Oczywiście, że to bardzo dobry zakup. Za takie pieniądze to złoty interes. Te autobusy sa w fenomenalnym stanie, z nowymi motorami. Nie widać po nich zużycia. Są ciepłe zimą i przewiewne latem. Mają ciepły guzik, zapowiedzi.
Mpk lublin
Nie z nowymi a po remoncie to zasadnicza różnica
Konrad
9 szt miało zamowiony fabrycznie nowy silnik od dystrybutora Iveco.
wojtek
Poważnie??? 9?? wow.. a filtry DPF też wymienione na nowe?? a gdzie teraz takie dostać? a skrzynie biegów? a mosty… i mogę tak w nieskończoność…nie tylko, że koszty wymiany pozostałych zużytych podzespołów pójdą w miliony to jeszcze nie ma już gdzie ich kupić!!! To był powód że Wa-Wa odstawiła je na plac. Ciekawe kto pokryje koszty … MPK? nie..raczej My !
zzz
nie pójdą w miliony, bo pewnie z 8 szt przeznaczą na części, a 20 szt będą do jazdy. Nie sądzisz?
Hysiek
I co teraz napiszą ci wszyscy krzykacze spod poprzedniego artykułu? Miejcie pretensję do ZTM że nie potrafi nic innego niż wybrać największego dziada za najniższa kwotę albo kupić nadmiar trolejbusów niewiadomo po co – w tym znaczna część to totalne badziewie spod znaku Bogdan/Ursus . W żadnym innym mieście nie ma takich cyrków jak u nas. Nic tylko ta beznadziejna eko-propaganda a o autobusach to nikt nie myślał bo to be.
Yaneck
15000zł za autobus???
Za takie pieniądze to dobrej osobówki się ni kupi…
Wieśniaczka w gumofilcach na szpileczkach
Jak to się dobrej osobówki nie kupi, zależy na co liczy i na ile stać kupującego. Małolata o wybujałej fantazji taki samochód nie zadowoli, ale jak już pójdzie do pracy to za pierwszą pensję kupi nówke z salonu, nie to co jego ojciec na kredyt po 15 latach pracy..
ttk
i teraz pytanie, to o co chodzi z tym krzykiem o smogu, jeśli inwestujemy w coś z Euro4, jeśli już z tym nie wjedziemy np. dzielnicy Krakowa. Jestem ogólnie za takim zakupem, tyle że nie czepiajmy się innych czyt. obywateli.
Ludek
a Tomasz Knapik będzie czytał nazwy przystanków?
klimatyzowane chociaż?
ttk
a po co kima, walczymy ze smogiem, będą bardziej eko… i jak to mówią ekolodzy, od smogu się umiera od smrodu jeszcze nikt nie umarł
Kuba
I dlatego są Euro 4, jak obowiązująca jest obecnie Euro 6b?
Wprowadzić w centrum czystą strefę (Euro 5 i wyżej), to może się od dziadowskich oszczędności będą musieli w końcu powstrzymać. Prywatna firma śmieciarska z Lublina (kryptoreklamy im nie będę robił) ma coraz więcej śmieciarek na CNG… MPO zaś same stare diesle z tego co widzę.
A redaktor niech te nożyczki cenzora schowa.
To, że w MPK zastąpią te pojazdy szroty z Euro 1 i 2, to pół prawdy.
Drugie pół prawdy to to, że na ulicach zastąpią autobusy Warbusa spełniające normy Euro 6.
abc
bez klimy
Dawid
Warbus koles wjechal w.moje auto na weglarza, firma rozbawiona zajsciem, podobno nie zaciągnął recznego, co za bzdura, i autobus wtoczyl sie w moje auto na parkingu, scinajac wczesniej znak. Duren zabral mi kupe czasu i byc moze zniszczyl samochod na calego.
Michał
To jeszcze nic na na Hutniczej kiedyś wiechali do warsztatu przez boczną ścianę 🙂
Warsout
Jak nie PKS Zielona Góra to Warbus. Oj Lublin coś nie ma szczęścia do prywatnych przewoźników. Może niech odkupią leasing na te conecto 😉
bareja wiecznie
To już wiadomo skąd taka presja na „budowę” kolejnych bus-pasów – złomowisko musi gdzieś stać.
Driver
Może i Mpk przejmie kursy firmy Warbus.Tylko kto je objeżdzi. Jak Mpk brakuje kierowców do tych rozkładów co już mają.A jak dalej Prezesik będzie trzymał kasę w skarpecie i nie da w końcu normalnych pieniędzy ludziom to będzie jeszcze więcej rozkładów leżało.Działaj tak dalej P.Fulara a dojedziesz do celu.
gosc
Nasuwa się pytanie, czy te autobusy spełniają warunki przetargu na obsługę komunikacji miejskiej i jaka byłaby reakcja ZTM gdyby wstawił je inny przewoźnik niż MPK.
