W nocy usunięte zostaną barierki uniemożliwiające wjazd na nowy wiadukt łączący ul. Krochmalną i Diamentową. Zielone światło ma też nowa ul. Wyścigowa, czyli przedłużenie ul. Wrotkowskiej.
Fachciamajde który zaprojektował wiadukt powinni nalozyc kary. Kto mądry buduje tak wiadukt i stawia ograniczenie do 40km/h. Dajcie tam jeszcze fotoradar!
Czekam na pierwsze info o wypadkach na tym obiekcie inzynieryjnym.
tyk
Myślę że nie to jest najgorsze, choć masz rację w tym co mówisz – najgorsze jest to że wyjazd z przyszłego przedłużenia trasy Zielonej, de facto wewnętrznej obwodnicy miasta, nagle z 2 czy nawet 3 pasów zbiegnie się w jeden – ot gotowy scenariusz na gigantyczne korki w tym miejscu – co za jełop to projektował? Większość samochodów wraca w godzinach szczytu na największą sypialnię miasta Czuby właśnie z kierunku Unii Lubelskiej, a nie Wrotkowskiej…
googoo
Primo – po to żebyś podczas przejazdu mógł podziwiać okoliczną panoramę.
Secundo – nie jest to autostrada tylko ulica w mieście i to nie dzikim u ruskich tylko w Polsce, choć niestety wielu kierowców jeździ w ruskim stylu jak dziki kozak na koniu.
Kamil
ale ma być 100?
kierowca bombowca
Ciekawy jestem jak będzie wyglądał ruch na Krochmalnej obok Orlenu . skrzyżowanie ruchu na tej ulicy niczego dobrego nie wróży , no chyba , że ten łącznik będzie dwukierunkowy , ale zawsze zostanie jakieś ale , ponieważ wyjeżdżając z łącznika w lewo w ul.Krochmalną trzeba będzie przepuścić jadących od Diamentowej , przy porannym i popołudniowym szczycie może być tam dalej ciekawie….pożyjom uwidim.
Lucyna
NO NARESZCIE, BRAWO ŻUK!
LU
Lucyna. Już po wyborach.
tytus
Lucyna , nie POdlizuj się . POdwyżki w Ratuszu wstrzymane .
Art
Brawo urzędnicy? To kluczowe inwestycje dla miasta. Niestety dla urzędników termin np. 30 dni oznacza, że do sprawy ktoś przystępuje dopiero 25 dnia. Później brak czasu na dokładne analizy i szukają haka na inwestycje. Przesyłanie dokumentów itd. Takie inwestycje powinny być dokładnie sprawdzane w czasie 7 dni zatwierdzone. Odnoszę wrażenie, że dopiero liczne artykuły i nagrania TV, które ostatnio się pojawiły zrobiły swoje. Brawo dziennikarze i inni aktywiści, którzy bacznie przyglądają się co dzieje się wokół nas.
Franio
Zaoszczędzony przez powyższą inwestycję czas podróży proszę wykorzystać na spokojniejszą i bezpieczniejszą jazdę. Proszę także pamiętać, że nawet bezkolizyjne drogi dwujezdniowe w mieście to nie ekspresówka i występują na niej skrzyżowania, PdP, przejazdy rowerowe (już kolizyjne).
Franio
*) miało być: poza odcinkami bezkolizyjnymi występują kolizyjne
Qwa
Na Grygowej chyba muszą rondo przesunąć by nadzór puścił tamtędy ruch
remik
to na wybory narodowi dadza ci co z nas wyborców robia
LU
Należało poczekać z remontem mostu na Pawiej do otwarcia Wyścigowej. Teraz Kunickiego stoi!
Brawo Żuk.
Morales
Super wiadomość czekałem na nią długo!
roman
iście szatańskie tępo pracy urzędników widać to na przykładzie ZRID dla S 19 Lublin Rzeszów
w sierpniu mija 4 lat od daty ogłoszenia I PRZETARGU priorytet
Joanna
Roman, iście szatańska to jest Twoja ortografia…
Ted
Kiedu beda wydawane instrukcje jak korzystac z tego kompleksu drogowego i kursy doszkalajace dla mniej kumatych? Tak czy inaczej to wg mnie najgorzej zaprojektowana infrastruktura drogowa w lublinie.
kirk
To bardzo dobra wiadomość. Myślę jednak, że korki i tak będą bo wiadukt do jazdy na wprost a pod nim rondo ze światłami to nie to samo co bezkolizyjne rozprowadzenie ruchu estakadami. A to by było rozwiązanie najlepsze.
