Sobota, 20 kwietnia 202420/04/2024
690 680 960
690 680 960

Szkielet hali sportowej zniknął z lubelskiego krajobrazu. Zdjęcia z rozbiórki

Sterta złomu pozostała po stalowej hali, która przez ponad 30 lat stała na lubelskich Czubach. Niebawem ma się tam rozpocząć budowa bloków.

30 komentarzy

  1. Ta stalowa konstrukcja była jeszcze starsza niż przeciętne auto, ale za to w dużo lepszym stanie technicznym.

  2. Kto wziął kasę za złom

    • Wykonawca, jeżeli takie były warunki umowy.
      Właściciel hali/terenu, jeżeli takie były warunki umowy.

  3. Korzystając z okazji chciałbym przypomnieć rowerzystom, że biegnąca dnem wąwozu droga nie drogą rowerową, a chodnikiem.
    Dlatego proszę nie uzurpować sobie na niej zbyt wielu praw, bo na chodniku (nawet jeżeli jakimś bardzo mocno naciąganym przepisem czasami można się poruszać) to rowerzysta ma ustąpić pierwszeństwa pieszemu, a nie odwrotnie.
    Tak jak zawsze staję w obronie słabszych, tak i w tym przypadku staję po stronie osób pieszych (w tym także dzieci, których tam pełno) korzystających z tego ciągu pieszego.
    Oznakowanie tej (drogi na niektórych mapach) jako drogi rowerowej jest błędne. W tym wąwozie występują tylko dwa krótkie odcinki drogi rowerowej (oddzielone od ruchu pieszego). Jeden starszy: od media Marktu na południe (jakieś 200metrów) oraz nowszy: od wyburzonej hali do dna wąwozu). Cała reszta to chodniki.

    • Jak zwykle Franiu nie masz racji. Jest jeszcze jeden fragment przy przepompowni do wąwozu.

  4. Skoro już ktoś bierze się za pisanie artykułu powinien sprawdzić wszystkie informacje które publikuje. Firma Ab Trans nie jest wykonawcą rozbiórki. Tylko i wyłącznie wypozycza sprzęt firmie która demontuje w.w konstrukcje.

    • Szanowna(y) Pani/Panie to firma Ab-Trans odpowiedzialna jest za demontaż. To wspomniana firma miała za zadanie położenie i rozebranie całej konstrukcji. Wiemy o czym piszemy ;). Ich sprzęt ich ludzie, prosimy nie siać dezinformacji.

      Pozdrawiamy

      • To macie złe informacje. Proszę sobie dokładnie sprawdzić ich wiarygodność. Firma Ab Trans wypozycza zwyżki. Osoby demontujące tj. rozpalające szkielet palnikami gazowymi są odrębną firmą. Pozdrawiam.

        • Szanowny Czytelniku/Czytelniczko, czy mamy przesłać zdjęcia prezesa tej firmy na miejscu prac? Bo już inaczej nie potrafimy tłumaczyć komuś, kto zaklina rzeczywistość i pisze, że było inaczej niż faktycznie było. Nie interesują nas osoby z palnikami, interesuje nas demontaż całej konstrukcji. Zadaniem firmy Ab-Trans było położenie konstrukcji na ziemi. Reszta złomu zostanie odebrana przez inną firmę. Chyba prezes firmy, o której piszemy wie najlepiej co tam robił…

          • Wlasciel firmy Ab-Trans nie jest odpowiedzialny za demontaż konstrukcji. Odpowiedzialność za położenie tego szkieletu a następnie popalenie na elementy wsadowe ma inna firma. Proszę mi nie pisać takich głupot. Ludzie odpowiedzialni za tą prace są ze Śląska a dokładnie Zagłębia Dąbrowskiego. W.w firma została wynajęta tylko do pomocy.


            • Szanowny Gość zanim cokolwiek napisze niech najpierw zapozna się z faktami, a nie wpiera innym, to co mu się wydaje. Byliśmy w kontakcie z wykonawcą, więc wiemy o czym piszemy.

          • Wiarygodne media

            To osoby z palnikami sa odpowiedzialne za rozbiórkę, a firma chce sobie przypisac ich zasługi.

        • Gość , kuwa przestań szerzyć defektyzm. Huk nas obchodzi twoje zdanie.

          • Jeśli już coś się pisze to powinno pokrywać się że stanem faktycznym. A informację zawarte w artykule wprowadzają ludzi w błąd. Więc albo pisze się to co jest prawdą albo pomija się dane fakty.

          • Gelo dobra rada, skierowana też przy okazji do redakcji.

            Przestańcie dyskutować z debil#em, bo najpierw sprowadzi Was do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

            W przy okazji, tak, wykonawcą zadania był AB Trans.

          • Z faktami jestem bardzo dobrze zapoznana. Dla jasności sytuacji to moja firma jest odpowiedzialna za demontaż konstrukcji. To my odpowdamy głową za przebieg całego procesu rozbiórki. Jutro złom z tej hali będzie palony na małe elementy a następnie transportowany w swoje miejsce docelowe. Pozdrawiam ekipę redakcji.

            • Widocznie myli Pani pojęcia, bo nie pisaliśmy o cięciu i wywożeniu, a o rozbiórce i położeniu hali, a na wykonanie tych prac umowę ma Ab-Trans. Odpowiedzialność za rozbiórkę konstrukcji ma wspomniana firma.
              Pozdrawiamy

    • Pracuś od demontażu

      Przecież to firma Ab-Trans rozebrała!!! Tam był sprzęt i pracownicy tej firmy. Chyba, że ktoś im ukradł podnośniki a pracowników uprowadził hahahahahahaha. Sam prezes był na miejscu i oni mają umowę na położenie i rozbiórkę hali.

  5. Bym zapomniał. Jest jeszcze serpentyna rowerowa biegnąc od stacji trafo na ul. Dziewanny.

  6. Mogli jakiś filmik nagrać

  7. Widzę że macie informacje z pierwszej ręki. Nie będę się już produkować bo to nie ma sensu widzę. Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.

    • Tak mamy z pierwszej ręki. Pozdrawiamy, wzajemnie.

      • Nie znam sytuacji, ale często funkcjonuje termin; ,,podwykonawca”. Jeden łapie wszelkie zlecenia i z rękami w kieszeniach patrzy jak podwykonawcy gimnastykują się. Czasami kasę zgarnia i nie płaci, jak to na kolei czy autostradzie miało miejsce. Jeśli wszystko gra, to o podwykonawcy nikt nie słyszy.

  8. Ale dlaczego nikt nie pisze kto jest inwestorem ? Czy to firma TBV ?

  9. A nie teraz kolega Żuk dał swojemu koledze byłemu prezesowi miejskiej spółki Sir. Grodzkiemu – byłemu też prezesowi Perły – oskarżonemu i aresztowanemu !

  10. 300 ton zlomu to niezly kawal grosza. To byłoby 200 aut naszego bimmerka.

Z kraju