Droga Męczenników Majdanka w poniedziałek rano stanęła w korku. Od czytelnika otrzymaliśmy nagranie całej sytuacji, jak pisze, wszystkiemu winne są buspasy.
Ten buspas to kropla w morzu. Na 99% ulic stoją w korkach. Razem ze „sprawcami korków”.
boratpolska
Miasto takie duże, że trzeba buspasy budować. Kierowcy stoją w korku, a autobus przejedzie jeden na godzinę (przykład z Jana Pawła II). Inteligent musiał to wymyślić. Choć jak wiadomo budować trzeba, żeby dostać dofinansowanie z UE, kpina.
Ola
A buspasy na Grygowej??? To już jest w ogóle nieporozumienie, tam jest taki ruch, że autobusy na pewno by sobie bez nich nie poradziły…
Dramat.
Franio
Skoro na Grygowej jest „taki ruch”, to w czym buspas na Grygowej przeszkadza? Metro jeździ pod ziemią – swoimi torami. Tramwaje swoimi torowiskami, albo jezdnią (jeżeli nie ma wyodrębnionych od jezdni), rowerzyści swoimi drogami (jeżeli mają).
Autobusy także powinny jeździć swoimi „torami”.
Stefanek
Bo to projektował pewnie ten sam co zrobił „inteligentny system zarządzania światłami”
Co już od kilku lat się uczy i nie może się nauczyć 😉
Bożena
Barany z urzędu, kto maluje bus pasy tam gdzie nie potrzeba, przez takich baranów lublin stoi w korkach. Już pisałem że na JP, Orkana, Witosa, S. pracy, Kompozytorów i na Racławickich i na Głębokiej i Kraśnickiej i Tysiąc lecia też namalujmy bus pasy będziemy się chwalić że mamy milion km bus pasów najwięcej na całym świecie. Kto tam pracuje w tym urzędzie same barany.
fsfsdf
Korki nie tworzą bus-pasy, ale nadmiar samochodów. Może zamiast tworzyć korki niech się przesiądą do komunikacji miejskiej
kris
Policja była przeciwko wyznaczaniu bus pasa. Zarządca zdecydował się na wprowadzenia takiej organizacji mimo ostrej krytyki i negatywnego stanowiska Policji.
Qa
Przecież było to do przewidzenia.
Kermitowski
Ciemnote, widzę ciemnote… Projektanci chyba nigdy w Lbn nie byli i nie jeździli. Pfff inwestycja za grube banki a korki większe niż były buahahahah
kris
Policja wyraziła negatywne stanowisko dla takiej organizacji ruchu. Mimo to zarządca zdecydował się na wprowadzenie takiego rozwiązania.
kumpel Frania
Policja to się może wypowiadać , ale jej opinia się w niczym nie liczy .
ABC
„Policja to się może wypowiadać , ale jej opinia się w niczym nie liczy .”
Serio?
Wystarczy, że nie będą teraz wystawiać mandatów dla normalnych kierowców.
Ciekawe, co wtedy napiszesz mądralo. 🙂
kontra
Kolejny „inteligent”, który w d… był i g… widział. To po co jeździsz samochodem skoro są korki? Miasto nie jest dla samochodów. Ale u nas wszystko jak w średniowieczu, Polacy mają najwięcej samochodów w Europie w przeliczeniu na jednego mieszkańca. A ci, którzy jeżdżą autami najgłośniej krzyczą jak to biednie, ale i on ma auto i żona ma, ciekawe skąd te korki. W Belgii czy w Niemczech nikt nie kupuje auta na takie śmieszne przebiegi jak u nas, a w Lublinie… Sprawdzasz przebieg diesla i okazuje się, że robił 5 tys. km rocznie. Sam mam samochód, robię 30-35 tys. km rocznie i nie pamiętam nawet kiedy jechałem po mieście. Od tego jest komunikacja miejska (naprawdę w Polsce nie jest taka zła, a malkontentami są ci, którzy nigdzie poza Polską autobusem nie jechali), są rowery, ostatnio wprowadzone hulajnogi. Wreszcie taksówki czy wypożyczalnie samochodów.
Alek
100% racji. To prawda że wszędzie na swiecie gdzie kierowcom zabierze się choćby kawałeczek drogi to oni wrzeszczą i biadolą. Miasto jest zapchane samochodami parkującymi, jeżdżącymi. I oto chodzi żeby takie korki powstawały może jeden czy drugi pomyśli ze nie takie auto najszybsze i najlepsze jednak nie jest. Może taki zostawić auto w domu i pojechać MPK, wziąć rower albo przejść ten kilometr czy dwa. Miasto tak trzymać i tak toniemy w brzydocie nadmiaru samochodów w mieście.