Nareszcie.
Fachciamajde który zaprojektował wiadukt powinni nalozyc kary. Kto mądry buduje tak wiadukt i stawia ograniczenie do 40km/h. Dajcie tam jeszcze fotoradar!
Czekam na pierwsze info o wypadkach na tym obiekcie inzynieryjnym.
Myślę że nie to jest najgorsze, choć masz rację w tym co mówisz – najgorsze jest to że wyjazd z przyszłego przedłużenia trasy Zielonej, de facto wewnętrznej obwodnicy miasta, nagle z 2 czy nawet 3 pasów zbiegnie się w jeden – ot gotowy scenariusz na gigantyczne korki w tym miejscu – co za jełop to projektował? Większość samochodów wraca w godzinach szczytu na największą sypialnię miasta Czuby właśnie z kierunku Unii Lubelskiej, a nie Wrotkowskiej…
Primo – po to żebyś podczas przejazdu mógł podziwiać okoliczną panoramę.
Secundo – nie jest to autostrada tylko ulica w mieście i to nie dzikim u ruskich tylko w Polsce, choć niestety wielu kierowców jeździ w ruskim stylu jak dziki kozak na koniu.
ale ma być 100?
Ciekawy jestem jak będzie wyglądał ruch na Krochmalnej obok Orlenu . skrzyżowanie ruchu na tej ulicy niczego dobrego nie wróży , no chyba , że ten łącznik będzie dwukierunkowy , ale zawsze zostanie jakieś ale , ponieważ wyjeżdżając z łącznika w lewo w ul.Krochmalną trzeba będzie przepuścić jadących od Diamentowej , przy porannym i popołudniowym szczycie może być tam dalej ciekawie….pożyjom uwidim.
NO NARESZCIE, BRAWO ŻUK!
Lucyna. Już po wyborach.
Lucyna , nie POdlizuj się . POdwyżki w Ratuszu wstrzymane .
Brawo urzędnicy? To kluczowe inwestycje dla miasta. Niestety dla urzędników termin np. 30 dni oznacza, że do sprawy ktoś przystępuje dopiero 25 dnia. Później brak czasu na dokładne analizy i szukają haka na inwestycje. Przesyłanie dokumentów itd. Takie inwestycje powinny być dokładnie sprawdzane w czasie 7 dni zatwierdzone. Odnoszę wrażenie, że dopiero liczne artykuły i nagrania TV, które ostatnio się pojawiły zrobiły swoje. Brawo dziennikarze i inni aktywiści, którzy bacznie przyglądają się co dzieje się wokół nas.
Zaoszczędzony przez powyższą inwestycję czas podróży proszę wykorzystać na spokojniejszą i bezpieczniejszą jazdę. Proszę także pamiętać, że nawet bezkolizyjne drogi dwujezdniowe w mieście to nie ekspresówka i występują na niej skrzyżowania, PdP, przejazdy rowerowe (już kolizyjne).
*) miało być: poza odcinkami bezkolizyjnymi występują kolizyjne
Na Grygowej chyba muszą rondo przesunąć by nadzór puścił tamtędy ruch
to na wybory narodowi dadza ci co z nas wyborców robia
Należało poczekać z remontem mostu na Pawiej do otwarcia Wyścigowej. Teraz Kunickiego stoi!
Brawo Żuk.
Super wiadomość czekałem na nią długo!
iście szatańskie tępo pracy urzędników widać to na przykładzie ZRID dla S 19 Lublin Rzeszów
w sierpniu mija 4 lat od daty ogłoszenia I PRZETARGU priorytet
Roman, iście szatańska to jest Twoja ortografia…
Kiedu beda wydawane instrukcje jak korzystac z tego kompleksu drogowego i kursy doszkalajace dla mniej kumatych? Tak czy inaczej to wg mnie najgorzej zaprojektowana infrastruktura drogowa w lublinie.
To bardzo dobra wiadomość. Myślę jednak, że korki i tak będą bo wiadukt do jazdy na wprost a pod nim rondo ze światłami to nie to samo co bezkolizyjne rozprowadzenie ruchu estakadami. A to by było rozwiązanie najlepsze.