Wczoraj na trasie Tarnogród – Korchów doszło do groźnego zdarzenia podczas odpalania pojazdu za pomocą kabli rozruchowych. Jeden z pojazdów stanął w płomieniach, w środku auta znajdowała się kobieta.
No no ,kobieta i pomoc techniczna ….to nie moglo się dobrze skończyć
Jocker
No. Nawet nie umiała w samochodzie siedzieć. A ten centralny zamek, to pan Mietek założył w garażu, bo żeby klamka od wewnątrz mechanicznie nie otwierała nawet zablokowanych drzwi, to jest kryminał.
Odo
Dokładnie! Jakiś palant spieprzył zamek ito dokładnie Skoro niemozna bylo otworzyć klamka od wewnątrz (no chyba że ta baba to wymyśla) . Pozatym poco zamykala drzwi, mogła zostawić uchylone.
drake
no i mamy forumowych fachowców co wytłumaczyli niemiecką technologie…
ja bym poszedł dalej z teorią gdyż to mogą robić niemce specjalnie przed eksportem aut do polski przerabiają auta tak że się zapalają i ryglują drzwi… żeby pasażerowie się spalili…
niemce już tak maja…
Zenek kierowca żuka
Ciekawe w jakim aucie po zaryglowaniu otworzysz drzwi od środka klamką chyba w maluchu albo w dużym fiacie, dodam jeszcze dewoo. jeśli zamkniesz od środka to w każdym, jeśli kluczykiem to od środka nie otworzysz chyba że sam unowocześniasz w gara żu.
AM
Uwaga, teraz możesz doznać szoku. Astra H ma ryglowanie drzwi przyciskiem lub automatyczne i tak zamknięte drzwi odblokowują się po pociągnięciu za klamkę. Być może Astra g też ma to rozwiązanie. Nie musisz dziękować za poszerzenie horyzontów.
Dociekliwy
Ja dodam jeszcze, że w niektórych niemcach typu passat b5fl z automatycznym ryglowaniem zamków od środka otwiera się poprzez dwukrotne pociągnięcie wewnętrznej klamki. Tak czy siak pogratulować zdobycia medalu w kategorii odpalanie samochodu. Plus z minusem pomylili czy kable miały gołe żyły? Ale w sumie to nie istotne. Niech to będzie przestroga dla żydujących na naprawach – jak zepsuje się alternator, rozrusznik czy akumulator, to się to naprawia lub wymienia a nie jeździ z kablami. Zamiast kupić gówniane kable w markecie czy zbędny prostownik następnym razem wymień akumulator.
Zenek kierowca żuka
To masz passata z wersji USA gdzie nie było to aktywowane albo sam nie wiesz, że masz podwójne ryglowanie drzwi po zamknięciu z kluczyka i od środka możesz sobie nawet 100 razy ciągnąć za klamkę i nie otworzysz. Proponował bym przeczytać instrukcję jak działa centralny zamek w twoim aucie i w jakich sytuacjach sam się otwiera. W Sabie z 98r miał doryglowywanie drzwi po przez dwukrotne przekręcenie kluczyka bądź 2x guzik na pilocie. W Audi c4 z 95 roku też to miałem, w c5 i c6 Po uszkodzeniu modułu konfortu w Oplu mogło zaryglować drzwi że nie otworzysz.
Jesz
BMW 3: E36, otwierasz drzwi dwukrotnie pociągając klamkę kierowcy (w ogóle sam nie rygluje). E92, dwukrotnie ciągniesz dowolną klamkę.
Zenek kierowca żuka
Moim zdaniem jak odpalali samochód z kabli to raczej nie zamykała się w środku żadnym przyciskiem albo automatycznie, tylko po przez uszkodzenie sterownika centralnego zamka. spróbuj w tej astrze opuścić szybę zamknąć drzwi kluczykiem albo pilotem i wtedy otwórz je od środka, bardziej tego łopatologicznie wytłumaczyć się nie da.
jeloo
Już pomijam fakt, że niezależnie od tego jaki rodzaj zamka masz w Astrze G, drzwi możesz odblokować standardowym ryglem znajdującym się przy szybie 😉
jeloo
W każdym z moich samochodów ktory miał centralny zamek, Ford Galaxy ’98, Ford Focus ’00, Alfa Romeo ’02, Citroen C5 ’06 czy obecnie Astra G ’02 – po zaryglowaniu zamka, zawsze dało się go otworzyć od wewnątrz pociągając za klamkę.
olo
Franiowi też się ostatnio rower palił ale miał otwarte okno
Franio
Ach ta elektronika w nowoczesnych* autach. Auto poniżej 20-lat uchodzą za prawie nowe.
