Czwartek, 28 marca 202428/03/2024
690 680 960
690 680 960

Utrudnienia w ruchu na ul. Diamentowej, w rejonie remontowanego wiaduktu

Od najbliższego wtorku w rejonie wiaduktu na ul. Diamentowej należy spodziewać zmiany organizacji ruchu. Potrwa ona do piątku 8 maja.

W najbliższy wtorek 5 maja od godziny 7:00 zostanie wprowadzona zmiana w organizacji ruchu na ul. Diamentowej w rejonie wiaduktu kolejowego.

Zostaną zamknięte dwa pasy ruchu na obu jezdniach (prawy i środkowy), ruch odbywać się będzie lewymi pasami na obu jezdniach.

Ten etap prac potrwa do dnia 8 maja do godz. 18:00, następnie otwarte dla ruchu będą dwa pasy ruchu na obu jezdniach tak jak w chwili obecnej.

(fot. lublin112.pl)

15 komentarzy

  1. Może ktoś z Was pamięta ile to już lat „remontują” ten wiadukt. Mam wrażenie, że mają płacone na godziny.

    • Mniejsza o czas realizacji. Jaką oni tam mają finezje przy organizacji ruchu? Obawiam się, że nawet małpa z pisakiem lepiej by to rozplanowała… Pamiętajcie brak znaków, odwrócone znaki, niewidoczne wykopy? A teraz? Zjazd z wiaduktu na połowę pasa lewego, wyjazd z dołu na połowę pasa prawego, zero pasów tymczasowych (pomarańczowych) = walka o pas środkowy (nie ważne kto ma pierwszeństwo bo kierowców też mamy jakich mamy)…

  2. Ten wiadukt to kiedyś skończą ? czy raczej bedzie on w tzw.”niekończącej się przebudowie „

  3. W związku z kolejnym etapem remontu wiaduktu kolejowego w najbliższy wtorek 6 maja 2031 r. od godziny 7:00 zostanie wprowadzona zmiana w organizacji ruchu na ul. Diamentowej…

  4. Sezon 5 epizod 1. Długo jeszcze ??

  5. Był teatr w budowie a teraz jest wiadukt w budowie.

  6. o to to …”wiadukt w budowie . Planowany termin zakończenia prac ,trudno powiedzieć z możłiwoscią przedłużenia o bliżej nie określony czas „

  7. przecierz można było przez tzw długi wekend

  8. Piramidę Cheopsa budowali podobno 20 lat a historia (jak mówią) lubi się powtarzać więc chyba „idą na rekord”.

  9. Już kilkanaście wieżowców wybudowali od czasu gdy zaczął się remont tego wiaduktu. Co to za nieudolne firma to remontuje?

  10. a może zaryzykować i puścić po 3 pasy w obu kierunkach? taki eksperymencik – może się uda, skoro można uruchomić wszystkie pasy, tylko nie na raz, czyli wszystkie są przejezdne, tak? to po co ciągle któryś zamykać?

Z kraju