Czwartek, 28 marca 202428/03/2024
690 680 960
690 680 960

Tragiczny wypadek na trasie Lublin – Warszawa. Osobówka wbiła się w tył naczepy, nie żyją cztery osoby (zdjęcia, wideo)

Tragiczny wypadek na drodze krajowej nr 17 w Lubicach, na trasie Lublin – Warszawa. W zderzeniu pojazdu osobowego z ciężarowym zginęły cztery osoby.

74 komentarze

  1. no co się mogło stać? zbyt wolno jechali. na tym odcinku kończy się ekspresówka a zaczyna jednopasmówka – chcieli utrzymać tempo jazdy, wyprzedzali, nie zmieścili się w bezpiecznym powrocie na swój pas… tylko czekać na nagranie, jak gnają na złamanie karku, a później chcąc uniknąć czołówki wbijają się w naczepę.
    najbardziej szkoda pasażerów – bo nie zawsze zna się kierowcę, a w locie się z auta nie wyskoczy. może jechali blabla i na ekspresówce było ok, a później dopiero kierownik zaczął kubicę odstawiać na normalnej drodze…

    • Mistrzuniu… ekspresówka jest aż po Kołbiel teraz.
      Zakładam, że jeden (ten z tego, co wygląda na Pug-a) „zamykał zegar w drodze do stolycy”, a drugi (kierowca ciężarówki) nie popatrzył dobrze w lusterko przed zmianą pasa.

      • Kolego to było na samym zwężeniu jak z dwóch pasow robi sie jeden. Nie znajdziesz tu winy nikogo innego

        • zbyt wolno jechał może jakby robili te fury mocniesze silnikowo to przy 240 by sie przebił przez te cieżarówke na drugą jej strone i nie byłoby takiego ambarasu

        • Na zdjęciach widać dwa eleganckie pasy, żadnego zwężenia, a ciężarówka stoi na prawym pasie…

          • Bo zwężenie jest 2 km dalej i korek powstał przed nim. Czy to tak ciężko pomyśleć, że przy dużym natężeniu ruchu korek powstaje dużo wcześniej niż jest zwężenie? Dodatkowo ruch wstrzymuje rondo za zwężeniem na którym S17 krzyżuje się z drogą od Góry Kalwarii na Mińsk Mazowiecki.

      • Mistrzuniu to jest Meganka

      • I tu szerloku się mylisz. Utworzył się zator 2 km przed zwężeniem zaraz za którym jest rondo co dodatkowo powoduje, że ruch zatrzymuje się do zera. Samochody stały na obydwu pasach i ta ciężarówka również. Trochę w tym pecha, że koniec tego zatoru był zaraz za wiaduktem przez co podejrzewam, że kierowca spóźnił się z reakcją co w połączeniu pewnie z nie małą prędkością dało taki efekt. Szkoda, że kierowca Renaulta nie uciekł na pas awaryjny, może nie skończyłoby się tak tragicznie. Wiem jak wyglądała sytuacja na drodze w tym miejscu, bo sam stałem w tym korku kilkanaście minut przed tym wypadkiem. Kolejna sprawa moim zdaniem trochę słabe oznaczenie. Znaki o zwężeniu pojawiają się dużo później niż powstaje korek.

    • ABC widzisz bo fura z kuniem bezpieczniejszo i du miasta trza samochodem.

  2. Szczegółowe okoliczności wypadku sa takie ze jechał jak wariat wyprzedzał każdym pasem ja mialem 140 I nieodpowiednio szybko w jego ocenie zjechalem na lewy pas to mnie potem przychamowywał ze sam mało nie przydzwonilem w tył ciężarówki. Jechał chyba prędkością zblizona do max tego samochodu. Wariat szkoda tylko ze nie zginął sam.

  3. No to dojechali, już są po tej „lepszej” stronie…

  4. Nowoczesna bezkolizyjna droga w miarę dobrych warunkach pogodowych, w środku dnia.

  5. Do 2016 roku liczba trupów na drogach spadała od kilkunastu lat z roku na rok.
    Od 2017 ten trend się odwrócił.
    Akurat rok likwidacji fotoradarów w 2016 dziwnie zbiega się z czasem odwrócenia trendu spadkowego.
    2019 był także obfitszy w trupy niż 2018, a statystyka za 2019 jest się nie zamknęła, bo Ci którzy umrą w ciągu miesiąca od wypadków z 2019.
    Rok 2020 zaczyna się kumulacją i dobrze wróży na umocnienie długoterminowego trendu wzrostowego.

    • Wszyscy wiedzą że skutkiem likwidacji fotoradarów, zakaz jazdy nieoznakowanych aut ITD które rejestrują wykroczenia bez zatrzymywania sprawcy i odejścia od państwa POlicyjnego jest zwiększenie ilości wypadków. Teraz PiS robi to samo tylko stopniowo (grupa Spead, zabieranie prawka za przekroczenie prędkości o 50km, wyższe mandaty( chcą by wzrosły do 2000), nowe fotoradary, więcej kontroli itp.

  6. Kiedy wreszcie kierowcy zrozumieją, że prędkość zabija. To, że udawało się ileś razy, nie oznacza, że będzie się udawało za każdym razem. Nie szkoda życia tym ludziom?

  7. 8/10 bo kierowca ciężarówki jednak przeżył

  8. Dlaczego Yanosik nie ostrzegł przed niebezpieczeństwem. Podobno do tego ten program służy.
    A do telewizji Polsat apeluję, żeby częściej mówili o tym jak policja zawyża prędkość na rejestratorach, bo to jest największy problem na naszych drogach.
    To, że człowiekowi przekraczającemu prędkość tylko o 40km/h zatrzymano prawo jazdy. To jest dopiero dramat, a nie jakieś 4 trupy zmiażdżone w samochodzie + kilka osieroconych rodzin, czy tym podobne.

  9. Może chcial pobic rekord szybkosci dojazdu do stolicy nową trasą ,która jest „prawie” gotowa .Zastanawiam sie co sobie mysleli pasażerowie podczas tego wariackiego rajdu i czy któryś przypuszczał ze skończy sie tak tragicznie .Ale tego już się nie dowiemy ,zabrali tajemnicę do grobu ,pokój ich duszom i niech im ziemia lekką będzie

    • Może ten kierujący to nie był nawet ktoś aspirujący do bycia mistrzem kierownicy. Może to po prostu ktoś jeżdżący szybko ale bezpiecznie. Tylko miał ważnego maila do napisania. Sika w biegu, albo w pieluchę, to na napisanie jednego głupiego SMSa tym bardziej nie będzie się zatrzymywał.

  10. Co…..????ciężarowy holował osobówkę i nie wyhamowała…????

Z kraju