Po trzech miesiącach lubelski Urząd Marszałkowski wydał decyzję co do kolejnych kursów obsługiwanych przez PolskiBus na trasie Lublin – Warszawa. Urzędnicy wydali zgodę na osiem połączeń dziennie.
Jak to możliwe, że jakieś leszczowe stowarzyszenie może decydować, kto i jak ma prowadzić swój biznes ?
konkretny
może mają rodziny w ratuszu, albo należą do PO, więc wiesz…. Polactwo lubi ośmiorniczki…
Kierowca
Tylko w Polsce polski bus musi mieć pozwolenie na połączenia? Przecież mamy wolny rynek!!! Oddać mu jeszcze dworzec i cały PKS, niech coś robi
LeonK
Brawo Polski Bus. Zastanawiające tylko to , jak coś normalnie funkcjonuje to od razu problem. Panowie urzędasy, pasażerom PB pasuje i koniec dyskusji. Łapuwy nie dostaniecie!
LeonK
Co zrobiła spółka miasta i PKS Wschód? tu funkcjonuje i niech tak leci. Za co bierzecie urzędasy naszą kasę? Mało wam? Może w końcu ktoś z wami zrobi porządek. Tylu was w tych gmachach darmozjadów. Na Obywatelskiej nikomu niepotrzebny Urząd Pracy z setkami pierdzących w stołek urzędasów czekających na koniec dniówki.
Franek Golas
Ludzie, bojkotujcie busy przez 2-3 miesiące. Od razu zwolnią się rozkłady i będzie mógł wejść przewoźnik z prawdziwymi autobusami, a nie blaszakami pociętymi i dostosowanymi do przewozu osób.
Alban
Mydlenie oczu, napiszcie ze od stycznia koniec połączeń do Krakowa… żal
Mariusz
No kaczystowski minister nareszcie coś działa a nie Ci z Platformy.. Ufff, i tak źle ?
Justyna
bez sensu .. to tak jakby Biedronka nie mogłaby się postawić na jakimś osiedlu bo np. byłby już tam Lidl …
Fryta
Jak to możliwe, że w państwie tak teraz Prawym i Sprawiedliwym kartel łamiących przepisy ruchu drogowego busiarzy w starych rzęchach jest w stanie zablokować nowoczesną firmę przewozową świadczącą usługi na europejskim poziomie? Nigdzie nie znalazłem o tych firmach dobrych opinii. Sam unikam jeżdżenia busami od czasu gdy trasę Kraśnik Fabryczny-Lublin przejechałem z takim „kierowcą” w niewiele ponad 20 minut. Strach się bać. Gdzie oni mają plecy? Komu i ile musieli dać, że się tak utrzymują mimo tak niskiej jakości połączeń? Czy urzędnicy naprawdę tego nie widzą? Ile musieli dostać by tak oślepnąć? powinni uwolnić rynek transportu – sam się wyreguluje.
megan
Lublin jako jedyne miasto wojewódzkie nie będzie miało Polskiego Busa do Krakowa, układy i układziki. Wolę pojechać bla bla carem niż rozklekotanym busem za grubą kasę bez możliwości zrobienia siku przez prawie 5 godzin
ja
Jadąc miedzy Lublinem a Krakowem możesz zrobić siku w Kielcach na dworcu za jedyne 2zł z VAT.
Irasiada
Ja tam szcze na siedzenia w busach.
megan
niestety nie wszystkie mają przerwe w kielcach, czesto pedza i wcale nie robią przerw
Jak to możliwe, że jakieś leszczowe stowarzyszenie może decydować, kto i jak ma prowadzić swój biznes ?
może mają rodziny w ratuszu, albo należą do PO, więc wiesz…. Polactwo lubi ośmiorniczki…
Tylko w Polsce polski bus musi mieć pozwolenie na połączenia? Przecież mamy wolny rynek!!! Oddać mu jeszcze dworzec i cały PKS, niech coś robi
Brawo Polski Bus. Zastanawiające tylko to , jak coś normalnie funkcjonuje to od razu problem. Panowie urzędasy, pasażerom PB pasuje i koniec dyskusji. Łapuwy nie dostaniecie!
Co zrobiła spółka miasta i PKS Wschód? tu funkcjonuje i niech tak leci. Za co bierzecie urzędasy naszą kasę? Mało wam? Może w końcu ktoś z wami zrobi porządek. Tylu was w tych gmachach darmozjadów. Na Obywatelskiej nikomu niepotrzebny Urząd Pracy z setkami pierdzących w stołek urzędasów czekających na koniec dniówki.
Ludzie, bojkotujcie busy przez 2-3 miesiące. Od razu zwolnią się rozkłady i będzie mógł wejść przewoźnik z prawdziwymi autobusami, a nie blaszakami pociętymi i dostosowanymi do przewozu osób.
Mydlenie oczu, napiszcie ze od stycznia koniec połączeń do Krakowa… żal
No kaczystowski minister nareszcie coś działa a nie Ci z Platformy.. Ufff, i tak źle ?
bez sensu .. to tak jakby Biedronka nie mogłaby się postawić na jakimś osiedlu bo np. byłby już tam Lidl …
Jak to możliwe, że w państwie tak teraz Prawym i Sprawiedliwym kartel łamiących przepisy ruchu drogowego busiarzy w starych rzęchach jest w stanie zablokować nowoczesną firmę przewozową świadczącą usługi na europejskim poziomie? Nigdzie nie znalazłem o tych firmach dobrych opinii. Sam unikam jeżdżenia busami od czasu gdy trasę Kraśnik Fabryczny-Lublin przejechałem z takim „kierowcą” w niewiele ponad 20 minut. Strach się bać. Gdzie oni mają plecy? Komu i ile musieli dać, że się tak utrzymują mimo tak niskiej jakości połączeń? Czy urzędnicy naprawdę tego nie widzą? Ile musieli dostać by tak oślepnąć? powinni uwolnić rynek transportu – sam się wyreguluje.
Lublin jako jedyne miasto wojewódzkie nie będzie miało Polskiego Busa do Krakowa, układy i układziki. Wolę pojechać bla bla carem niż rozklekotanym busem za grubą kasę bez możliwości zrobienia siku przez prawie 5 godzin
Jadąc miedzy Lublinem a Krakowem możesz zrobić siku w Kielcach na dworcu za jedyne 2zł z VAT.
Ja tam szcze na siedzenia w busach.
niestety nie wszystkie mają przerwe w kielcach, czesto pedza i wcale nie robią przerw