ABC
Ho, ho.
Widzę, że światowiec nam się trafił. Masz w 100% rację. Miasto nie jest dla samochodów. Jest dla ludzi, którzy tymi samochodami jeżdżą! Z chęcią popatrzę, jak jeździsz rowerkiem czy hulajnogą w zimie. Wypożyczony samochód nie musi stać w korku? Taksówki? Jedną z nich jeździsz, że tak na nie namawiasz?
Acab
I tu pokazałeś swoją logikę (a właściwie jej brak) rodem z Lemingogradu TVN-u. Opisałem kilka środków transportu, ale do zimowych warunków musiałeś przytoczyć te które Ci nie pasują. Czyli klasyczne manipulowanie faktami. Poza tym, choć sam w zimie nie jeżdżę rowerem polecam byś sprawdził jak to wygląda w Holandii czy Szwecji. Nie ma tam najmniejszych problemów.
ABC
Jak nie ma argumentów, to zaczyna się przywoływanie polityki?
Skoro tak wszechstronnie opisałeś kilka środków transportu, to trzeba było też pomyśleć o warunkach panujących w Polsce, a nie pier. o Holandii czy Szwecji. Jak ci (specjalnie) tak tu źle to won pojeździć rowerkiem w tych „lepszych” krajach.
Franio
Samochód wypożyczony stoi w takim samym korku (albo nie stoi, jeżeli mógłby poruszać się buspasem). Taka jego przewaga, że bezczynnie nie stoi przez pół dnia uniemożliwiając zaparkowanie innym. Po zaparkowaniu przychodzi kolejny klient i odjeżdża zwalniając miejsce – następuje rotacja i jedno miejsce parkingowe może być wykorzystane wielokrotnie dziennie. Prywatny samochód przez 23h/dobę nie robi nic poza rdzewieniem oraz zajmowaniem miejsca.
Acha
Gdyby była dobrze rozwinięta komunikacja miejska to ok, ale niestety w Lublinie komunikacja jest na bardzo niskim poziomie i to jest przyczyną wyboru samochodów jako środka transportu
Stefanek
A buspas pusty
1 listopada będzie jeszcze lepiej 😉
Wdzięczny
Podziękowania należą się wszystkim „oświeconym” wyborcom PO za prezydenta Żuka. DZIĘKUJEMY
A autobusy sobie śmigają – piękny widok 🙂
Ten buspas to kropla w morzu. Na 99% ulic stoją w korkach. Razem ze „sprawcami korków”.
Miasto takie duże, że trzeba buspasy budować. Kierowcy stoją w korku, a autobus przejedzie jeden na godzinę (przykład z Jana Pawła II). Inteligent musiał to wymyślić. Choć jak wiadomo budować trzeba, żeby dostać dofinansowanie z UE, kpina.
A buspasy na Grygowej??? To już jest w ogóle nieporozumienie, tam jest taki ruch, że autobusy na pewno by sobie bez nich nie poradziły…
Dramat.
Skoro na Grygowej jest „taki ruch”, to w czym buspas na Grygowej przeszkadza? Metro jeździ pod ziemią – swoimi torami. Tramwaje swoimi torowiskami, albo jezdnią (jeżeli nie ma wyodrębnionych od jezdni), rowerzyści swoimi drogami (jeżeli mają).
Autobusy także powinny jeździć swoimi „torami”.
Bo to projektował pewnie ten sam co zrobił „inteligentny system zarządzania światłami”
Co już od kilku lat się uczy i nie może się nauczyć 😉
Barany z urzędu, kto maluje bus pasy tam gdzie nie potrzeba, przez takich baranów lublin stoi w korkach. Już pisałem że na JP, Orkana, Witosa, S. pracy, Kompozytorów i na Racławickich i na Głębokiej i Kraśnickiej i Tysiąc lecia też namalujmy bus pasy będziemy się chwalić że mamy milion km bus pasów najwięcej na całym świecie. Kto tam pracuje w tym urzędzie same barany.
Korki nie tworzą bus-pasy, ale nadmiar samochodów. Może zamiast tworzyć korki niech się przesiądą do komunikacji miejskiej
Policja była przeciwko wyznaczaniu bus pasa. Zarządca zdecydował się na wprowadzenia takiej organizacji mimo ostrej krytyki i negatywnego stanowiska Policji.
Przecież było to do przewidzenia.