Chris
Stringi do wyrzucenia, tego już nie odpierze…
nico
Scenariusz jak z bajki „Sąsiedzi”
Jarek
Trud tego Opla skończon
Loch
Pewnie odwrotnie kable podpiete
ds11
bo kable to trza umić podłączyć 😀 albo przywiezli marketowe z drutem 2.5mm2 a odpalai diesla
jaco
Dobrze ze kobieta cała
korona_żenek
no ale przecie opel ODPALIŁ więc się udało palenia po kablach:-), dobrze że kobiecina z życiem uszła
No no ,kobieta i pomoc techniczna ….to nie moglo się dobrze skończyć
No. Nawet nie umiała w samochodzie siedzieć. A ten centralny zamek, to pan Mietek założył w garażu, bo żeby klamka od wewnątrz mechanicznie nie otwierała nawet zablokowanych drzwi, to jest kryminał.
Dokładnie! Jakiś palant spieprzył zamek ito dokładnie Skoro niemozna bylo otworzyć klamka od wewnątrz (no chyba że ta baba to wymyśla) . Pozatym poco zamykala drzwi, mogła zostawić uchylone.
no i mamy forumowych fachowców co wytłumaczyli niemiecką technologie…
ja bym poszedł dalej z teorią gdyż to mogą robić niemce specjalnie przed eksportem aut do polski przerabiają auta tak że się zapalają i ryglują drzwi… żeby pasażerowie się spalili…
niemce już tak maja…
Ciekawe w jakim aucie po zaryglowaniu otworzysz drzwi od środka klamką chyba w maluchu albo w dużym fiacie, dodam jeszcze dewoo. jeśli zamkniesz od środka to w każdym, jeśli kluczykiem to od środka nie otworzysz chyba że sam unowocześniasz w gara żu.
Uwaga, teraz możesz doznać szoku. Astra H ma ryglowanie drzwi przyciskiem lub automatyczne i tak zamknięte drzwi odblokowują się po pociągnięciu za klamkę. Być może Astra g też ma to rozwiązanie. Nie musisz dziękować za poszerzenie horyzontów.
Ja dodam jeszcze, że w niektórych niemcach typu passat b5fl z automatycznym ryglowaniem zamków od środka otwiera się poprzez dwukrotne pociągnięcie wewnętrznej klamki. Tak czy siak pogratulować zdobycia medalu w kategorii odpalanie samochodu. Plus z minusem pomylili czy kable miały gołe żyły? Ale w sumie to nie istotne. Niech to będzie przestroga dla żydujących na naprawach – jak zepsuje się alternator, rozrusznik czy akumulator, to się to naprawia lub wymienia a nie jeździ z kablami. Zamiast kupić gówniane kable w markecie czy zbędny prostownik następnym razem wymień akumulator.
To masz passata z wersji USA gdzie nie było to aktywowane albo sam nie wiesz, że masz podwójne ryglowanie drzwi po zamknięciu z kluczyka i od środka możesz sobie nawet 100 razy ciągnąć za klamkę i nie otworzysz. Proponował bym przeczytać instrukcję jak działa centralny zamek w twoim aucie i w jakich sytuacjach sam się otwiera. W Sabie z 98r miał doryglowywanie drzwi po przez dwukrotne przekręcenie kluczyka bądź 2x guzik na pilocie. W Audi c4 z 95 roku też to miałem, w c5 i c6 Po uszkodzeniu modułu konfortu w Oplu mogło zaryglować drzwi że nie otworzysz.
BMW 3: E36, otwierasz drzwi dwukrotnie pociągając klamkę kierowcy (w ogóle sam nie rygluje). E92, dwukrotnie ciągniesz dowolną klamkę.
Moim zdaniem jak odpalali samochód z kabli to raczej nie zamykała się w środku żadnym przyciskiem albo automatycznie, tylko po przez uszkodzenie sterownika centralnego zamka. spróbuj w tej astrze opuścić szybę zamknąć drzwi kluczykiem albo pilotem i wtedy otwórz je od środka, bardziej tego łopatologicznie wytłumaczyć się nie da.
Już pomijam fakt, że niezależnie od tego jaki rodzaj zamka masz w Astrze G, drzwi możesz odblokować standardowym ryglem znajdującym się przy szybie 😉
W każdym z moich samochodów ktory miał centralny zamek, Ford Galaxy ’98, Ford Focus ’00, Alfa Romeo ’02, Citroen C5 ’06 czy obecnie Astra G ’02 – po zaryglowaniu zamka, zawsze dało się go otworzyć od wewnątrz pociągając za klamkę.
Franiowi też się ostatnio rower palił ale miał otwarte okno
Ach ta elektronika w nowoczesnych* autach. Auto poniżej 20-lat uchodzą za prawie nowe.
Stringi do wyrzucenia, tego już nie odpierze…
Scenariusz jak z bajki „Sąsiedzi”
Trud tego Opla skończon
Pewnie odwrotnie kable podpiete
bo kable to trza umić podłączyć 😀 albo przywiezli marketowe z drutem 2.5mm2 a odpalai diesla
Dobrze ze kobieta cała
no ale przecie opel ODPALIŁ więc się udało palenia po kablach:-), dobrze że kobiecina z życiem uszła