Mieszkanka Chełma w wyniku działania oszustów straciła z konta ponad 19 tys. złotych. Kobieta za namową oszusta zainstalowała aplikację umożliwiająca zdalną obsługę jej urządzenia.
Los łatwo dawał szybko wziął. I pewnie u niej by tak leżały a inni szybciutko wydadzą.
Michalo 35
I tak jest dużo ja mam tylko 13tysi oszczędności , a pewnie większość ma ponad 100tysi.
edek
zgadza się,
Bławat
Nikt nie gani przestępcy, tylko wyśmiewa się z pokrzywdzonej? Sam miałem kiedyś telefony, żeby zmienić sobie rachunek o mniejszych kosztach obsługi. Sprawdziłem numer telefonu i zgadzał się z tym w centrali bankowej. Tożsame było też nazwisko dzwoniącego. Mimo tych potwierdzeń z internetowej strony, odpowiedziałem, że dziękuję, ale udam się do placówki bankowej. Nawet jeśli było wszystko prawdą, to i tak propozycja zawierała pułapkę niekorzystną finansowo.
Los łatwo dawał szybko wziął. I pewnie u niej by tak leżały a inni szybciutko wydadzą.
I tak jest dużo ja mam tylko 13tysi oszczędności , a pewnie większość ma ponad 100tysi.
zgadza się,
Nikt nie gani przestępcy, tylko wyśmiewa się z pokrzywdzonej? Sam miałem kiedyś telefony, żeby zmienić sobie rachunek o mniejszych kosztach obsługi. Sprawdziłem numer telefonu i zgadzał się z tym w centrali bankowej. Tożsame było też nazwisko dzwoniącego. Mimo tych potwierdzeń z internetowej strony, odpowiedziałem, że dziękuję, ale udam się do placówki bankowej. Nawet jeśli było wszystko prawdą, to i tak propozycja zawierała pułapkę niekorzystną finansowo.