Czwartek, 28 marca 202428/03/2024
690 680 960
690 680 960

Policjanci obsługiwali kolizję. Kierowca ciężarówki wjechał w radiowóz (zdjęcia)

Na obwodnicy Lublina ciągnik siodłowy z naczepą zderzył się z radiowozem. Wstępnie ustalono, że obywatel Węgier w trakcie manewru omijania radiowozu nie zachował ostrożności, w wyniku czego zaczepił o stojący pojazd.

Do zdarzenia doszło we wtorek po godzinie 10 na obwodnicy Lublina. Na drodze ekspresowej S12/17/19, na wysokości miejscowości Marysin, zderzyły się dwa pojazdy: samochód ciężarowy i radiowóz. Na miejscu interweniowała policja i zespół ratownictwa medycznego.

Ze wstępnych ustaleń wynika, iż funkcjonariusze z Komisariatu w Niemcach zostali wezwani do kolizji. Kiery wykonywali czynności, w radiowóz uderzyła ciężarówka. Okazało się, że obywatel Węgier w trakcie manewru omijania radiowozu nie zachował ostrożności, w wyniku czego zaczepił o stojący pojazd.

W zdarzeniu nikt nie odniósł poważniejszych obrażeń ciała. Na miejscu pracują funkcjonariusze drogówki, którzy ustalają szczegółowe okoliczności kolizji. Pomiędzy węzłami Lublin Czechów a Lublin Sławinek, na jezdni w kierunku Rzeszowa/Warszawy występują niewielkie utrudnienia w ruchu.

Policjanci obsługiwali kolizję. Kierowca ciężarówki wjechał w radiowóz (zdjęcia)

Policjanci obsługiwali kolizję. Kierowca ciężarówki wjechał w radiowóz (zdjęcia)

Policjanci obsługiwali kolizję. Kierowca ciężarówki wjechał w radiowóz (zdjęcia)

Policjanci obsługiwali kolizję. Kierowca ciężarówki wjechał w radiowóz (zdjęcia)

(fot. lublin112)

20 komentarzy

  1. To napewno uszkodzenia radiowozu zostaną rozliczone z górnej półki – wszystkie uszkodzone części wymiana na nowe w salonie

  2. Radio ma'''''''''

    Pochowajta te radiowozy i karetki za barjerki bo nadjedzie jaki Bułgar to narobi bigosu.

    • Dlaczego uważasz, że Bułgarzy jeżdżą gorzej niż Polacy?

      • Polscy kierowcy to najlepsi kierowcy Europy. Tylko coś im się w głowach nagle przestawia, gdy tylko wysiadają z samochodu i poruszają się pieszo. Wtedy stają się najgłupszymi pieszymi na świecie, a o tym co się z nimi dzieje, gdy wsiadają na rower/hulajnogę to lepiej nie pisać.

  3. Czy Policjanci zachowali ostrożność i prawidłowo zabezpieczyli miejsce zdarzenia? Czy np. wezwali samochód ze światłami wczesnego ostrzegania służby drogowej?
    Warto myśleć o bezpieczeństwie własnym i innych uczestników. Droga ekspresowa, tym bardziej z takimi zakrętami jak obwodnica Lublina, wymaga specjalnego podejścia do zabezpieczenia.

  4. Gdyby rzeczywiście „wjechał”, uszkodzenia radiowozu prawdopodobnie byłyby nieco bardziej okazałe.

  5. Moi drodzy sam kiedyś o mało niebieskich nie skasowałem bo „prowadzili czynności” ..
    Dwa pasy oni jak te cielęta zero włączonej góry stoją za tirem na pasie i maszerują (na szczęście) w kamizelkach do kierowcy TIRA… Jechałem wolno ale i tak było ciekawie z hamowaniem …
    Panowie Policjanci włączajcie koguty, a może jak każdy kierowca jak stoicie i blokujecie pas postawcie zgodnie z przepisami trójkąt …
    Szkoda chłopa tylko teraz bida nie dość że stłuczka za granicą to jeszcze z Policją….

    • Pojazdy uprzywilejowane wysyłają specjalne sygnały – niebieskie błyskowe i są zwolnione z obowiązku stawiania trójkąta.

      • Czytaj co pisze … nie było sygnałów … zatrzymali tira na środku pasa i tyle…
        Nie zapier… 150 ani 200 bo mam tylko fiestę więc …
        Nie siadam na nikogo ale myślę sobie że Policja już z Definicji czuje się jak Pan na drodze. A o ile pamiętam dopóki nie mają zgody i nie są operacyjnie zaangażowani nie różnią się niczym od nas zwykłych kierowców w ruchu. Mi za takie postawienie auta na pasie przywalili by mandat i laweta …. wiec o co walczymy…
        Poza tym tryb nieśmiertelności się Policjantom włącza jak zakładają kamizelkę… Widuje te spektakularne biegi z lizakiem po 2 ch pasach by zatrzymać auto do kontroli… no cóż …

    • I pomimo widoczności na 500-1000 metrów, zaskoczyło Cię to, że coś/ktoś blokował pas ruchu. A gdy zdarzy się korek na dwóch pasach to co? Kierowcy z końca też mają trójkąty wystawiać?

    • Może właśnie dlatego właściwsza prędkość na ekspresówce to jest 90-120, a nie 150-200km/h ?
      Miałbyś wtedy „ciekawiej” z hamowaniem.

  6. Jestem ciekaw w jaki sposób była oznakowana droga i miejsce podczas wykonywania czynności przy pierwszej kolizji? Jeżdżąc po naszym kraju wygląda to bardzo słabo, np: włączone koguty i rzadko trójkąt przy samym pojeżdzie na pasie drogi szybkiego ruchu, brak pachołków itp. to rzeczywistość. Może się okazać, że Węgier nie jest winien bo ma nagranie.

    • Do kogo masz pretensję, że nie ustawiono trójkąta. Trójkąt powinien stać 50-100 metrów zanim policja przyjechała. Ratownik z karetki też powinien ustawiać trójkąt?

  7. To może akurat byli dobrzy ,uczciwi policjanci, którzy nie kierują się w życiu układami i znajomościami i nie pomagają tylko tym „równiejszym”obywatelom.No to szkoda by było łudzi.A mają szczęście , że w tym nadmiarze pędzących szaleńczo samochodow ten Hungar tylko o radiowóz zaczepił

  8. Sprzaedam Wapno

    ciamajdy źle zabezpieczyli miejsce kolizji na ekspresówce…więc mają z tylnej części garaż:D

  9. PIK ,wszyscy wiemy ze „im ” wolno wszystko i co im zrobisz ? To państwo w państwie i nikt tego jeszcze dlugo nie zmieni ,bo ci co mogą to zmienić ,sami się nimi zasłaniają w razie tzw.”niepokojów społecznych „

  10. ciekawi mnie jak niebiescy bohaterzy zabezpieczyli miejsce, bo widziałem że na drodze expressowej nawet potrafią na pasie wyłączonym z ruchu z suszarką stać. wykwalifikowane grono synów i córek byłych policjantów. masz być nie karany, chyba że zabijesz kobietę autem to jak chcesz to też możesz tam pracować. tak znam takiego PISLICJANTA

Z kraju