Piątek, 19 kwietnia 202419/04/2024
690 680 960
690 680 960

Sygnał od Czytelnika: „Ten billboard paskudnie szpeci ul. Zana. „Dywanoland” zupełnie się nim nie interesuje!”

Kilka dni temu pisaliśmy o doszczętnie zniszczonym i szpecącym okolicę billboardzie również firmy „Dywanoland”, zlokalizowanym przed Łuszczowem, tuż przy drodze nr 82. Okazuje się, że jeszcze gorszy przykład antyestetyczny znajduje się w centrum Lublina.

17 komentarzy

  1. Apostazy Pierdółko Pierwszy (i ostatni)

    Jeśli firma „Dywanoland” jeszcze istnieje, takie bilbordy jawnie spełniają kryteria powiedzenia: ” Jaki pan, taki kram”.

    • Co wy opowiadacie za brednie
      Jest to plakat PiSu na którym zaprezentowano wizję polski po wprowadzeniu „Nowego Ładu”
      ***** ***

  2. Każdy bilbord szpeci

  3. Trzeba to przekazać Rydzykowi aby promował przekazywanie wpłat na konta. Albo może PiS to weźmie ,takie bilbordy rozwniez znakomicie się spisują w walce z opozycja!. Z niszczeniem opozycji już nie tylko na łamach swojej telewizji.

  4. Można prosić więcej zdjęć bilborda ???

  5. To jest dzieło Banksego , tylko trzeba to zinterpretować co miał na myśli?? Ludzie tego artystę , podziwiają i szanują a on jest jak ” kamfora” pojawia się i znika.

  6. Jak Ci przeszkadza bardzo to wynajmij sobie w ab transie wysięgnik koszowy i zdrap szpachelką ?

  7. Dasz zarobić firmie z podnośnikami, zrobisz dobry uczynek dla innych i będziesz spał spokojnie ?

  8. Co zrobić szpetnemu człowiekowi? Ukarać?

  9. Mateusz Matt Kokainko

    „Firma powstała pod koniec lat 80. XX wieku i jako jedna z pierwszych, zapoczątkowała prezentowanie w Polsce branży dywanów oraz wykładzin – nieodzownego elementu wystroju wnętrza, stanowiącego dopełnienie aranżacji każdego pomieszczenia.”

    Pięknie wkomponowana reklama. Bieda-copywriterzy i marketingowcy są z was dumni.

  10. Powinni usunąć wszystkie billboardy, bo to są ohydne. Na wjeździe do miast przez 30 km, średnio co 200 m reklama. Nie widziałam w innych państwach, tak nachalnie porozstawianych konstrukcji do reklam. Takcie coś to tylko pewnie w Europie wschodniej. Szczerze? To najlepsza reklama jest w internecie. Mijając taki billboard jeszcze nigdy nie pomyślałam, aby kupić sprzęt prezentowany na plakacie, czy pójść w miejsce, które jest prezentowane. Patrząc na poziom inteligencji Polaków, to z przykrością muszę stwierdzić, że mocno się się on obniżył. 🙁 Janusze włącznie z Grażynami, Brajankami, Kewinami i Dżesikami chcą się wylansować, to może kupią na pokaz trampolinę, basen lub kosiarkę z aktualniej promocji, którą zauważyli właśnie na takim billboardzie.

Z kraju