Oczywiście, że to bardzo dobry zakup. Za takie pieniądze to złoty interes. Te autobusy sa w fenomenalnym stanie, z nowymi motorami. Nie widać po nich zużycia. Są ciepłe zimą i przewiewne latem. Mają ciepły guzik, zapowiedzi.
Nie z nowymi a po remoncie to zasadnicza różnica
9 szt miało zamowiony fabrycznie nowy silnik od dystrybutora Iveco.
Poważnie??? 9?? wow.. a filtry DPF też wymienione na nowe?? a gdzie teraz takie dostać? a skrzynie biegów? a mosty… i mogę tak w nieskończoność…nie tylko, że koszty wymiany pozostałych zużytych podzespołów pójdą w miliony to jeszcze nie ma już gdzie ich kupić!!! To był powód że Wa-Wa odstawiła je na plac. Ciekawe kto pokryje koszty … MPK? nie..raczej My !
nie pójdą w miliony, bo pewnie z 8 szt przeznaczą na części, a 20 szt będą do jazdy. Nie sądzisz?
I co teraz napiszą ci wszyscy krzykacze spod poprzedniego artykułu? Miejcie pretensję do ZTM że nie potrafi nic innego niż wybrać największego dziada za najniższa kwotę albo kupić nadmiar trolejbusów niewiadomo po co – w tym znaczna część to totalne badziewie spod znaku Bogdan/Ursus . W żadnym innym mieście nie ma takich cyrków jak u nas. Nic tylko ta beznadziejna eko-propaganda a o autobusach to nikt nie myślał bo to be.
15000zł za autobus???
Za takie pieniądze to dobrej osobówki się ni kupi…
Jak to się dobrej osobówki nie kupi, zależy na co liczy i na ile stać kupującego. Małolata o wybujałej fantazji taki samochód nie zadowoli, ale jak już pójdzie do pracy to za pierwszą pensję kupi nówke z salonu, nie to co jego ojciec na kredyt po 15 latach pracy..
i teraz pytanie, to o co chodzi z tym krzykiem o smogu, jeśli inwestujemy w coś z Euro4, jeśli już z tym nie wjedziemy np. dzielnicy Krakowa. Jestem ogólnie za takim zakupem, tyle że nie czepiajmy się innych czyt. obywateli.
a Tomasz Knapik będzie czytał nazwy przystanków?
klimatyzowane chociaż?
a po co kima, walczymy ze smogiem, będą bardziej eko… i jak to mówią ekolodzy, od smogu się umiera od smrodu jeszcze nikt nie umarł
I dlatego są Euro 4, jak obowiązująca jest obecnie Euro 6b?
Wprowadzić w centrum czystą strefę (Euro 5 i wyżej), to może się od dziadowskich oszczędności będą musieli w końcu powstrzymać. Prywatna firma śmieciarska z Lublina (kryptoreklamy im nie będę robił) ma coraz więcej śmieciarek na CNG… MPO zaś same stare diesle z tego co widzę.
A redaktor niech te nożyczki cenzora schowa.
To, że w MPK zastąpią te pojazdy szroty z Euro 1 i 2, to pół prawdy.
Drugie pół prawdy to to, że na ulicach zastąpią autobusy Warbusa spełniające normy Euro 6.
bez klimy
Warbus koles wjechal w.moje auto na weglarza, firma rozbawiona zajsciem, podobno nie zaciągnął recznego, co za bzdura, i autobus wtoczyl sie w moje auto na parkingu, scinajac wczesniej znak. Duren zabral mi kupe czasu i byc moze zniszczyl samochod na calego.
To jeszcze nic na na Hutniczej kiedyś wiechali do warsztatu przez boczną ścianę 🙂
Jak nie PKS Zielona Góra to Warbus. Oj Lublin coś nie ma szczęścia do prywatnych przewoźników. Może niech odkupią leasing na te conecto 😉
To już wiadomo skąd taka presja na „budowę” kolejnych bus-pasów – złomowisko musi gdzieś stać.
Może i Mpk przejmie kursy firmy Warbus.Tylko kto je objeżdzi. Jak Mpk brakuje kierowców do tych rozkładów co już mają.A jak dalej Prezesik będzie trzymał kasę w skarpecie i nie da w końcu normalnych pieniędzy ludziom to będzie jeszcze więcej rozkładów leżało.Działaj tak dalej P.Fulara a dojedziesz do celu.
Nasuwa się pytanie, czy te autobusy spełniają warunki przetargu na obsługę komunikacji miejskiej i jaka byłaby reakcja ZTM gdyby wstawił je inny przewoźnik niż MPK.