Będzie to jedyna tego typu atrakcja w naszym regionie. Ma stanowić ciekawą formę aktywnego wypoczynku i ściągać turystów. Nadwiślańskie drezyny rowerowe są już gotowe i niebawem zostaną udostępnione.
Mogę być zwrotniczym , manewrowym itp.posiadam uprawnienia , 50 zeta za h pracy .Przecieź ktoś musi nadzorować ruch drezyn, ciekawe czy będą katastrofy drezynowe.??
Witold Janusz
Oczywiście.Będą wyścigi,jazda na zderzaku,łypanie długimi,wyprzedzanie na trzeciego zajeżdżanie drogi,sprawdzanie hamulców… co tylko „człowiek” wymyśli.
kotzlicencjąnapodwnerwianie
Ciekawe jak zamierzają rozładować korki na trasie w razie wzrostu popularności przejazdów??
???
Dobrze źe nie ma barier , ekranów i fotoradrów będzie moźna rozwijać szybkości naddzwiękowe, no myślę źe nie będzie źadnego dachowania??
DrT
Czemu to takie brzydkie z przodu?
8888
A jak z pierwszeństwem na przejazdach kolejowo-drogowych??
Tip
Takimi wycieczkami zawsze kieruje kierownik takiego wyjazdu i jego obowiązkiem jest zatrzymywać pojazdy samochodowe przed przejazdem kolejowym za pomocą tarczy, jedzie w pierwszej (chyba, że będą 2 osoby z obsługi to i w ostatniej) zatrzymuje „skład” przed przejazdem, zatrzymuje samochody, przepuszcza drezyny, które za chwile się zatrzymują i znowu wsiada do pierwszej (albo ostatniej) i dalej ta kolejka tak leci… Uherce fajne miejsce 🙂
Katastrofa
To w takim razie od 4 lipca, powinny pojawić się znaki drogowe przed przejazdami kolejowymi „Uwaga drezyny”.
Bo inaczej katastrofa za katastrofą murowana.
Lukkielbasa
Czy siedzisko z tyłu posiada pasy bezpieczeństwa?
micra
A jak wygląda powrót? Jedna osoba musi pojechać do stacji końcowej – samochodem?
Józek
Zdecydowanie to lepsze rozwiązanie pod warunkiem, że tory są równe. Do kolejki mam uraz, bo przejażdżka w podskakujących wagonie i smrodzie spalin diesla do atrakcji nie należy.
super pomysł dla promocji regionu
Mogę być zwrotniczym , manewrowym itp.posiadam uprawnienia , 50 zeta za h pracy .Przecieź ktoś musi nadzorować ruch drezyn, ciekawe czy będą katastrofy drezynowe.??
Oczywiście.Będą wyścigi,jazda na zderzaku,łypanie długimi,wyprzedzanie na trzeciego zajeżdżanie drogi,sprawdzanie hamulców… co tylko „człowiek” wymyśli.
Ciekawe jak zamierzają rozładować korki na trasie w razie wzrostu popularności przejazdów??
Dobrze źe nie ma barier , ekranów i fotoradrów będzie moźna rozwijać szybkości naddzwiękowe, no myślę źe nie będzie źadnego dachowania??
Czemu to takie brzydkie z przodu?
A jak z pierwszeństwem na przejazdach kolejowo-drogowych??
Takimi wycieczkami zawsze kieruje kierownik takiego wyjazdu i jego obowiązkiem jest zatrzymywać pojazdy samochodowe przed przejazdem kolejowym za pomocą tarczy, jedzie w pierwszej (chyba, że będą 2 osoby z obsługi to i w ostatniej) zatrzymuje „skład” przed przejazdem, zatrzymuje samochody, przepuszcza drezyny, które za chwile się zatrzymują i znowu wsiada do pierwszej (albo ostatniej) i dalej ta kolejka tak leci… Uherce fajne miejsce 🙂
To w takim razie od 4 lipca, powinny pojawić się znaki drogowe przed przejazdami kolejowymi „Uwaga drezyny”.
Bo inaczej katastrofa za katastrofą murowana.
Czy siedzisko z tyłu posiada pasy bezpieczeństwa?
A jak wygląda powrót? Jedna osoba musi pojechać do stacji końcowej – samochodem?
Zdecydowanie to lepsze rozwiązanie pod warunkiem, że tory są równe. Do kolejki mam uraz, bo przejażdżka w podskakujących wagonie i smrodzie spalin diesla do atrakcji nie należy.