Sobota, 20 kwietnia 202420/04/2024
690 680 960
690 680 960

W Świdniku powstanie fabryka autobusów. Za inwestycją stoi właściciel Polsatu

Na terenie Strefy Aktywności Gospodarczej w Świdniku niebawem ruszy budowa fabryki autobusów zasilanych wodorem. Zakład ma ruszyć z produkcją za dwa lata.

28 komentarzy

  1. Myślę, że Lublin powinien odpowiedzieć otwarciem kolejnego hipermarketu!
    Hipermarkety i patodeweloperka, tęgo trzeba „miastu inspi… indolencji”.

    • Ewentualnie kolejną galerię handlową ! Po takim ciosie Świdnik się nie podniesie !

    • zgadnij:
      kto wydaje koncesje na używanie pasm GSM ?
      kto posiada sieć komórkową ?

      Aut elektrycznych jakoś nie widać…

      takie tam luźne przemyślenia

  2. Niech najpierw poprawią zasięg w Plusie, a potem porywają się na autobusy…

    • ale po co? żeby wiedzieć o słabym zasięgu musisz mieć telefon w tej sieci, czyli korzystasz, czyli płacisz. jako klient jesteś w tym momencie „kompletny”, nie trzeba o ciebie walczyć. możesz przejść gdzieś indziej, na twoje miejsce plus znajdzie 5 nowych chętnych skuszonych promocjami…

    • Wszystkie firmowe i prywatne telefony w plusie od co najmniej 10 lat i nie zamieniłabym na żadną inną sieć. Nie przypominam sobie ani jednego przypadku problemu z zasięgiem. Może problemem jest twój telefon lub lokalizacja w środku niczego.

      • Jak od 10 lat siedzisz w jednym biurze, to faktycznie nie masz problemu z zasięgiem. Plus ma najgorszy zasięg, może tylko plat go przebija.

  3. Wnikliwy obserwator

    Polsat w temacie autobusów wodorowych działa już w Lublinie od kilkunastu miesięcy bez rozgłosu 🙂

  4. Kolejny sukces urzędników z UM Lublin – w Lublinie kolejne markety – w Świdniku fabryki od poważnych inwestorów 🙂

  5. tymczasem wg wyliczeń koszt przejechania w Polsce 100km samochodem osobowym napędzanym wodorem będzie kosztować ok 60 zł a rząd planuje że w 2030 powinien zmniejszyć się do ok 44 zł. Oczywiście ten zielony wodór hoduje się w ogródku a jak wyrośnie to łapie się go w bańki.

  6. więcej sygnalizacji potrzebne, zatrzymujących jak w poniedziałek 20 samochodów dla jednego samochodu przy kościele tzw „skoczni” na monte casino 😀

  7. Serdecznie zapraszamy 3000 brutto na 3 zmiany

  8. To już było. Lublinek co tam działał, ursus, helikoptery, WSK-a. Szumny początek wpompowane pieniądze . Coś się pojawi czyli prototyp lub parędziesiąt sztuk i tyle. Wierzyłem w ursusa że się utrzyma ale to i tak szacunek za to że walczyli do końca.Pod tą marka jeszcze jeździ sporo aut i maszyn . W dzisiejszych czasach produkcja czegoś od podstaw to jest jak lot na księżyc na drzwiach od stodoły. Jesli cos jest składane z wielu marek to zwykła montownia na licencji wielu producentów- nie tanich ale będzie sukces że polskie? Polski to bedzie znaczek i nazwa. To tyle. Pozdrawiam i liczę na hejt

    • Najważniejsze to wypowiedzieć się…
      Nie wiem ale wypowiem się.

    • Tylko, że to o czym piszesz – to były zakłady „państwowe”, późniejsze próby ich ratowania były skazane na porażkę. (i nie o ratowanie tam chodziło)
      Tutaj pieniążki wykłada prywatny inwestor – może być inaczej.

  9. Świdnik za postawę dostał nagrodę od wodzą.

  10. Niech robią, pokażcie ten włoski nabytek?, ekipa z ursusa rwie się do pracy jak wyżej za 3000.

Z kraju