Czwartek, 25 kwietnia 202425/04/2024
690 680 960
690 680 960

Przez kilkanaście dni nie miał usług telekomunikacyjnych. W salonie obiecali rekompensatę, centrala Orange twierdzi inaczej

Nasz Czytelnik zaalarmował nas o swoim problemie z siecią Orange. Pomimo braku przez kilkanaście dni usług, sieć twierdzi, że nie ma on prawa do obniżenia rachunku.

64 komentarze

  1. Szwagier Paderyszczyka siory Mańki brat rodzony

    To już nie ma o czym pisać? Też mi ważne wydarzenie. Pewnie po znajomości wklejone. A jak was poinformowałem że chłopak z Lublina zdobył mistrzostwo Europy w karate to nic nie było. Oj schodzicie na pieski powoli.

    • Informacje sportowe są na stronie https://lubsport.pl, to część naszej strony – tam należało pisać. Sugerowanie, że coś jest po znajomości – mizerne naprawdę. A co do informacji o mistrzostwie Europy w karate chyba wysłał Pan na inny portal, ponieważ my nie posiadamy takiej informacji ani w mailu ani na Facebooku.
      Pozdrawiamy.

      • Jak ja poinformowałem rok temu, że pod samochodem stoi bezpańsko pozostawiony bezpańsko akumulator, który może stwarzać niebezpieczeństwo, chociażby dla zwierząt to też nie było odzewu, a sprawa tak samo błaha jak i ta.
        Gościu miał usługi, skoro sam mówi, że gdzie indziej wszystko działało to, jakie to usługi stacjonarne? Sam się tym wkopał na minę, a teraz ma pretensje i żale, trzeba pomyśleć co się mówi, szczególnie takim cwaniakom jak operatorzy usług telekomunikacyjnych i medialnych.
        Po za tym, czy on jedyny który tam mieszka nie miał zasięgu, oraz czy nie ma tam innych użytkowników stacjonarnych usług, którzy mieli ten sam problem? Akurat temu jednemu się taka krzywda stała, nie do wiary…

      • xxxxxxxxxxfcxdfxf

        http://www.lublin112.pl/category/sport/ a tu nie ma informacji sportowych?
        Czy ktoś musi wam coś wysyłać o mistrzostwach żebyście opublikowali?
        Sami niczym się nie interesujecie ? ruszcie głową

    • artykuły się nie podobają to nie czytaj i idź się koniowi wyżalić ma wielkie uszy z chęcią cie wysłucha

      • A już chciałem podpisać z tą firmą umowę . Dobrze że to nagłośniono jak oni traktują swoich abonamentów . Dziękuję za takie usługi .

        • pozdrodlaklienta

          a według ciebie to co operator powinien ci wyplacic jeszcze odszkodowanie za brak zasiegu ? KAŻDY OPERATOR MA TE SAME ZASADY u jednego nie bedziesz mial zasiegu w domu a bedziesz mial w innej lokalizacji gdzie czesto przebywasz a u innego odwrotnie moze byc , nic na to nie poradzisz.

        • abonamentów?

  2. Pretensje do Kulczyka. Opchnął Polską sieć żabojadom. Z kalifatem nie wygracie ale zawsze możecie go wspierać abonamentem.

  3. Pozdrodlaklienta

    Nie ma co dużo mówić każdy pracownik zarówno Orange,Play,T mobile,Plus jest świadomy o tym ze jest informacja o świadczeniu usług ale nie ma żadnej takiej informacji że w konkretnym miejscu ma być swiadczona chyba że ma usługi stacjonarne ale nie o nich mowa u tego klienta 🙂

  4. Bardzo dobrze. Jechać z nimi ostro. Oni jak Cie namawiają na zawarcie umowy 24 miesięcznej (zawsze biorę 12 mies) to są tacy mili, tacy elokwentni a jak się spóźnisz chwile z zapłata abonamentu to dzwoni naburmuszona baba co to nie ona urabura bez kultury i się sadzi jakby jej ktoś kanapkę zabrał sprzed nosa i jakby firma z powodu tych 100 zł miała zaraz upaść. Nigdy nie podpisze umowy 24 mies o która tak mocno walczycie chociażby z powodu tej chamskiej baby która wyprowadziła mnie z równowagi swoją arogancją i uprzedzeniem.

