc może zrozumiesz sens mojej wypowiedzi
bo wszystko zależy od masy własnej danego pojazdu. Iveco z kontenerem (izotermą), windą i agregatem waży 3300kg, więc ładowności 200kg. Załaduj 5t na niego i będzie przeładowany 25krotnie, czylki 2500%. Czy teraz już rozumiesz?
225 procent
Widocznie kierowca nie wiedział że przy moście w Kamieniu itd ma swoją lejbaje.