Minionej nocy sprawdzana była nośność liczącego blisko 40 lat mostu na Bystrzycy w ciągu ul. Żeglarskiej. Od wyników zależy, czy możliwe będzie skierowanie autobusów do nowej pętli, jaka powstaje w rejonie skrzyżowania z ul. Krężnicką.
Ale co oni tym sprawdzą? Dwa takie autobusy to ile to będzie…? 25 t? Może nawet mniej…
Franio
Bez pasażerów i bez oddziaływań dynamicznych wynikających z ruchu pojazdów. Ale nawet takie badanie może coś powiedzieć o bezpieczeństwie obiektu.
Za to, nie podoba mi się bardzo symetryczny schemat obciążenia (o ile jest to jedyny sposób obciążenia). Obciążenia niesymetryczne, czyli np. autobusy przesunięte względem siebie na długości mogą dawać bardziej niekorzystne wytężenie elementów konstrukcji.
Franio
No i te autobusy są raczej lekkie na metr kwadratowy autobusu. Mniejszy autobus (lecz stojący jedynie na 1 prześle) będzie dawał większe siły wewnętrzne w belkach ciągłych. A płyta pomostu jakieś tam momenty podporowe jednak przenosi nawet jeżeli Kujany są przegubowe obliczeniowo.
22DMC
I co ? I co ? I co wyszło ? Bo nie wiem czy dalej tamtędy jeździć
Lu
Można jeździć dopóki się nie zawali
Seweryn
A kierowcy autobusów to doświadczalne króliki 🙂
Pok
Mistrzostwo swiata!!!!!najpierw kasa poszla na zajezdnie a dopiero pozniej ktos sie zorientowal ze most jest wiekowy i watpliwej wytrzymalosci…..hahahaha
Janusz
No pewex, że wytrzymie. Raz dwie grube baby tamtedy szły i most nawet nie drgnął.
Bławat
Chyba nie kłóciły się. Teraz cii bo most się zawali 😉
Krasnal
A co dzisiaj tak pełno radiowozów nad zalewem?
GIT z Tatar
Frabio stary f….j z puchy to nawet na tym się zna.
Ewa33
najpierw pętlę wybudowali, potem sprawdzają, czy będzie można z niej korzystać
brawo drogowcy 🙂
Iy
Na tym moście jest znak do 8 Ton. A jeżdżą tam gruszki z betonem i Tiry
Ale co oni tym sprawdzą? Dwa takie autobusy to ile to będzie…? 25 t? Może nawet mniej…
Bez pasażerów i bez oddziaływań dynamicznych wynikających z ruchu pojazdów. Ale nawet takie badanie może coś powiedzieć o bezpieczeństwie obiektu.
Za to, nie podoba mi się bardzo symetryczny schemat obciążenia (o ile jest to jedyny sposób obciążenia). Obciążenia niesymetryczne, czyli np. autobusy przesunięte względem siebie na długości mogą dawać bardziej niekorzystne wytężenie elementów konstrukcji.
No i te autobusy są raczej lekkie na metr kwadratowy autobusu. Mniejszy autobus (lecz stojący jedynie na 1 prześle) będzie dawał większe siły wewnętrzne w belkach ciągłych. A płyta pomostu jakieś tam momenty podporowe jednak przenosi nawet jeżeli Kujany są przegubowe obliczeniowo.
I co ? I co ? I co wyszło ? Bo nie wiem czy dalej tamtędy jeździć
Można jeździć dopóki się nie zawali
A kierowcy autobusów to doświadczalne króliki 🙂
Mistrzostwo swiata!!!!!najpierw kasa poszla na zajezdnie a dopiero pozniej ktos sie zorientowal ze most jest wiekowy i watpliwej wytrzymalosci…..hahahaha
No pewex, że wytrzymie. Raz dwie grube baby tamtedy szły i most nawet nie drgnął.
Chyba nie kłóciły się. Teraz cii bo most się zawali 😉
A co dzisiaj tak pełno radiowozów nad zalewem?
Frabio stary f….j z puchy to nawet na tym się zna.
najpierw pętlę wybudowali, potem sprawdzają, czy będzie można z niej korzystać
brawo drogowcy 🙂
Na tym moście jest znak do 8 Ton. A jeżdżą tam gruszki z betonem i Tiry