Wtorek, 16 kwietnia 202416/04/2024
690 680 960
690 680 960

Ten samolot jest historią. Walczą, aby wciąż mógł latać, maszynie grozi zesłanie do muzeum (zdjęcia)

Pomimo swojego wieku samolot ma bardzo niewielki przebieg i jest w doskonałym stanie technicznym. Jak wyjaśniają mechanicy, spokojnie może on latać przez kolejne czterdzieści lat. Jest jednak poważny problem, z którym Aeroklub nie jest w stanie sobie samodzielnie poradzić.

21 komentarzy

  1. Pod Lublinem jest dobry tapicer, mówi że takie poszycie wymieni na nowe za ok. 30 tys. więc skąd takie ceny ??? Z tego co mi sąsiad mówił to jak ksionc nim latał to i gwarancja będzie dożywotnia.

  2. Trzeba było za promocję pobierać odpowiednie sumy , samolot pewnie zarabiał na siebie , Vipy się lansowali , a remont to źebranie i proszenie o kasę , nie pamiętam źebym jego widział na niebie , więc nie zamierzam wpłacać opłaty widokowej na niebie. Dla mnie 150 000 tyś. to ogrom kasy , dla klubu to drobne kieszonkowe. Jak korzystać to tylko garstaka , jak remontować to wszystcy, tak rozumiem apel??

    • Widocznie Bromski słabo zapłacił za ten udział w filmie…
      P.S. Kolumbijczycy z ogromną chęcią okrągłą sumkę zapłacą za ten samolot. Tam są niezwykle popularne… I problemy z kasą aeroklubu się skończą (na chwilę).

  3. Bajm powinien przysponsożyć.

  4. Zaraz, zaraz… To ten Antek nie zapracował na siebie? Czy takie, na przykład, szkolenia spadochronowe zwiadowców z Hrubieszowa prowadzone są za darmo? Może wojsko się dołoży?

  5. Za czasów Janusza Kasperka to był aeroklub. Wspaniałe pokazy były organizowane. W okresie letnim prawie codziennie można było oglądać akrobacje, szybowce. Działo się. A teraz …

    • Za czasów Kasperka to był aeroklub robotniczy i WSK lała tam paliwo i pieniądze szerokim strumieniem. Niektórzy nadal nie zauważyli, że czasy się zmieniły. Szybowce już wystawione na sprzedaż. Niedługo będą latawcami latali.

  6. Po co remontować raz, że stary dwa, że niech się dokładają ci co korzystali. Już się nie raz na remont czegoś dokładałem co nic wspólnego nie miałem czy hatytatywnie pomagałem odbudować coś to potem musiałem płacić 100% za bilet albo nawet zdjęcia za darmo nie dali zrobić. Do muzeum i kropka.

    • Do muzeum ma jeszcze czas, a śmiało może w stanie lotnym doczekać stulecia wprowadzenia tego typu do produkcji. Dać do przepłótnienia i latać. I zarabiać.

      • Wiadomo lepsze by było żeby latał i zarabia ale widzisz oni chcą kasę od nas na remont inaczej żebrzą a ci co korzystają dołożyć jakoś się nie kwapią więc lepiej oddać do muzeum razem z pamiątkowymi zdjęciami ładnie wyeksponować i niech zarabia muzeum i ludzie niech go z bliska oglądają.

  7. Tak, tez jestem tego zdania. Jak jest juz leciwy to niech stoi w muzem niz miałby po remoncie spasc z nieba czego nie życze.

  8. Niech Bajm i Budka zrobi koncert jak już będzie można-cała kasa z biletów na remont Antka.

  9. To Glemp miał licencję pilota??

  10. to na Rydzka mają a na legendy juz nie ?

Z kraju