Środa, 24 kwietnia 202424/04/2024
690 680 960
690 680 960

Wcześniej był problem z urządzeniami, teraz jest z kierowcami. Niektórzy są zdziwieni, że utknęli na przejeździe

Wjeżdżają na przejazd pomimo uruchomionej sygnalizacji świetlno-dźwiękowej a później nie są wstanie zjechać z torów. Interwencje funkcjonariuszy straży ochrony kolei na przejeździe w Miłocinie są coraz częstsze.

29 komentarzy

  1. Co najmniej 500 plus kasować,, od łba”, nagłaśniać, i dzicz się nauczy.

    • A nie lepiej zatrudnić dróżnika. Że skąpstwa go zwolniono to są takie sytuacje.

      • Oczywiście, że nie lepiej. Jak matoły nie rozumieją sygnalizacji, to zabierać kwity. Dróżnik musi myśleć za kmiotów?

        • To lepiej niech ktoś zginie przez zawodna elektronikę.. Szok że ktoś tak myśli!

          • Szok, że ty tak myślisz! Chyba to twoje „oprogramowanie” jest zawodne, bo elektronika działa tak jak powinna, tylko jełopy olewają sygnały.

      • Kwity brać matołom a nie dróżnika zatrudniać do niańczenia ich na przejeździe !!

    • Sygnalizacja uruchamia sie okolo 20sek przed rozpoczeciem zamykania szlabanu. Czesto jest tak ze szlaban jest zamkniety przez 10-20 min a pociag nie jedzie. A wiec lokalni kierowcy nie wiedzą czy przejazd jest zepsuty czy tak dziwnie dziala. Efekt: powoli wjezdzają. Na tym przejezdzie widocznosc jest bardzo slaba, a wiec to trwa dlugo. Kolejny efekt jest taki jak opisano w artykule. Przyczyną jest zle zaprojektowany uklad sterowania pracą przejazdu a nie wina kierowcow!

  2. I mandat 500 to 2 raz nie wjadą! Ci idioci też jeżdżą na czerwonym pewnie notorycznie…ale i z takimi się walczy…kamerka nawet na kasku!

  3. I co w tym dziwnego że wjedzają ? skoro wczesniej co chwila się zamykał bez potrzeby ?

  4. Problem to jest z dziadostwem i tym ze PKP nie potrafi wyegzekwować od wykonawcy zeby założył normalnie działajace urządzenia a nie jakiś wiecznie psujacy się chłam .A kierowcom się nie dziwię że wjezdzją mimo sygnalizacji ,skoro wczesniej notorycznie się to psuło i sygnalizowało pociąg którego nie było .

    • Gdyby był dróżnik takich problemów by nie było. Ale ktoś z chytrości go zwolnił.

      • Gdyby matoły mieli mózg, też nie !!! Jak *** można nie widzieć pulsującego przez 12s czerwonego??!! Może powinien pociąg ich rozjeżdżać…?

  5. Przecież to najnowoczesniejsza technologia i technika….To się panie nie psuje

  6. Zamyka i otwiera się ten szlaban kiedy chce.

  7. Jesteś w ciąży, za mną? Jak to się stało?

  8. Sto lat planowania i tyleż samo robót. Niech nikogo nie dziwi, że ludzie jadą jak przez ostatnich kilka lat.

  9. To się kwalifikuje na dożywotni zakaz prowadzenia pojazdów.

    • Chyba raczej dożywotni zakaz produkcji elektroniki przejazdowej.

      • A gdzie masz jakiś przepis, że jak „elektronika” padnie to możesz wjeżdżać pod pociąg? Pajacu! Jak masz sygnał dźwiękowy i świetlny włączony przy rogatkach to masz stać i basta! Nie ma wyjątków! Twoje podejście to takie typowe „śmiało, zmieścisz się”, tylko tu zamiast brzozy trafisz kiedyś na rozpędzony skład towarowy. Jak to jest, że po drugiej strony Odry wszyscy w takim miejscu stosują się do wskazań sygnalizacji, a u nas zawsze trafi się jakiś Janusz co wie lepiej, bo on tu blisko mieszka.

  10. Nie można tam zaparkować ciężkiej lokomotywy z pługiem do przepychania takich cwaniaczków, co „nie wiedzieli”?

Z kraju