Ciemnote, widzę ciemnote… Projektanci chyba nigdy w Lbn nie byli i nie jeździli. Pfff inwestycja za grube banki a korki większe niż były buahahahah
Policja wyraziła negatywne stanowisko dla takiej organizacji ruchu. Mimo to zarządca zdecydował się na wprowadzenie takiego rozwiązania.
Policja to się może wypowiadać , ale jej opinia się w niczym nie liczy .
„Policja to się może wypowiadać , ale jej opinia się w niczym nie liczy .”
Serio?
Wystarczy, że nie będą teraz wystawiać mandatów dla normalnych kierowców.
Ciekawe, co wtedy napiszesz mądralo. 🙂
Kolejny „inteligent”, który w d… był i g… widział. To po co jeździsz samochodem skoro są korki? Miasto nie jest dla samochodów. Ale u nas wszystko jak w średniowieczu, Polacy mają najwięcej samochodów w Europie w przeliczeniu na jednego mieszkańca. A ci, którzy jeżdżą autami najgłośniej krzyczą jak to biednie, ale i on ma auto i żona ma, ciekawe skąd te korki. W Belgii czy w Niemczech nikt nie kupuje auta na takie śmieszne przebiegi jak u nas, a w Lublinie… Sprawdzasz przebieg diesla i okazuje się, że robił 5 tys. km rocznie. Sam mam samochód, robię 30-35 tys. km rocznie i nie pamiętam nawet kiedy jechałem po mieście. Od tego jest komunikacja miejska (naprawdę w Polsce nie jest taka zła, a malkontentami są ci, którzy nigdzie poza Polską autobusem nie jechali), są rowery, ostatnio wprowadzone hulajnogi. Wreszcie taksówki czy wypożyczalnie samochodów.
100% racji. To prawda że wszędzie na swiecie gdzie kierowcom zabierze się choćby kawałeczek drogi to oni wrzeszczą i biadolą. Miasto jest zapchane samochodami parkującymi, jeżdżącymi. I oto chodzi żeby takie korki powstawały może jeden czy drugi pomyśli ze nie takie auto najszybsze i najlepsze jednak nie jest. Może taki zostawić auto w domu i pojechać MPK, wziąć rower albo przejść ten kilometr czy dwa. Miasto tak trzymać i tak toniemy w brzydocie nadmiaru samochodów w mieście.
Ho, ho.
Widzę, że światowiec nam się trafił. Masz w 100% rację. Miasto nie jest dla samochodów. Jest dla ludzi, którzy tymi samochodami jeżdżą! Z chęcią popatrzę, jak jeździsz rowerkiem czy hulajnogą w zimie. Wypożyczony samochód nie musi stać w korku? Taksówki? Jedną z nich jeździsz, że tak na nie namawiasz?
I tu pokazałeś swoją logikę (a właściwie jej brak) rodem z Lemingogradu TVN-u. Opisałem kilka środków transportu, ale do zimowych warunków musiałeś przytoczyć te które Ci nie pasują. Czyli klasyczne manipulowanie faktami. Poza tym, choć sam w zimie nie jeżdżę rowerem polecam byś sprawdził jak to wygląda w Holandii czy Szwecji. Nie ma tam najmniejszych problemów.
Jak nie ma argumentów, to zaczyna się przywoływanie polityki?
Skoro tak wszechstronnie opisałeś kilka środków transportu, to trzeba było też pomyśleć o warunkach panujących w Polsce, a nie pier. o Holandii czy Szwecji. Jak ci (specjalnie) tak tu źle to won pojeździć rowerkiem w tych „lepszych” krajach.
Samochód wypożyczony stoi w takim samym korku (albo nie stoi, jeżeli mógłby poruszać się buspasem). Taka jego przewaga, że bezczynnie nie stoi przez pół dnia uniemożliwiając zaparkowanie innym. Po zaparkowaniu przychodzi kolejny klient i odjeżdża zwalniając miejsce – następuje rotacja i jedno miejsce parkingowe może być wykorzystane wielokrotnie dziennie. Prywatny samochód przez 23h/dobę nie robi nic poza rdzewieniem oraz zajmowaniem miejsca.
Gdyby była dobrze rozwinięta komunikacja miejska to ok, ale niestety w Lublinie komunikacja jest na bardzo niskim poziomie i to jest przyczyną wyboru samochodów jako środka transportu
A buspas pusty
1 listopada będzie jeszcze lepiej 😉
Podziękowania należą się wszystkim „oświeconym” wyborcom PO za prezydenta Żuka. DZIĘKUJEMY