Czwartek, 25 kwietnia 202425/04/2024
690 680 960
690 680 960

Trzy firmy starają się o kontrakt na przebudowę Al. Racławickich. Tym razem przetarg najprawdopodobniej zostanie rozstrzygnięty

Wszystko wskazuje na to, że tym razem uda się w końcu rozstrzygnąć przetarg na przebudowę Al. Racławickich oraz ul. Lipowej i Poniatowskiego w Lublinie. Dwie ze złożonych ofert mieszczą się bowiem w kwocie, jaką na inwestycję zarezerwowało miasto.

45 komentarzy

  1. Czas najwyższy,Lublin potrzebuje tego jak ziemia deszczu.

  2. ktoś odrobił pracę domową i w końcu poszedł do urzędu zapytać, ile powinien zażądać 🙂

  3. Mam nadzieję, że nie wygra firma która przebudowywuję do tej pory skrzyżowania Diamentowa-Krochmalna do Jana Pawła. No i jeszcze Wrotkowska. Miało być gotowe w kwietniu ubiegłego roku. Cosik sie nie udało bo budowa w trakcie i nic tam się nie dzieję.

    • Szanowny kolego, inwestycje, o których piszesz, są już dawno zakończone i odebrane… Utrudnienia w ruchu na Diamentowej wynikają z inwestycji kolejowej, czyli ciągnącej się wciąż przebudowy linii kolejowej do Warszawy…

      • Szanowny Panie Guzo, to wytłumacz mi Pan dlaczego na tym waszym wiadukcie stoją słupki zwężające do jednego pasa od strony Jana Pawła, czy odcinek jezdni przebiegający pod wiaduktem kolejowym,też już jest odebrany ? Coś mi się wydaję że jednak nie! Póki co, to my kierowcy mamy tam fundowane przeorganizowanie ruchu i wieczne korki, zwłaszcza rano i w godzinach popołudniowych. Więc Panie Guzo pytam jeszcze raz (tym razem dosłowniej) ,kto wziął kasę za odbiór tej inwestycji, którą Pan uważa za zakończoną?
        Pozdrawiam!

        • Stoją z powodu zwężenia jezdni pod wiaduktem kolejowym. Robotnicy przy remoncie nie będą lewitować. A są tak daleko ustawione, aby bezpiecznie zmienić pas przed szczytem wiaduktu. Chyba nie uważasz, że zwężenie powinno być za szczytem? Wtedy co chwilę rozpędzone auto taranowałoby słupki albo inne auta, które czekałyby na zmianę pasa.

        • Szanowny Panie zwężenie na wiadukcie jest związane tylko z inwestycją kolejową by miszczowie nie wpadali na betonowe zwężenie z pełną szybkością i często nie na tym pasie.

          • Mniejsza o to zwężenie, i tak już każdy który tam jeździ przyzwyczaił się do tego „cuda” i korków. Chodzi o samą inwestycję, która miała być gotowa X czas temu, a nie jest!!
            Pozdrawiam!

          • Akurat kiedyś jeden pijany zatrzymał się na tych betonach.

        • czlowieku TY masz parwo jazdy i jezdzisz tamtędy ….i nic nie rozumiesz po co sa zwężenia ….masakra

  4. PRD Lubartów – bardzo dobra , uczciwa Firma. Współpracowałam kiedyś z nimi. Wywiązali się ze wszystkich zobowiązań, chociaż moja instytucja potraktowała ich skandalicznie.

    • PRD Lubartów. Hmm… Chcesz się pokołysać w samochodzie, to przejedz się od Kocka do Moszczanki. Nie rozśmieszaj mnie Xxx

    • Sorki, poprawka. Do miejscowości Krępa. Dalej kiedyś tam lepsza firma robiła.

  5. Przygoda przygoda każdej chwili szkoda

    A ja się pytam na wuj te bus pasy? Przecież to nie daje żadnego efektu

  6. Myślę że wystarczy popatrzeć oczami kierowcy jak pracuje firma strabag żeby wiedzieć że kryterium ceny w tym przypadku nie jest miarodajne a 300 000 zł różnicy w cenie przy takiej kwocie przetargu nie powinno powodować tego że będą to realizować tak jak przebudowę skrzyżowania przy Lidlu przy Drodze Męczenników Majdanka. Przecież to nie jest nawet 1% różnicy w cenie. Wystarczy popatrzeć jak strabag wykonuje swoje roboty – ostatni przykład to przebudowa 835 na Biłgoraj. Pomijam fakt kretyńskich rozwiązan jeśli chodzi o pasy zjazdowe i buspasy, tak do sposobu realizacji i przejezdności drogi nie mam najmniejszych zastrzeżeń, a jeździłem tamtedy codziennie i nadal jeżdżę…

    Dla mnie takie firmy które realizowały chociażby przebudowę o której mówiłem wcześniej przy Lidlu powinny być z automatu wykluczane z przetargu.

  7. Patrząc jak służby reagują a raczej nie reagują,buspasy mnie już nie przerażają. Czy zrobią czy nie to i tak większość do woli sobie po nich jeździ.Chociaż kiedyś się bałem że mandaty będą wlepiać.

  8. Kogoś chyba poje…. o.. Gdzie bus pasy na lipowej…. Będą korki jak na. Majdanku… Posrało kogoś na Max…

  9. Potem kolej na Sowińskiego bo nic nie robiono od wyzwolenia w 1945, czas na remont i poszerzenie.

    • Sowińskiego nie będzie remontowana, bo za dużo tam studenciaków i przejść, a im bardziej dziurawa, tym wolniej jadą kierowcy!

  10. 110 MILIONOW za ok 2km drogi??

    To remont ok 2 km prostej drogi ma kosztować ponad 100 MILIONÓW zł ????????????
    W dodatku wytną drzewa i wpieprzą bus-pasy??

    Brak mi słów.

    • Przetarg otwarty, możesz w nim startować i wygrać. Tylko nie daj ceny za niskiej, bo cena rażąco niska, czy odbiegająca znacząco od reszty ofert może zostać odrzucona.

Z kraju