    • xxxxxxxxxxfcxdfxf

      nie stać cie na rachunki przejdź na kartę będziesz mógł dzwonić tylko w ramach dostępnych środków !!

    • pozdrodlaklienta

      to jestes glupi biorac umowe na 12msc jak na karte mialbys korzystniej niz na abonament

      • neostrade na karte bym miał w domu. ja pier….e idzcie sie leczcie. stac mnie na sto takich aboamentów a spoznienie nie wynikało z braku kasy tylko z przeoczenia. jestem za granica wiekszosc czasu w roku.

  5. Chamsko ze strony orange, myślę że dużo stracą na tej decyzji.

    • Żarłoczna pomarańcza upada, komuna się szerzy, modernizacja to legenda, wąskie gardła na świetle.. Żenua, poza tym, polecam sprawdzić jak wyglądają ich notowania na giełdzie.. wstyd..

      • pozdrodlaklienta

        upada powiadaaasz? ^^ w takim przypadku powiedz mi dlaczego maja nadaj najwiecej klientow lub są na drugim miejscu pod tym wzgledem ? 😀 co ty pleciesz za durnoty 😀 upadac to moze plus ktory ma najmniejsza liczbe klientow 😀

      • xxxxxxxxxxfcxdfxf

        żenujący jesteś ty. przynajmniej są ba giełdzie. a ty gdzie ? w rynsztoku?

    • Specjalista od pokazywania gestu Pana Kozakiewicza

      Przed kilku laty miałem u nich abonament, po zakończeniu umowy z Orange rozliczyłem sie wg. ostatniej faktury i jak jaki głupi myślałe, że to koniec przygody z Orange.
      Po około pół roku później zacząłm być ponaglany żeby wpłacić im zaległe 3 grosze (słownie trzy),
      Przy chyba 6 upomnieniu zagrożono mi że wyślą do mnie windykatora. – nie chcąc mieć wizyty jakiś łysych karków,
      usiiadłem do komputera i zrobiłem przelew bankowy na 5 groszy bo bałem sie że jak naliczą jakieś półgrosza odsetek od tych 3 groszy to mnie chyba pozwą do sądu.
      Życzę wytrwałości panie Tomaszu,

      • xxxxxxxxxxfcxdfxf

        o trzy grosze nikt cie nie będzie ścigał. udokumentuj i prześlij dowód. przestań cpać!!!!

  6. Jak komuś reklamacji w obuwniczym nie uznają, to też będziecie o tym pisać?

  7. Miałem tak samo… Tylko że przez 3mc… Wszystkie faktury anulowali itd… warunek – dzwonimy na *400 (dział podtrzymania klienta) powodzenia…

  8. @ podpis operator i tak czeka około 14 dni od daty Wystawionej na fakturze na wpłatę. Ciekawy jestem jak Ty bys czekał na wypłatę ?
    Artykuł z serii kopiuj/wklej. Zaprzecza jedno drugiemu;) Brak usług telekomunikacyjnych ale w centrum działa 😉
    Operator mógł ale nie musiał przyznać rekompensaty wskazał alternatywy co widać w piśmie

  9. Nie podpisujcie nigdy umowy długoterminowej z Orange!!! (chyba że max 3 m-ce) To są bezczelne chamy. Ja przedłuzylem 2 lata temu a oni zdjeli całkowicie nadajnik w mojej okolicy. Działanie internetu – katastrofa a rozmowy na ocenę 2-. Jak pisałem skargi to odpisywali że mogło zmienić się ukształtowanie terenu – np las wyrosnąć. Na szczęście już kończę i zmieniam operatora. Ale otrzymałem od nich kilka bezczelnych odpowiedzi .

  10. Nie oni jedni mają takie podejście, wystarczy pogrzebać w sieci .Najchętniej to bym telefon wywalił w krzaki, jakież to były piękne czasy jak nikt d… nie zawracał i można było ” wsiąknąć ” na pól dnia zanim się dotarło do domu .

Z kraju